Kirjoittaja Aihe: Marvelin suoratoistosarjat  (Luettu 92892 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

q-mies

• Jäsen
  • The cut runs deep
Vs: Marvelin Netflix-sarjat
« Vastaus #270 : 24.08.2017 klo 20:18:37 »
Pääsin juuri tuohon kohtaukseen, jossa Danny tinttaa rautanyrkillä Lukea leukaperään.

Ihan sysipaska kohtaus. Jos oikein muistan, niin Jessica Joneshan ampui Cagen tajuttomaksi haulikolla!

Juurikin näin, eikä ainoastaan tajuttomaksi vaan aiheutti lähes kohtalokkaan sisäisen verenvuodon.. vaikka minusta kylläkin se kohtaus oli "liian realistinen" supersankarointiin, kun fysiikka pääsääntöisesti ohitetaan olankohautuksella.
t.Q

Anonyymi Jaarittelija

• Jäsen
  • "I hate Mondays!"
« Vastaus #271 : 18.09.2017 klo 21:27:17 »
"I'm coming for you." :o

The Punisher Trailer

"Kill one man, and you are a murderer.
Kill millions of men, and you are a conqueror.
Kill them all, and you are a god."
Jean Rostand (1894 - 1977)

Riffe

• Man of Tomorrow
  • Jäsen
« Vastaus #272 : 20.09.2017 klo 18:17:31 »
Ja tässä Punisherin ensimmäinen varsinainen traileri.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #273 : 20.09.2017 klo 23:35:01 »
Voiko enää onnistuneempi olla? Joo on retorinen kysymys.
Kyse ei ole vain editoinnista ja kerrassaan upeista musiikkivalinnoista.
Siinä missä Eli Roth ei ihan ymmärrä Death Wishin ajatusmaailmaa(tai ymmärtää sitä liikaakin) tässä mentiin suoraan asiaan ja pysyttiin siinä.
Olennaisessa hahmosta.

It is. it is work of a dead man.

Anonyymi Jaarittelija

• Jäsen
  • "I hate Mondays!"
« Vastaus #274 : 19.10.2017 klo 19:29:51 »
Tuomarin sota rikollisuutta vastaan jatkuu täsmälleen neljän viikon kuluttua...

Marvel's The Punisher - Official Trailer

Maisteri Outo

• Jäsen
  • (Ei tekstiä)
« Vastaus #275 : 19.10.2017 klo 19:57:29 »
Punisheria odotellessa katsoin Defendersin sitten viimeinkin. Hyvä oli, vaikka ei pärjännyt Daredeveleille eikä Jessica Jonesille. Jokseenkin samaa perushyvää tasoa kuin Luke Cage, ja reilusti parempi kuin Iron Fist.

Sankareiden yhteiset kohtaukset olivat niitä parhaita, itse päästoori sitten tuntui loppua kohti yhä yhdentekevämmältä. Toivottavasti Hand kuopattiin nyt lopullisesti, ei ainakaan mulla ole mitään intoa nähdä sitä enää pahiksena.

q-mies

• Jäsen
  • The cut runs deep
« Vastaus #276 : 24.11.2017 klo 09:49:32 »
Punisher on hurja. Enkä tarkoita pelkästään toiminnan osalta, mikä on toki brutaalia kuin faan, vaan miten paljon minua onnistuu koskettamaan niinkin vieras asia kuin sotilaiden PTSD ja syrjäytyminen palveluksen jälkeen jenkkilässä. Aihe ei hirveästi edes kiinnosta (sotaleffat skippaan suosiolla), edellinen kerta kun vastaavaan olen törmännyt oli eka Rambo, joten pääsi yllättämään. Monelta muultakin osin sarja heijastelee viime aikojen tapahtumia.. en oikein keksi ilmaisua, sanat tuskallinen, piinallinen ja ahdistava tulevat mieleen.. Kylmiltään heittäisin tämän Netflix-sarjojen kärkeen jos hyperväkivalta ei aiheuta virtanappi-kramppia.
t.Q

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #277 : 25.11.2017 klo 17:23:05 »
Punisher on aina tuntunut vastenmieliseltä sarjakuvahahmolta. Mutta tämä minisarja oli... erinomainen! Q-mies summasi edellä hyvin sarjan sisällön.

Saanut kritiikkiä siitä, että oli liian pitkä. Mutta juuri tuo viitseliäs taustoitus ja pitkät keskustelut, sen ultraväkivallan seassa, tekivät tästä aivan poikkeuksellisen sarjakuvafilmatisoinnin Marvel-hahmoista. Menee Legion tv-sarjan kanssa Marvel-filmatisointien kärkeen.

J-Viilee

• Jäsen
  • Painajaismaista!
« Vastaus #278 : 29.11.2017 klo 21:27:54 »
Olen vähän jäljessä näistä syksyn kiireiden takia. Mutta minusta Iron Fist oli ehdottomasti parempi sarja kuin on haukuttu.
Muutamia kliseitä (juopunut taistelija esim. vähän nolotti) lukuunottamatta niin tämähän oli oikein mielenkiintoinen pätkä. Jotain ennalta arvattavaakin oli joukossa mutta silti, tykkäsin tosi paljon. Parasta oli että muija tykkäsi myös.
Nyt aloitellaan pikkuhiljaa Defenderssiä ja sitten odottaaakin jo Tuomari. Eihän näitä kerkeä kattomaan, Twin peaksitkin on boksilla ja walking deadit odottaa katsojaa...Aika on on rajallinen.
Sarjakuvahahmona minusta Rautanyrkki on aina ollut aika tylsä, tässä kuitenkin koukutti lähinnä juonenkäänteet eikä toiminta nousut pääosaan. Ehkä hieman olisin kaivannut Daredevilin tyylisiä katkeamattomia taistelupätkiä silloin kun oli aika antaa nyrkin puhua.
Tilulilulii.

JPH

• Jäsen
« Vastaus #279 : 01.12.2017 klo 08:44:16 »
Oon kattonu The Punisheria Netflixistä nyt pari jaksoo ja tuntuu kovin tylsältä sarjalta... Olisin odottanut jotain aivan muuta...

Siinä jotenkin rakennetaan  sitä hommaa kovin hitaasti... Ehkä ennakko-odotukset oli niin erilaiset. Odotin paljon enemmän actionia Schwarzeneggerin Commando-tyyliin. Punisher ei oo mun mielestä koskaan ollu kovin tarina-painotteinen juttu.

Mietin vaan kannattaako tuohon tuhlata enempää aikaa tohon sarjaan. Mitä sanotte te, jotka ootte pidemmälle kattoneet?

Iron Fististä tykkäsin hienojen taistelu-koreografioiden ansiosta.  Mut nää supersankari-elementit meni välillä yli..... En tiedä, ehkä mä oon kasvanu ulos tosta genrestä,,,,

q-mies

• Jäsen
  • The cut runs deep
« Vastaus #280 : 01.12.2017 klo 10:25:04 »
Oon kattonu The Punisheria Netflixistä nyt pari jaksoo ja tuntuu kovin tylsältä sarjalta... Olisin odottanut jotain aivan muuta...

Siinä jotenkin rakennetaan  sitä hommaa kovin hitaasti... Ehkä ennakko-odotukset oli niin erilaiset. Odotin paljon enemmän actionia Schwarzeneggerin Commando-tyyliin. Punisher ei oo mun mielestä koskaan ollu kovin tarina-painotteinen juttu.

Mietin vaan kannattaako tuohon tuhlata enempää aikaa tohon sarjaan. Mitä sanotte te, jotka ootte pidemmälle kattoneet?

Iron Fististä tykkäsin hienojen taistelu-koreografioiden ansiosta.  Mut nää supersankari-elementit meni välillä yli..... En tiedä, ehkä mä oon kasvanu ulos tosta genrestä,,,,

Ehdottomasti kannattaa katsoa. Jos nyt Raaka-Arskan Commandoa haluat käyttää mittatikkuna niin venytäpä leffan kesto kahteentoista tuntiin ja laske suhteessa montako minuuttia siinä leffassa on toimintapätkiä. Niinpä, ei kukaan perkele jaksa katsoa pelkkää räimettä, on siinä oltava juoni taustalla. Ja Punisherissa sitä juonta piisaa. Siksikin hyvä sarja sulle että (spoileri?) tässä ei ole hiventäkään supersankari-elementtejä.
t.Q

q-mies

• Jäsen
  • The cut runs deep
« Vastaus #281 : 01.12.2017 klo 14:23:12 »
Mullekin tuli mieleen että Punisheria kasvatetaan hitaasti. Luultavasti toisella kaudella on enemmän toimintaa ja väkivaltaa. Muutama jakso on vielä ekalta kaudelta katsomatta. Parhaasta päästä näistä Marvel-sarjoista toki.

Kirjoitapa sitten mitä olit mieltä viimeisestä kolmesta jaksosta..
t.Q

Anonyymi Jaarittelija

• Jäsen
  • "I hate Mondays!"

Jarkko Sikiö

• Valvoja
« Vastaus #283 : 11.12.2017 klo 00:32:18 »
Tuomari käynnistyi hyvin, mutta Mikro upotti koko sarjan. Plääh.

q-mies

• Jäsen
  • The cut runs deep
« Vastaus #284 : 12.12.2017 klo 23:12:20 »
Tuomari käynnistyi hyvin, mutta Mikro upotti koko sarjan. Plääh.

Siitä vaan sitten sormet ristiin että häntä ei nähdä kakkos-kaudella, sellainen on nyt vahvistettu (ja on ilmoituksen mukaan tulossa Netflixille, ei Disneyn kaavailemalle streaming-alustalle). Minulle hahmo perhettä myöten toimi erittäin hyvin.
t.Q