Author Topic: HAETAAN SARJAKUVAPIIRTÄJÄÄ TARINALLE!  (Read 1904 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alh

• Uusi jäsen
HAETAAN SARJAKUVAPIIRTÄJÄÄ TARINALLE!
« on: 26.09.2014 klo 00:30:13 »
Olen keksinyt mielestäni todella hyvän sarjakuvaidean, jonka haluaisin toteuttaa. Tarina on todenmukainen ja nykyhetkeen sijoittuva draama (sain inspiraatiota Breaking Bad -tv sarjasta). Olisin itse käsikirjoittaja. En ole kirjoittanut riviäkään tarinasta, mutta tiedän hyvin pitkälle miten tarina etenee. Tarvitsen piirtäjän ensiksi.

Ajattelin The Walking Dead sarjakuvan tyylistä piirrustusjälkeä, siihen suuntaan kuitenkin.

TIEDOKSI: Olen vasta 16v, s.posti: sakarihei@gmail.com

Ottakaa yhteyttä ja kyselkää niin annan tarinasta enemmän tietoa.

Reima Mäkinen

• Jäsen
Vs: HAETAAN SARJAKUVAPIIRTÄJÄÄ TARINALLE!
« Reply #1 on: 26.09.2014 klo 12:02:04 »
Kannattaa kirjoittaa, tai muuten, vaikka kuvina hahmotella sitä juonta. Siitä sitten piirtäjäkin näkisi että mikä on rytmi, miten se etenee ja mihin johtaa, mikä on mitta jne.

Useimmat haluavat piirtää omalla tyylillään, mikä ei välttämättä ole paha asia. Mutta siis realistisesti piirtävää tekijää olet hakemassa.
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson

Kartsa

• Jäsen
Vs: HAETAAN SARJAKUVAPIIRTÄJÄÄ TARINALLE!
« Reply #2 on: 26.09.2014 klo 21:30:22 »

Kvaakin galleriaa kannattaa myös selailla ja ottaa rohkeasti yksityisviestillä yhteyttä kuvittajiin, joiden tyylit miellyttää omaa silmää. Siinä näkee heti, että minkälainen  kaveri on kyseessä. Oman sarjikseni kuvittajat on löytyneet juuri tuolla tavalla eikä ilmoituksen kautta, vaikkei siitä kyllä mitään haittaakaan ole.