Kirjoittaja Aihe: Marvel NOW  (Luettu 82123 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Oakland

• Jäsen
Vs: Marvel NOW
« Vastaus #315 : 18.01.2015 klo 12:25:53 »
Onko joku ehtinyt tutustumaan AXIS pläjäykseen? Onko ihan huttua vai hankkimisen arvoista tavaraa? (Lähinnä kiinnostaa uncanny avengerssin takia, olen siitä pitänyt kovasti ja seuraava trade oiskin sitten tuota AXIS kamaa  ::))

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #316 : 18.01.2015 klo 19:39:02 »
Kyllä se minusta vähän hutun puolelle meni. Tosin jatkoa on vielä tulossa.

Hutuksi meni kuten Infinity-crossover tosin eri syystä sillä AXIS-tarinassa pääjuoni tuntui olevan hukassa (oikeastaan sitä ei ollut ollenkaan) ja mitään suuria tappeluita eri ryhmien välillä ei juuri ollut (vaikka niin vihjailtiin alkupuolella) vaan tappelut oli pieniä nujakoita siellä sun täällä ja loppu lässähti.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

q-mies

• Jäsen
  • The cut runs deep
« Vastaus #317 : 18.01.2015 klo 22:23:59 »
Hutuksi meni kuten Infinity-crossover tosin eri syystä sillä AXIS-tarinassa pääjuoni tuntui olevan hukassa (oikeastaan sitä ei ollut ollenkaan) ja mitään suuria tappeluita eri ryhmien välillä ei juuri ollut (vaikka niin vihjailtiin alkupuolella) vaan tappelut oli pieniä nujakoita siellä sun täällä ja loppu lässähti.

Kuulostaa kovasti Acts Of Vengeance "eventille"?
t.Q

X-men

• Jäsen
« Vastaus #318 : 19.01.2015 klo 20:08:50 »
Kuulostaa kovasti Acts Of Vengeance "eventille"?

Tuossa sentään nujakoitiin kunnolla mutta AXISissa päänujakointi tapahtui altistuneiden ja altistumattomien Kostajien välillä ja sitten pikkunujakoita ryhmien, sankarien ja roistojen kesken ja lisäksi piipahdettiin X-Forcessa (joka muuten pysyy erossa muista) ja nähtiin liuta hyvis-roistojen omia lehtiä.

Oakland

• Jäsen
« Vastaus #319 : 19.01.2015 klo 20:28:40 »
Kiitos kommenteista kaikille, taidan jättää huoletta väliin tämän traden. Laitetaan rahat Guardians of the galaxyn DnA juoksun uusintapainoksiin, jotka näemmä julkaistu kahtena osana. Jäi aikanaan hankkimatta numeroita 1-6 lukuun ottamatta ja sittenhän ne myytiinkin loppuun kaikkialta. On muuten hyvää settiä, jatkuu suoraan annihilation ja annihilation conquestin huuruista. Parempaa ainakin kuin nykyinen Bendiksen tarinointi(joka toki viihdyttävää sekin).
« Viimeksi muokattu: 19.01.2015 klo 20:31:06 kirjoittanut Oakland »

X-men

• Jäsen
« Vastaus #320 : 20.01.2015 klo 19:49:04 »
Kannattaa se lukaista sitten joskus sillä on tuolla vaikutuksia menoon (eri asia että kuinka pitkiä), pääosan tie-ineistä eli esim. Carnagen ja Hobgoblinin minit voi jättää välistä.

X-men

• Jäsen
« Vastaus #321 : 02.02.2015 klo 20:04:09 »
Marvelilla on sen verta juonenpätkää menossa eri lehdissä että tulee pikku kiire saada kaikki päätökseen ennenkuin Time runs out.

Oakland

• Jäsen
« Vastaus #322 : 04.02.2015 klo 18:57:29 »
Oho! Olipas Moon Knight: From the dead hyvä! Harvoin tulee luettua sama kirja heti kahteen kertaan, tämä tuli. Kakkos tarinan kuvaruutu kerrallaan poistuminen oli hyvä ja minulle uuden tuntuinen tehostekeino. Parasta sarjakuvaa, mitä minä olen hetkeen lukenut. Toinen trade tilaukseen heti kunhan ilmestyy.
« Viimeksi muokattu: 05.04.2015 klo 20:13:14 kirjoittanut Oakland »

tmielone

• Il Dille
  • Jäsen
« Vastaus #323 : 05.02.2015 klo 11:42:05 »
Oho! Olipas Moon Knight: From the dead hyvä! Harvoin tulee luettua sama kirja heti kahteen kertaan, tämä tuli. Kakkos tarinan kuvaruutu kerrallaan poistuminen oli hyvä ja minulle uuden tuntuinen tehostekeino. Parasta Moon knightia, mitä minä olen lukenut. Toinen trade tilaukseen heti kunhan ilmestyy.

Amazonin tarjoilema kuvaus sisällöstä ja löytämäni kuvanäytteet yhdistettynä Oaklandin kehuihin sai minutkin kiinnostumaan tästä vaikka Marvelin jutut jättävät useimmiten kylmäksi.

Kohta Curtvile tulee myös tätä kehumaan eikä minulla ole enää muuta vaihtoehtoa kuin pistää kirja tilaukseen.
"Now there's only two things in life but I forget what they are"

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #324 : 05.02.2015 klo 16:36:03 »
Kohta Curtvile tulee myös tätä kehumaan eikä minulla ole enää muuta vaihtoehtoa kuin pistää kirja tilaukseen.

Pyynnöstä. Vaikka siis toistaisin vain aiemmin sanomaani

Marvel NOWn parissa on muutama melko ässä veto, Moon Knight on niistä yksi selkeä esimerkki.

tmielone

• Il Dille
  • Jäsen
« Vastaus #325 : 05.02.2015 klo 18:08:56 »
Pyynnöstä. Vaikka siis toistaisin vain aiemmin sanomaani

Onpa minulla lyhyt muisti.
"Now there's only two things in life but I forget what they are"

X-men

• Jäsen
« Vastaus #326 : 15.05.2015 klo 20:04:12 »
Se mitä Secret Warssia on tullut luetuksi (ulos lukijoille) niin tuntuu että multiversumit yhdistetään yhdeksi versumiksi (eli matkitaan DCn Crisis On Infinite Earthsia) mutta saapi nähdä kun ollaan vasta alussa.

Oakland

• Jäsen
« Vastaus #327 : 01.06.2015 klo 19:18:28 »
Kesälukemista suunnittelen, onko joku lukaissut tuota Loki: Agent of Asgard:ia. Kovasti sitä on kehuttu, mutta mitäs mieltä arvon Kvaakkilaiset on?

edit: Laitetaas nyt tännekin tieto, eli jos joku on lukenut uutta Marvel NOW! Nova tradea, niin kolmos osahan(Nova Corps) jäi euroopasta kokonaan uupumaan, tuntemattomasta syystä. Nyt tuli The Book Depositoryltä ilmoitus, että sitä on vihdoin saatu Eurooppaan asti (noin vuoden myöhässä). Eli äkkiä tilaamaan jos tuo joltain hyllystä uupuu.
« Viimeksi muokattu: 01.06.2015 klo 19:23:19 kirjoittanut Oakland »

X-men

• Jäsen
« Vastaus #328 : 01.06.2015 klo 19:24:53 »
Kesälukemista suunnittelen, onko joku lukaissut tuota Loki: Agent of Asgard:ia. Kovasti sitä on kehuttu, mutta mitäs mieltä arvon Kvaakkilaiset on?

Ihan hyvää luettavaa jos Asgårdilaisten seikkailut kiinnostavat, lehdessä nähdään ihan mukava kattaus tunnetuimmista Asgårdilaisista ja samoiten tuntemattomistakin (täkäläiselle ei Thoria lukeneelle).

Oakland

• Jäsen
« Vastaus #329 : 01.06.2015 klo 19:31:11 »
Juu, oma kokemus Asgardilaisista alkaa ja päättyy Thorin Suomi Marvel-julkaisuihin ja Uusien mutanttien seikkailuihin ko. paikassa. (mistä tulikin mieleen, että sehän oli ihan mahtava tarina, kuinkahan se on kestänyt aikaa?, täytyypä lukasta...)

Heiluuko se Angela muuten nyt siellä Asgardissa? Kun kerran sukujuuria sinne löytyy  ;)

Edit: Jaetaan nyt tämäkin tänne...Eli tänään tuli 40v täyteen ja sain lahjaksi tytöiltäni (4v ja 7v) kolme 30cm kokoista Marvel figuuria (Thor, Kapteeni Amerikka ja Iron Man). 4v totesi siihen, että nyt kun isikin sai barbeja, niin voidaanko leikkiä tänään kotia. Noi sun omat vois vaikka tulla kahville  8]
« Viimeksi muokattu: 01.06.2015 klo 19:35:59 kirjoittanut Oakland »