Author Topic: Haetaan piirtäjää  (Read 2415 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Parpo

• Uusi jäsen
Haetaan piirtäjää
« on: 10.07.2012 klo 10:30:20 »
Moro,

Minulla on noin 40 parin ruudun tarinaa, joiden toteuttamiseen tarvitsisin piirtäjää. Sarjakuva olisi mustavalkoinen ja päähenkilöt ovat suomalainen ja espanjalainen mies. Olen opiskelija, joten suuria palkkioita minulla ei ole mahdollista maksaa. Mikäli sarjakuva tuottaa jotain piirtäjälle tulisi luonnollisesti osa voitoista. Yhteyttä voi ottaa yksityisviestillä tai sähköpostiosoitteeseen, joka näkyy nimimerkkini tiedoissa.

Parpo

• Uusi jäsen
Vs: Haetaan piirtäjää
« Reply #1 on: 18.07.2012 klo 14:24:07 »
Vielä kukaan ei ole ottanut yhteyttä sarjakuvaan liittyen. Minua kiinnostaisi tietää paljonko tällaisista keikoista on tapana maksaa? Mihin hintaan joku voisi ajatella ryhtyvänsä kuvittajaksi? Fiverr.com sivuston kautta tämän projektin saisin toteutettua 160 eurolla.

Reima Mäkinen

• Jäsen
« Reply #2 on: 18.07.2012 klo 15:26:28 »
Harmi ettei ole löytynyt tekijää. Toteuttamisen lisäksi sarjis pitäisi myös ilmeisesti myydä jonnekin, eli löytää sille yleisö ja työlle maksaja. Luulen että harrastajapiirtäjille se palkkio ei ole niinkään tärkeä, kun ei siinä tuntipalkoille kuitenkaan pääse.  :)

Eli postaa vaikka tänne joku käsis ja kuvaile lisää visiotasi, että kokelas näkee mitä ajat takaa. Sitä kautta saattaisi jo löytyä piirtäjä ja se kuuluisa yhteinen sävel.  :)

Fiverr.com sivuston kautta tämän projektin saisin toteutettua 160 eurolla.
Siinäpä taas yksi saitti jonka olemassaolosta en olisi halunnut tietää.  :P
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson

J Lehto

• Ulvova molopää
  • Jäsen
« Reply #3 on: 18.07.2012 klo 15:56:52 »
Siinäpä taas yksi saitti jonka olemassaolosta en olisi halunnut tietää.  :P

Tervetuloa tähän päivään  ;)

tertsi

• Guest
« Reply #4 on: 18.07.2012 klo 16:18:29 »
Fiverr.com sivuston kautta tämän projektin saisin toteutettua 160 eurolla.
Tuskinpa kukaan tuota hommaa enää halvemmalla tekee. Fiverrasta hOmmaat piirtäjän ja loppu On historiaa.

Parpo

• Uusi jäsen
« Reply #5 on: 18.07.2012 klo 18:09:42 »
Tässä hieman selitän lisää sarjakuvasta. Ideana olisi sarjakuvan avulla kertoa hauskoja tilanteita suomalaisten ja espanjalaisten kulttuurieroista. Kohderyhmänä olisivat turistit eli suomalaiset, jotka ovat käyneet Espanjassa ja espanjalaiset, jotka ovat  käyneet Suomessa.

Pari tarinaa olen kehitellyt siitä, että espanjalaisten mielestä saunassa yhdessä oleminen miesten kesken on erittäin homoa. Kaikki tarinat olen kääntänyt jo espanjanksi.