Hyvä kun raikas blogi säilyy! Elekää kaikki menkö Feisbukkiin. Jotkut eivät liity Naamakirjaan, koska periaatteesta eivät halua olla tietojen keruun ja markkinoinnin koekaniineja ja kauppatavaraa…
Ihanaa, että maailmassa löytyy samanhenkisiä ihmisiä kuin minäkin.
Valitettavasti joudun olemaan kirjautuneena facebookiin, että voin katsoa määrättyjä facebook sivuja. Mutta olen siellä salanimellä ja en tosiaankaan anna sitä kenellekään. Ei tarvi kerätä facebook-ystäviä. Mulla on ystäviä ihan oikeassa maailmassa.
En paina koskaan aivan naurettavaa "tykkää" nappulaa. Facebook sivuillani ei ole kuin nimi ja kuva, joka muuten ei ole valokuva vaan itse piirtämäni omakuva itestäni, josta ei kukaan tunnista mua.
Olen kovasti odottanut, että ihmiset tajuavat kuinka naurettavaa on pitää facebookia, kerätä aivan tuntemattomia ystäviä kahmalokaupalla, kertoa kaikkea paskaa ittestään ja toisista, tykätä ihan turhanpäiväisistä jutuista ja päivittää kännykkä kourassa joka helvetin paikassa facebook sivuaan.
Olen elänyt ajalla, jolloin ei ollut kännyköitä, nettiä, tabletteja, facebookeja, puunhalaajaruokaa, ylenpalttista houlhousyhteiskuntaa, 24 h TV-ohjelmia chatteineen ja uusintoineen, naurettavia muoti-vaatteita, sensuroimattomia leffoja ja roiskeläppä-pizzoja.
Voin sanoa, että silloin oli paljon paremmin asiat...elettiin yksinkertaista ja onnellista elämää...piste!