Kampintorin antikvassa on todella pieni ja rajoittunut sarjisvalikoima ja mun kokemuksen mukaan hintataso on ollut aika kova. Sarjikset on myös laitettu joko lattianrajaan tai muuten vaikeisiin paikkoihin. Kirjadivarihan toi on selkeemmin. Myöskään paljousalennuksia ei koskaan heru, Kulkukatin tai Libriconin tyyliin. Kerran kyselin selkävikaisesta/tyydyttäväkuntoisesta Alan Mooren Dc-sankarit kirjasta alennusta kun hintalapussa oli 25€. Ei herunut, joten hain kirjan kulkukatista 15€. Ja kolhoa/arroganttia palvelua (ainakin sarjisharrastajia tuntuvat katselevan nenänvartta pitkin) ei varmaan voi kukaan kiistää. Kerrankin satuin paikalle kun toinen herroista ajautui pieneen harmittomaan sanaharkkaan asiakkaan kanssa ja asiakas sai sekä kuulla kunniansa että muistaakseni toivotukset pysyä poissa liikkeestä jatkossa. Että näin. 
Allekirjoitan tuon kun mainitsit alennusten pyytämisestä. Olen kokenut saman kyseisessä liikkeessä viime vuonna vaikka ostin enemmän kuin yhden sarjakuvan.
Ja siinäkin osuit oikeaan, että osa sarjakuvista on laitettu vaikeasti saataviksi eli tässä tapauksessa olivat aika korkealla... ainakin Blueberryjen puinen kotelo. Sai kurottaa kovasti, että tälläinen pätkis kuten mä ylettyi ja oli hilkulla ettei peräsuoli pulpahtanut ulos, kun on peräpukamia.

Mutta summa sumarun. Lopulta kaikki meni hyvin, ja pukamat saivat muuta hoitoo kotona.

Mutta tietenkin tilaongelmat tulevat vastaan, kun on niin paljon eri nimikkeitä ja kirjoja. Ei pelkästään sarjakuvaa. Joten tuon sijoitus problematiikan ymmärtää.
Mutta ilokseni löysin hyviä sarjakuvia kuitenkin ja hyvässä kunnossa.
Kampintorilla on ihka kiva kirjo myös sarjakuvii ala engelmanni eli englannin kielisii.