Moi!
Tänne tulee kirjoitettua aika harvoin, sillä tämä sivu tykkää kaataa koneeni ennen kuin edes ehdin alkaa kirjoittaa mitään, näin on käynyt jo 3 viimeisellä kerralla...

Toivottavasti saan nyt kirjoitettua asiani!
Minulla on 6 Tenavat-albumia joista 5 ensipainoksia:
-Onni on rakastaa. v.1990 1.p hyväkuntoinen
- Antaa sataa! v1989 1.p. hieman kärsinyt
- Ressun rakkaudet. v.1975 1.p hyväkuntoinen
-20: onni suosii rohkeaa, Jaska Jokunen. 1995 3.p hyväkuntoinen
- 47: Sano linnunsiemen. 1998 1.p uudenveroinen
- 48: Pehmeä lasku. 1998 1.p uudenveroinen
Kannattaako näitä laittaa myyntiin, onko noilla menekkiä? Vai lahjoitanko vaikka terveyskeskukseen? Itse en tee noilla mitään, sillä sarjan keräämisen aloittaminen taitaa olla melko mahdoton tehtävä..
Jeps, samalla voin esitellä itseni, en viitsi alkaa vastaamaan tuohon esittelyviestiin erikseen.
Olen 25-vuotias, asun Oulussa tulevan aviomieheni (häät ensi kesänä) kanssa, ei lapsia. Koulutus on tradenomi AMK, ammattinimikkeeni on järjestelmätukihenkilö eli atk-nörtti.
Sarjakuvainnostus on lähteny Aku Ankasta, joka tilattiin minulle samana vuonna kuin synnyin, ja tulee kotiini yhä. Enää en kylläkään lue muita kuin Don Rosia jonka tuotannosta omistan täydellisen kokoelman.
Muita melkein täydellisiä kokoelmia löytyy Lassi&Leevi-tuotanto, Asterixit (2 kokoelmaa), Valhalla ja Anu&Antti. Muutamia kappaleita puuttuu, mikä on aika ärsyttävää.. Ensipainoksia kerään tietysti. Taidan olla täysi hullu tämän harrastuksen kanssa, eilen ostin Lassi&Leevi-harvinaisuuksia 150 euron edestä...
Kerään muitakin juttuja kuin sarjiksia. Kotimaisia postimerkkejä ja FDC-kuoria, eurokolikoita, Disney-klassikot -DVD:itä.
Jeps, parempi lähettää ennen kuin kone kaatuu

Jään odottelemaan vastauksianne!