Kirjoittaja Aihe: Nimi uudelle mangasarjalle  (Luettu 23085 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

VNaomi

• Jäsen
  • Aarresaari
Vs: Nimi uudelle mangasarjalle
« Vastaus #15 : 15.12.2013 klo 12:23:42 »
Täällä ollaan sitten näköjään kissavihaajia, kun mistään ei saa. Olen ollut koko syksyn kahden vaiheilla, että kokeilenko tätä sarjaa vai en, mutta kauppiaat tekivät nyt sitten päätöksen puolestani.

Antti Valkama

• Jäsen
« Vastaus #16 : 15.12.2013 klo 12:40:04 »
Elän siinä toivossa, että ahnaat lukijat ovat jo vieneet kaikki... Isommissa marketeissa kun yleensä on kelpo valikoimat, eikä tämän aloituspainos mikään erityisen pieni ollut.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #17 : 15.12.2013 klo 13:10:31 »
Minä en ole ikinä ollut kissaihmisiä mutta ainakin Turun suunnalla tuota on Citymarkettien ja Anttiloiden lehtihyllyissä näkynyt.

VNaomi

• Jäsen
  • Aarresaari
« Vastaus #18 : 19.12.2013 klo 18:03:36 »
Lehtipisteen haun avulla löytyi sitten se yksi ja ainoa paikka, joka ilmeisesti tässä kaupungissa tätä myy. Olipa kerrassaan suloinen lukukokemus, jossa tuli monta kertaa mieleen, että juuri noinhan se meidänkin kissa aina tekee. Koume oli piirretty niin hellyyttäväksi, että olisi tehnyt mieli ottaa se syliin ja paijata.

Reima Mäkinen

• Jäsen
« Vastaus #19 : 19.12.2013 klo 23:45:34 »
Meidän ostarilla näkyi ainakin yhdessä kaupassa 4 tai 5kpl nerokkaasti sijoitettuna liki 2m korkeuteen ja niin että ainoastaan selkä näkyi. Sillä kurin ei tätä pokkaria kyllä montaa myydä.  :(  Mut joo, suloista on!
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson

Sampsa Kuukasjärvi

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #20 : 20.12.2013 klo 20:47:48 »
Tämän sarjan suomalaiseksi nimeksi tuli näköjään Neiti Koume, tiikeriraita. Oikein onnistunut, erottuva nimi, joka viittaa kissaan sopivan kätketysti!

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
« Vastaus #21 : 21.12.2013 klo 06:39:02 »
R-kioskeistakin löytyy, vieläkin, jos joku tuota on vailla.
Oma kiinnostukseni on minimaalinen, koska Viidakon Valtiaan jälkeen viimeistään tuntuu, että manga linjat Suomessa kaipaisivat radikaalia uudistusta. Kyse ei ole siitä, että onko niitä isoja silmiä vai ei, vaan siitä, että mikä on se kehys jossa niitä on tai ei ole.
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

haplo

• Jäsen
« Vastaus #22 : 21.12.2013 klo 07:40:34 »
R-kioskeistakin löytyy, vieläkin, jos joku tuota on vailla.
Oma kiinnostukseni on minimaalinen, koska Viidakon Valtiaan jälkeen viimeistään tuntuu, että manga linjat Suomessa kaipaisivat radikaalia uudistusta. Kyse ei ole siitä, että onko niitä isoja silmiä vai ei, vaan siitä, että mikä on se kehys jossa niitä on tai ei ole.

Isojen silmien ja hyvän kokonaispaketin komboa odotan just luettavana olevalta suomenkieliseltä uutuudelta, Magic Knight Rayearthilta.

Mutta aikalailla olen samaa mieltä. Luen kyllä kirjaston kautta kaikenlaista Suomessa julkaistavaa mangaa, mutta todellista innostusta aiheuttavat sarjajulkistukset ovat kyllä olleet kateissa.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
« Vastaus #23 : 21.12.2013 klo 07:44:57 »
Mutta aikalailla olen samaa mieltä. Luen kyllä kirjaston kautta kaikenlaista Suomessa julkaistavaa mangaa, mutta todellista innostusta aiheuttavat sarjajulkistukset ovat kyllä olleet kateissa.

Ilmaisit asian minuakin paremmin. Todellinen innostus on juurikin se avain.
Kyllä minä Ilta-lehdenkin luen jos se minulle ilmaiseksi laitetaan naaman eteen, mutta ei se minun maailmaa kaada, jos sitä ei aina tule naaman eteen.
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

VNaomi

• Jäsen
  • Aarresaari
« Vastaus #24 : 25.01.2014 klo 21:07:17 »
Kakkospokkari oli taas niin suloinen, että olin sulaa. Varsinkin kuvat, joissa kissat nukkuvat vievät täysin mennessään. En tiedä, kauanko tämä sama kaava jaksaa viehättää, mutta ainakin vielä nyt haluan tätä lisää.

VNaomi

• Jäsen
  • Aarresaari
« Vastaus #25 : 26.09.2014 klo 14:54:51 »
Ja nyt Koumea ei saa tältä paikkakunnalta enää edes siitä yhdestä kaupasta.  >:( Piti turvautua Adlibrikseen.

Onko vielä mitään tietoa, tuleeko tätä enempää kuin alunperin ilmoitetut seitsemän osaa? Japanissa näyttää olevan pari pokkaria enemmän.

VNaomi

• Jäsen
  • Aarresaari
« Vastaus #26 : 04.07.2016 klo 12:14:17 »
Jos harmittaa, että Neiti Koume jäi suomeksi kesken, Seven Seas alkaa onneksi julkaista sitä englanniksi ensi vuoden heinäkuusta alkaen. Aika kauan joutuu odottamaan, että päästään siihen, mihin Suomessa jäätiin, mutta kiva silti.

Antti Valkama

• Jäsen
« Vastaus #27 : 05.07.2016 klo 08:51:31 »
Toivottavasti saavat sarjan kannattamaan. No, ameriikankielellä se lienee aika lailla helpompaa... Tosin minä pidin todennäköisenä, että hyvä kissasarja pysyisi Suomessakin kannattavana pitempään kuin muutaman ekan pokkarin verran.

PTJ Uusitalo

• Mediaholisti
  • Jäsen
« Vastaus #28 : 05.07.2016 klo 14:27:31 »
Samaan Dark Horse julkaisee Ajokoiran. Jännä yhteensattuma.

Antti Valkama

• Jäsen
« Vastaus #29 : 05.07.2016 klo 19:24:24 »
Jenkkiperhanat! Niillä on vakoojia keskuudessamme...!!