Author Topic: Sarjakuva-albumin taittajaa haetaan  (Read 1819 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Janne Kuusinen

• Jäsen
  • I.L.S.J.K.P.(R)
Sarjakuva-albumin taittajaa haetaan
« on: 21.05.2013 klo 16:04:24 »
Hei. Taittaisitko kokoelma-albumin sarjakuvistani?

Mitä se on?

Noin 50-70 sivun mittaisen standardi(?)A4-kokoisen albumi"kokonaisuuden" koostaminen vuosien mittaan kertyneistä sarjakuvistani. Suurin osa yksisivuisia, jonkin verran strippejä, joitakin pilakuvamaisia yksittäiskuvia. Osa pystysuunnassa, osa vaakasuunnassa. Suurin osa mustavalkoisia, jotkut sisältävät ehkä pieniä määriä väriä. Alkuperäistiedostot jpg- ja tif-muodossa, vähintään 300 dpi. Kannet puuttuvat vielä. Olen tullut itse teelmieni suhteen sokeaksi, joten tarvitsen ulkopuoliset silmät ehdottamaan, miten tämmöisen järjettömän epäkoherentin paketin saisi edes jotenkuten mielekkääksi albumiksi. Eli graafis-rytmistä silmää tässä vaadittaisiin.

Lopputuote olisi painovalmis pdf(?)-tiedosto.

Toivoisin, että sinulla olisi aiempaa kokemusta tämänkaltaisesta hommasta, eivätkä esim. nettilinkki-muotoiset näytteet / cv:npoikaset olisi pahitteeksi.

Kun missään ei edes kuiskaella mitään palkoista, enkä tiedä, missä mennään, niin olisiko vulgääriä ehdotella jo tässä ihan näin julkisesti noin 200€:n liksaa? Jos on, niin pyydän valistamaan siitä, miten hinnoittelette työnne.

Ottakaapa yhteyttä privana tai spostitse janne.kuusinen@iki.fi . Toki saa puhelimitsekin kiinni O4O 543I95I, mutta kannattaa ensin lähettää tekstari, kosk'en vastaa tuntemattomiin numeroihin. Muuten olen mielestäni sangen joviaali ja leppeä tyyppi.

Melko paljon albumiin tarkoitettua kamaa löytyy desibeli.netistä, joka on muuten muutenkin ihan loistava saitti:
http://www.desibeli.net/jutut/5

Ystävällisin kesätyöllistysterveisin
Janne Kuusinen