Kirjoittaja Aihe: Mitä sarjakuvaa suosittelisit?  (Luettu 12825 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

miharu-san

• Jäsen
Re:Mitä sarjakuvaa suosittelisit?
« Vastaus #45 : 09.09.2004 klo 12:33:35 »
hei.. mitäs siinä Nemissä tapahtuu?

bgt

• Jäsen
  • Grrr....
« Vastaus #46 : 09.09.2004 klo 13:19:22 »
Nemi kertoo parikymppisen goottitytön elämästä.

Asetetaan tupakoivan, hevistä ja synkkistä aiheistä pitävän tytön maailma "tavisten" maailmaa vastaan. "Kaikki eivät pidä kuolleita lepakoita viehättävänä".

Poikaystäväongelmia. Jne.

Vähän Viivin ja Wagnerin tyylin suuntaan, siis.

Enkä enemmän nauretaan goottitytölle, mutta kyseenalaistetaan kyllä "tavistenkin" maailmankuvaa.
Also spracht Blau Tiger.

jokela

• sörsselsson
  • Jäsen
  • .. I'm a devil in disguise ..
« Vastaus #47 : 09.09.2004 klo 13:35:15 »
Öööh .. ehkäpä off-topic mutta kuitenkin kirjahan se sarjakuva-kirjakin on ..

Ei kannata olla ittepäinen koska voi vika olla .. no, suoraan sanoen: lukijassa.

Eräs ruåtsalainen jalkapalloilija (Tomas Brolin) aikoinaan kompasteli omiin kengännauhoihin, veti polvilumipioitansa solmuun tai kuinka se nyt oli. Joutu kuiteskin ajoiksi sairaslepoon.

Joku etevä reportteri sitten haastatteli siipirikko parkaa ja totesi : Jaa, no nyt sulla on aikaa vaikka lukea kirjoja.
Johka tämä viipperä neropatti pallopää vastasi : Mä een ikinä tuu niin sairaaks että mä lukisin jotain pirun kirjoja!!

-- j --

ps. herra Brolin on myöhemmin kerännyt lisää kuuluisuutta mm. myymällä pölynimurinsuuttimia
ja tekemällä tosi surkeita rahan sijoituksia. Lukutaitoisuudesta olisi ehkä ollut sittenkin hyötyä!
« Viimeksi muokattu: 09.09.2004 klo 13:36:23 kirjoittanut jokela »
He may look like an idiot and talk like an idiot but don't let that fool you. He really is an idiot.

thepanu

• Jäsen
« Vastaus #48 : 09.09.2004 klo 13:43:29 »
Öööh .. ehkäpä off-topic mutta kuitenkin kirjahan se sarjakuva-kirjakin on ..

Nojoo, mutta useimmille ihmisille niillä on kuitenkin eroa.. siis 'oikeilla' kirjoilla ja sarjakuvakirjoilla.
huuto.net kohteeni

Mutterikoira

• Pervo Homppeli!
  • Uusi jäsen
  • Koskaan ei voi olla liian pervo ollakseen totta.
Re: Mitä sarjakuvaa suosittelisit?
« Vastaus #49 : 30.05.2005 klo 22:45:31 »
 :D Jos mun mielipide otetaan huomioon, sanoisin että Ranma ½ ois hyvä, jos on vähän pervohkokin mielikuvitus, mutta jos ei nii suosittelisin salapoliisi Conania. Itse en ole jälkimmäistä VIELÄ lukenut, luen varmaan piakkoin. Jos ei japanilainen miellytä, suosittelen..Hmm... :D Tietenkin! Jere-sarjakuvai tai sitten jotain Nalle Puhia, jos tyyppi on ihan nyhverö. :) Vaikka Nalle Puh on iha paras!! :D Sitten jos ei millään mitään kivaa löydy, kannattaa tyytyä pelkkiin kirjoihin. Vaikka ei se enää  ois niin kivaa... :D
Ranma ois kyllä mielestäni paras(ainakin Pervoille Homppelityttösille[Kuten minä!] ja pojille)

Lurker

• Vieras
« Vastaus #50 : 31.05.2005 klo 07:33:36 »
:D Jos mun mielipide otetaan huomioon, sanoisin että Ranma ½ ois hyvä, jos on vähän pervohkokin mielikuvitus, mutta jos ei nii suosittelisin salapoliisi Conania. Itse en ole jälkimmäistä VIELÄ lukenut, luen varmaan piakkoin. Jos ei japanilainen miellytä, suosittelen..Hmm... :D Tietenkin! Jere-sarjakuvai tai sitten jotain Nalle Puhia, jos tyyppi on ihan nyhverö. :) Vaikka Nalle Puh on iha paras!! :D Sitten jos ei millään mitään kivaa löydy, kannattaa tyytyä pelkkiin kirjoihin. Vaikka ei se enää  ois niin kivaa... :D
Ranma ois kyllä mielestäni paras(ainakin Pervoille Homppelityttösille[Kuten minä!] ja pojille)

Hei, Pervo Homppelityttö. Sun jutut on ihan kivoja, mutta vähennä vähän tota sun hymiömäärää niin noi sun stoorit olis helpompii lukee.
Nalle Puh on kyllä vänkä, mutse paras versio on silti ne alkuperäset kirjat.

comic.book.guy

• fiksu
  • Jäsen
« Vastaus #51 : 01.06.2005 klo 19:11:36 »
marsupilami, ahmed ahne ja smurfft on hyviä aloittelialle..
strippi puolella sitte lassi ja leevi,jere, baby bles ja b.virtanen
MINÄLASSI