Author Topic: Jonah Hex ja Tex (Kvaak-aprillipila 2013)  (Read 15318 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
Vs: Jonah Hex ja Tex (Kvaak-aprillipila 2013)
« Reply #60 on: 12.04.2013 klo 21:22:30 »
No siis olen toki Curtin kanssa samma mieltä, että onhan Texillä hetkensä, mitä en tarkoittanutkaan olla sanomatta. Mutta minusta olisi kiva nähdä jotain uutta. Amerikkalaisessa sarjakuvassa on kuitenkin se etu, että on tämä ns. elseworld kulttuuri, eli toistensa kanssa ristiriitaisia tarinoita voidaan tehdä kunhan asia on kerrottu ettei tule sekaannuksia.

Ehkä minun pitäisi sitten hankkia oikeudet, ja kirjoittaa itse oma tulkinta Tex Willeristä.
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

AlkoTanko

• Jäsen
« Reply #61 on: 12.04.2013 klo 22:44:14 »
Olisi kyllä hauska nähdä Tex mukavuusalueensa ulkopuolella, hieman miten Valo Avaruudesta-tarina vaihtui lähes huomaamatta pankkirosvojen takaa-ajosta vampyyri/alien-kauhuhybridiksi. Ja kuten aiemmin sanottiin, tarina jossa Tex pakotettaisiin käyttämään enemmän aivojaan kuin liipasinsormeaan olisi jo tavallisuudesta poikkeava tarina ainaisten intiaaniluopioiden ja bandiittien ammuskelulle, vastustajana Jesse Jamesin tai Billy the Kidin sijasta Hannibal Lecter, tai jos mennään TODELLA raskaan sarjan kieroilijoihin, Watchmaker Jeffery Deaverin The Cold Moon-kirjasta olisi pitkästä aikaa varteenotettava vastustaja.

Dennis

• Jäsen
« Reply #62 on: 13.04.2013 klo 09:16:02 »
Minun mielestäni Tex Willer on Tex Willer lähinnä ja pitkälti sksi, että hän ei ole ahdistunut (super)sankari.

Janne vei sanat suusta, tuo on juuri se miksi Tex innostaa vieläkin.
Je suis alle kuuden euron pizza!

Lurker

• Valvoja
« Reply #63 on: 13.04.2013 klo 11:00:49 »
Itse pidän eniten niistä tarinoista, joissa edes vähän mennään Texin "mukavuusalueen" ulkopuolelle kuten vaikkapa Viikatemiehen tiellä tyyppisesti. Punaiset sudet, Colorado Belle ja mitä niitä nyt on, ainakin ne jäävät paremmin mieleen.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
« Reply #64 on: 13.04.2013 klo 14:46:25 »
Joo. Minä pidin kanssa Mefistotarinoista. Itseasiassa ainoat Willerit jonka omistan on ne joissa on Mefisto. Niissä tarinoissa on sitä tietynlaista rock'n'rollia mitä sarjakuvilta kaipaan.
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.