Kirjoittaja Aihe: Syyskuun haaste - kommentit  (Luettu 3367 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tuipal

• Jäsen
Syyskuun haaste - kommentit
« : 02.09.2014 klo 09:47:46 »
Tänne kommentit syyskuun haasteen töistä, ja aihehan oli:
Kaikista katkerin ja kamalin koulumuistoni.

Tuipal

• Jäsen
Vs: Syyskuun haaste - kommentit
« Vastaus #1 : 01.10.2014 klo 08:35:51 »
Haaste 9/14 kvaak

Parhaani olen haasteissa yrittänyt päästäkseni niin helpolla kuin mahdollista. Haasteen laatijan kannaltahan optimitilanne on yksi osallistuja.
Kaksi tuli, ei hymyilytä.

HOLLE
Juuri sellainen tarina, jota arvostan, ei mitään ylimääräistä ja turhaa. Muutama miinuspiste kiinni jäämisestä.

SUNSIRO
Itselläni on riittävästi vastaavanlaisia kokemuksia, joten kaikki sympatiapisteet Sinulle.

Vaikea valinta. Päädyin jälleen kerran luottamaan elämäni kantavaan voimaan    -Höpsismiin. Höpsismi on aina oikeassa eikä päätöksistä voi valittaa.

Syyskuun haasteen voittaja on SUNSIRO.

Shunichiro

• Jäsen
« Vastaus #2 : 01.10.2014 klo 10:09:42 »
Kiitän ja kumarran! Täytyy myöntää, että oli tavallaan terapeuttista saada tuo kokemus paperille. Pitäisiköhän se kenties lähettää ko. opettajalle...

Lokakuun haasteen laitankin tästä saman tien.

- Jukka

Holle

• Jäsen
« Vastaus #3 : 01.10.2014 klo 12:08:46 »
Nyt pääseekin vähällä kirjoittamisella. Odotin tähän aiheen perusteella enemmän sarjoja Toivotaan kuitenkin seuraavaan useampi osanottaja.

Shunichiro:
Tekijällä on piirroksen lisäksi kuvakerronta hanskassa. Sisäkuvat luontevia ja viimeinen ruutu käärii mukavasti homman pakettiin. Itse tarinassa taas minun makuuni hieman liikaa tekstiä. Tuon voisi ehkä opettajalle postata, tai ei ehkä sittenkään?
Sarjakuvat ja kuvitus
http://www.verikoirat.com