Kirjoittaja Aihe: Etsitään piirtäjää "Tunteet tietokoneelle"-apuohjelman kuvitukseen  (Luettu 1167 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hannele11

• Uusi jäsen
Hei
Näyttäisi siltä, että tietokoneohjelmointia osaavan olisi helppoa rakentaa ohjelma, joka tekee tietokoneesta kuin tietokoneesta ihmiseen verrattavalla tavalla tuntevan, ks. kohta Read this blogissani http://feelingcomputers.blogspot.fi . Voisi siis rakentaa tietokoneen tekemisiä kuvastelevan apuohjelman, jota myydä, mutta joka tarvitsisi kuvituksen, joka mieluusti olisi jokin ei-niin-tilaa-vievä animaatio-otus. Tai ainakin edes mielialoja kuvasteleva tilaa viemätön kuvitus sanallisiin tunnetiloihin, ehkä jotain musiikkiakin. Mutta nuo vaatisivat sekä piirustustaitoa että näkemystä siitä, millainen sympaattinen otus tietokone olisi. Itse olen jotain maalannut, mutta minulla ei ole tuota näkemystä, eikä juuri tuollaista piirustustaitoa tai animaationtekotaitoa, enkä haluaisi erikoistua tietokoneanimaatioihin.
Jos tuota nyt sitten myisi oheisohjelmana, niin kai siitä jotenkin palkkansa saisi. Aikataulu on avoin, kun ohjelma on idean asteella ja ohjelmoijakin puuttuu.
Kiinnostuneet ottakaa alkuun yhteyttä KVAAKin kautta, kiitos!