Kirjoittaja Aihe: Marvel NOW  (Luettu 82181 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
Vs: Marvel NOW
« Vastaus #195 : 13.10.2013 klo 17:09:37 »
Mutta kun sekin saa oman lehtensä.

Felipe Smith kirjoittaa, The legend of Luther Strode-sarjan piirtäjä Tradd Moore taiteilee.

No mutta. Tuohan piristi Sunnuntai päivää oikein kovasti.
The legend of Luther Strode ja miehen Deadpoolit olivat rautaa.
Sopii kieltämättä paremmin Ghost Rideriin.

Felipe Smith ei sano mitään, ja Googletuskin sai minut nopeasti luovuttamaan.
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

hatinufer

• Jäsen
« Vastaus #196 : 19.10.2013 klo 11:30:26 »
Oolrait.
Sinners nousee listalle. Tosin jotain täytyy vastaavasti pudottaa, kun oma sietokyky on kuukaudessa noin 8 jenkkisarjista...
(Dc:n) Swamp Thingin palautin listalle, kun sain vahingossa sarjalle jatkoa Suuren NImen lähdön jälkeen. C. S:hän on sielläkin häsläämässä, joten ounastelen hyviä aikoja Ghost Riderillekin...

Muutoin mun Marvel-listalla pärjää etenkin All New X-Men. Bendis pudottelee lehden sivuille juuri niitä käänteitä, joita lukijat osaavat tarinan lukemisen perusteella odottaa.

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #197 : 04.11.2013 klo 20:16:48 »
Kukas se valkoihoinen neitokainen oli Black Pantherin vankilassa yhdessä Terraxin kanssa? Ei kai vaan Kosmos/Maker (eli Beyonderin naisinkarnaatio)?
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

X-men

• Jäsen
« Vastaus #198 : 08.11.2013 klo 20:17:21 »
Numero pitäisi tietää.

New Avengers #11, Wikiassa ei ole mainintaa ja Wikipedia-artikkeli Beyonderista ei myöskään mainitse mitään että naisversio olisi tehnyt paluun (viimeisin maininta on Annihilation jälkimainigeissa). Ohessa kuva jonka perusteella Thanos ja kuka lieneekään ovat tuttuja.

Myös Thanosin apuri Proxima Midnight on jotenkin tutunnäköinen.

X-men

• Jäsen
« Vastaus #199 : 10.11.2013 klo 20:11:40 »
Sori, luen Infinityn vasta kun se on kasassa. Seuraavissa numeroissa ilmennee uutta.

Kestää vielä jonkun aikaa kun
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)
, itsekkin aioin odottaa että on koottu mutta kun 3 lukemistani lehdistä liittyy siihen niin oli vähän pakko.

Capu Marvelille tapahtuu taas jotain ensi vuonna (ihankuin tänä vuonna ei olisi tapahtunut riittävästi (aikahyppelyt ja aivovaurio)) kun loppuvuosi on sitten wanhan kertausta.

Tämä kuuluisi enemmänkin X-Men-ketjuun mutta olkoon: Jos X-lehti jatkuu ensi vuonna niin sitten täälläkin nähdään NOWta mutta siinäkin on se ongelma että Xien eka oma eventti NOWssa tulee julkaisuohjelmaan aika piakkoin.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #200 : 23.11.2013 klo 19:39:26 »
Jokin taho Marvelilla haluaa viedä rahani ja siirtää pysyvästi keppikerjäläisten heimoon.

Jo aiemmin mainittujen lisäksi lataavat kovat piippuun ja varmistimesta ole kuultu edes huhuja, otetaan yksi parhaita elossa olevia käsikirjoittajia, suvereeni piirtäjä ja värittäjäksi joku joka jää kakkoseksi lähinnä vain Dave Stewartille.
Isketään näille kouraan yksi lafkan parhaita ja mielisairaimpia hahmoja.

Ai mikä? No tietty:

X-men

• Jäsen
« Vastaus #201 : 23.11.2013 klo 20:33:38 »
Jokin taho Marvelilla haluaa viedä rahani ja siirtää pysyvästi keppikerjäläisten heimoon.

NSA on kertonut niille että sulla on tilillä rahaa vielä.

Kuuritaria on muistaakseni muutamaan kertaan julkaistu ja eivät vissiin ole olleet pitkäikäisiä.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #202 : 23.11.2013 klo 21:07:24 »
NSA on kertonut niille että sulla on tilillä rahaa vielä.

Kuuritaria on muistaakseni muutamaan kertaan julkaistu ja eivät vissiin ole olleet pitkäikäisiä.

pyydän sitten GCHQta ja FSBta kertomaan ne allekirjoittaneen velatkin noille...

Kuuritari on joka kerta inkarnoitu, Moench Sienkiewicz ajoista 90 luvun adamantiumversioon ja näihin 2000-luvun kolmeen sarjaan Charlie Hustonin avaamasta Moon Knightista ~30 nroa, Vengeance of Moon knightiin kymmeneen osaan ja sitten Bendis-Maleevin hieno 12-osainen setti.
Lehtien lyhytikäisyys ei kuitenkaan korreloi laatuun, ovat näet minun kirjoissani niitä Marvelin tähtihetkiä.

Hahmon, kirjoittajan ja piirtäjän fanina on itseni helppo todeta että tämä on ns. pakkohankinta.

Khonsun nimeen.

Tina DeMona

• Pervo Örvelö
  • Jäsen
« Vastaus #203 : 23.11.2013 klo 21:12:50 »
Hyvältä vaikuttaa. Itse en ollut kuvittajasta kuullutkaan kun konstantisti kaikesta pihalla olen, mutta ainakin Googlen kuvahakujen perusteella vaikutti hyvältä. Warren Ellis on hyvä kirjoittaja, vaikka harhaan onkin joskus astunut. Ja Moonknightia en ole ikinä lukenut vaikka useasti on pitänyt.

Ehkä nyt olisi sitten hyvä aika tutustua.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
« Vastaus #204 : 23.11.2013 klo 22:10:53 »
Joka kerta kun Curt mainitsee uuden sarjan jossa on Moon Knight, olen toki kiinnostunut konseptista, mutta sitten itse lehti ei vaan jotenkin jaksa kiinnostaa ja se tuntuu aina jotenkin sekavalta, joten jätän sen siihen yhteen numeroon. En vaan saa hahmoon otetta, ja se tuntuu muutenkin jotenkin vieraalta tai keinotekoiselta. En tiedä, pitäisikö sitä plärätä Wikipdiaa, jotta jaksaisi kiinnostua enemmän ja ymmärtää lukemaansa.
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #205 : 24.11.2013 klo 01:15:06 »
Historiallisesti Jukka Laine on toki oikeassa.
Moon knight = Batman on se totuttu vertaus vaikka itselle Rautamies on se Marvelin Batman.
Miljärdööri orpoja, älyä ja tekniikkaa, vaihtuvia donnia ja ajoittain pieniä selkäongelmia, kuin kaksi marjaa.

Khonsun nyrkki maan päällä on myönnettävästi monella tapaa lepakkoisen miehen oloinen, mutta Kuun Ritarilla on enemmän yhteistä Jokerin kanssa kuin kaikkien tunteman oikeuden ja koston riivamaan rikkaan orpolapsen.

Väittäisin että vaikka kaikenhahmosta  lukemalla saakin (enimmäkseen) mannaa niin ihan tuolla Huston- Finchista alkaneella osuudella saa tarvittavan perussetin.

Muutaman ennakkotiedon mukaan Ellis on lupaillut että mielenterveysongemat palautetaan ns aikuisten oikeasti valkoasuiseen monipersoonaan eli sinne Khonsun avatarin, Marc Spectorin, Jake Locksleyn, Kapteeni Amerikan, Wolverinen ja Hämähäkkimiehen joukkoon.
Ei, en heitä tuota hatustani.
Itsellehän hahmo myi itsensä jo Werewolf by nightin myötä josta kaiffariin törmäsin, kuujumalaa palvovasta palkkasoturista tuli jotenkin oudosti melkein sankari.

On aina viehättänyt miten kaikki muutkin, kalsarisankareista demoneja manaaviin superroistoihin ja siviileihin ovat olleet vakuuttuneita siitä ettei Moon Knight pelaa ihan täydellä pakalla.
Battista paremmin vertautuu continuity comicsin Neal Adamsin Crazymaniin ja Mike Baronin pauttiarallaa yhtä tasapainoiseen Badgeriin.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
« Vastaus #206 : 24.11.2013 klo 02:42:22 »
Minulle Batman on hyvin laaja käsite, joka riippuu ihan siitä, että millä fiiliksellä milloinkin olen ja mitä olen viimeksi lukenut. Minusta Jokeri alkaa olla jo aika kulunut hahmo.

koivisto

• Jäsen
« Vastaus #207 : 26.11.2013 klo 13:02:27 »
Moon Knightiin tuli tutustuttua silloin, kun mies oli sellainen takapihojen tähti. Siinä roolissa hahmo oli uskottava, eikä koominen, kuten olisi voinut olettaa. Saattaa johtua siitä, että olin itse ko. settiä lukiessa aika nuori. Toisaalta tarinat taisivat olla Nowlanin piirtämiä, eli silkkaa rautaa.

Toisin kuin M.B.R.G:lle mulle Batman on se, joka on enemmän kulahtanut kuin Jokeri. Arvaamaton hahmo pitää aina yllätyskortin taskussaan.
« Viimeksi muokattu: 26.11.2013 klo 13:10:41 kirjoittanut koivisto »

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #208 : 26.11.2013 klo 14:56:40 »
Moon Knight on aina ollut takapihojen tähti.

Se on yksi asia mikä itsellä on viime vuosina ollut miellyttävää huomata kuinka ne nk. kakkosdivarin tyypit joita itse luki 70-80-luvuilla ovat tehneet paluuta.

Suurelta osinjohtuu siitä että parhaat kirjoittajat mm. Bendis ja Fraction ovat suurinpiirtein samaa ikäryhmää kanssani joilla on samaa viitekehystä.
Totta kai Moon Knight, Spiderwoman, Iron Fist ja Luke Cage ovat parasta mitä on, tietty.

Marvel NOWn konsepti olla relaunch remaken tai rebootin sijaan( kielihuoltopoliiseille: kehittäkää itse hetkellistä foorrumiviestiä varten toimivat ei-anglismit. Toisaalta meillä ja eskimoilla on sitten enemmän sanoja lumelle) kylläkin jatkaa hämmentämistään.
Tämän hetkinen Mark Waidin ja Chris Samneen Daredevil on vienyt sokean oikeudentaistelijan yhä uusiin sfääreihin ollen yksi Marvelin ehdottomista helmistä joten sarja saa tietty niskalaukauksen.
Daredevil kun pitää aloittaa uudestaan Marvel NOWn puitteissa keväällä.

Uudistetun Daredevilin tekijöiksi on hankittu..... Mark Waid ja Chris Samnee.

eikä tässä vielä kaikki Mark Waid hiljattaisessa haastettelussa Daredevilin uusimisesta:
Lainaus
We were actually given the opportunity by Marvel to relaunch with a #1 last year as part of the Marvel NOW! initiative, which absolutely would have boosted sales–but together, the team agreed that since we were in the middle of a storyline, it would be a gimmick, not an organic shift.

no, niinpä.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
« Vastaus #209 : 26.11.2013 klo 16:22:50 »
No, minä ihmettelin jo Waidin kohdalla, että missä se Daredevilin tarina viipyy.
Minusta aivan liian moni on-going supersankari sarjakuva tuntuu samalta kuin niiden sadannet numerot, joissa muistellaan muka juhlallisesti menneitä, ja lopussa vanha ukko heilauttaa kävelykeppiään ja sanoo "Oli se kyllä joo hienoa aikaa! Tonnikalakin oli halpaa!" vaikka tiedät täsmälleen, että tästä ajasta ei ole kulunut kuin ehkä muutama vuosi, eikä tonnikalan hinta ole siitä muuttunut. Niin kuin ei ollut viimeksikään kun se pappa heilautti keppiään. Iskee aika tolkuton vaivaantumisen tunne. Ihan kuin nostalgikkoja nyt kuitenkin hieman aliarvioitaisiin. Uutta tarinaa voisi välillä kesiä. Mutta ei mitään väkisin väännettyä.

Toisin kuin M.B.R.G:lle mulle Batman on se, joka on enemmän kulahtanut kuin Jokeri. Arvaamaton hahmo pitää aina yllätyskortin taskussaan.

Miten se sitten on arvaamaton, jos se aina yllättää?