Ulkonäköä ei saa arvostella, mutta tatuointeja kyllä. Henkilökohtainen mielipide.
Tatuoitu Hirviö tarttui kyseiselle herralle lempinimeksi pauttiarallaa 10 vuotta sitten, kun esittelin hänet kyseisellä huudahduksella äiteelleni, kun TH käveli kaupungilla sattumalta vastaan. Äiskäni tykkäsi Hirviön tatskasta, mutta kieltää mokomat yhä minulta. Jos ujostuttaa sanoa sitä Hirviöksi, niin tottelee myös nimeä Barbaari.
Meikä muuten aikoinaan värväsi Hirviön Egmontin tapahtumamyyjäksi, koska se on hillittömän mukava ja asiallinen tyyppi, jolla on komea tatskakin. Mitäs Orjan May siihen sanot? Loppuuko asiaton loanheitto, mitä?
Kautta aikojen ihminen on koristellut itseään eri tavoin. Mun mielestä on ihan sama kuinka sen tekee, kunhan ei haise paskalle. Musta tämä aivan mahtavan kasvotatuoinnin omaava herrasmies oli ihan asiallinen kaveri, kun keskustelimme miksi Tex Willerin kalenterissa ei löydy nimiä.
Ainahan joku uusia asia on kohahduttanut muita ihmisiä. 70-luvulla esimerkiksi Punk-kulttuuri, nykyisin kai Hiphopparit jne.
Minusta on rohkeata pistää kasvoihin tatuointi, kylläkin harvinaista vielä nykyisin. Itse en kyllä uskalla kasvoihin tatuoida itseäni, koska pelkään, että vanhana ja ryppyisenä nyt hienon näköinen kuvio voisi ihon rupsahtamisen myötä näyttää ihan toiselta mitä tällä hetkellä on tarkoittanut. Itselläni ei vielä ole tatuointia, mutta kyllä mä semmoisen jossain vaiheessa hankin käsivarteeni.
Aivan mahtava tatuointi olisi vasemmassa leuassa komeileva pieni pääkallo-tatuointi. Voisin sitten sanoa, että nuorena olin hyvin tuhma ja Mustanaamio löi mua ja jätti pääkallo-tatuoinnin leukaani.