Kirjoittaja Aihe: Dragonlords  (Luettu 8175 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
Vs: Dragonlords
« Vastaus #15 : 12.06.2005 klo 12:48:42 »
Toinen toimimaton yhdistelmä on Aku Ankka ja kolme runkkaria (=caballeroa). Kukahan ***tanan mul*** tuonkin tarinan tilasi. Pitäis paistaa vartaassa.

Ei sitä kukaan kyllä tilannut. Rosa oli jo pitkään suunnitellut tekevänsä sen. Ja vieläpä jatkonkin.

Timo

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #16 : 12.06.2005 klo 18:03:05 »
Dragonlordsiin oli tarkoitus tulla kovat kannet, mutta sitten iski häiriö suunnittelu- ja markkinointiosaston välisessä yhteydessä. Tehtiinkin liepeellinen ja pehmeäkantinen, joka oli myyty kauppoihin kovakantisen hinnalla... Huom! Tässäpä hyvä ehdokki v. 2004 "Design-albumit" -sarjaan.
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Jaanta

• Jäsen
  • Supercalifragi...
« Vastaus #17 : 12.06.2005 klo 23:25:14 »
Itse menin hankkimaan kyseisen kirjan jo silloin kun se ilmesty.
Kovasti olen pitänyt, johtuneeko siitä, että olen ns. "fantasiahörhö" vai jostakin muusta.

Minusta toi pehmeäkantinen versio oli hyvä, varsinkin kun siinä käytettiin liepeitä, vähän erilaista ja tuoretta näkemystä. niin sitä pitää.

Tottahan se on, että se oli vähän kallis, mutta kertaakaan en ole katunut ostamista, sen verran hyvä se on.
Täytyy olla hieman hullu, että pärjää elämässä

Coaster

• Jäsen
  • O_o
« Vastaus #18 : 14.06.2005 klo 09:14:37 »
Minkä takia niin monet inhoavat tuota Rosan Aku Ankka ja kolme cabarelloa -tarinaa? Kyllä se minun mielestä oli ihan yhtä hyvä, kuin aikaisemmatkin Rosan tarinat, ellei parempi. Minä ostin Dragonlordsin kirpparilta viidellä eurolla ja siihen hintaan nähden tarina oli ihan jees.
"I don't drink coffee I take tea my dear"

k0st

• Uusi jäsen
« Vastaus #19 : 19.06.2005 klo 12:04:59 »
Itse sain Dragonlordsin lahjaksi ja olen vain kerran sen läpi lukenut ja siinäkin meni muutama päivä.
Olihan sen kirjan taso vähän alle odotuksieni, mutta pehmeissä kansissa ei ollut mitään vikaa, itse asiassa varsin mukavat.

Riekko

• SURFIN' BIRD
  • Jäsen
  • Right, remove the supports!
« Vastaus #20 : 21.11.2005 klo 14:51:16 »
Olipa yllättävän epäakuankkamainen sarjakuva tämä Dragonlords. Tarinassa sodittiin, tapeltiin, ammuttiin ja eräässä ruudussa jopa luulin yhden peikko-örmyistä tulleen seivästetyksi keihäällä (noh, oikeasti keppi olikin tylppä, eikä peikko kuollutkaan). Onko Dragonlords poikkeus klassisessa Aku Ankka kerronnassa, vai onko osa Akkari-tarinoista nykyään tuollaisia?
Millainen maa on tämä, jossa niitä harvoja, joilla on vielä toivoa jäljellä kutsutaan epätoivoisiksi? - Stefano Benni, Elianto

Niko5

• Nurinkurisen Iätön Koenukkuja ja Optimisti.
  • Jäsen
« Vastaus #21 : 03.05.2006 klo 16:47:51 »
Itse sain vuoden 2005 jouluna valita että saanko Dragonlords-kirjan vai sen joulumanteli-paketin, tyhmänä valitsin joulumantelin. Kyllä harmitti jälkeen päin.
Minulla on sellainen outo juttu että jos ostan/saan jonkin ankka albumin/taskarin/kirjan ym.. joka on huomokuntoinen tai uudempi painos niin tulee heti semmonen outo olo, aivan niin kuin masennus, mistäköhän tämä johtuu?

lasse

• Jäsen
« Vastaus #22 : 03.05.2006 klo 18:24:30 »

tyhmänä valitsin joulumantelin.
Parempihan Manteli on. Ja arvokkaampi. Mieluummin minä luen noita "vanhoja hyvän ajan" Ankkoja kuin näitä uusia fantasia-teoksia.

Ei mullakaan ole tuota dreigoloordsia, kirjastosta sen kyllä lainasin, mutta ekat 20 sivua luettuani huomasin että kuinka surkea se on. Eikös tää muuten liity jotenkin niihin akkarissa olleisiin seikkaluihin, missä oli jotain fantasiatyyppejä? Vai olenko väärässä?

Minulla on sellainen outo juttu että jos ostan/saan jonkin ankka albumin/taskarin/kirjan ym.. joka on huomokuntoinen tai uudempi painos niin tulee heti semmonen outo olo, aivan niin kuin masennus, mistäköhän tämä johtuu?
Olet keräilijä.
« Viimeksi muokattu: 03.05.2006 klo 18:26:10 kirjoittanut Lasse »

marko70

• Vieras
« Vastaus #23 : 04.05.2006 klo 09:54:35 »
Lassen uusi avatar-kuva vaikuttaa tutulta. Mistäs se on?

Eiks toi ole peer guntin uketsu sori kirjoitusvirheet.... :-*
pitäs olla vissiin se u missä oli pisteet päällä...hevijuttu tampereelta ja 80 luvulta keikkailee vieläkin ei hajuu piirtäjästä...

lasse

• Jäsen
« Vastaus #24 : 04.05.2006 klo 15:21:53 »
Ei Tampereelta vaan Kouvolasta

Pitäähän näitä naapuripitäjän äijiä piilomainostaa....

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #25 : 18.12.2021 klo 19:35:18 »
Tuli luettua Ankkojen Dragonzord........ eiku Lohikäärmelordit enkuksi (jonka esittelytekstissä oli maininta pienestä Suomesta) ja oli oikein mukavaa luettavaa ja syy missaamiseen på finska oli että liityin Kvaakkiin vasta seuraavana vuonna (kirjasta 17 vuotta ja Kvaakkiin liittymisestä 16 vuotta eli aika lentää).
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.