Kirjoittaja Aihe: Ed McGuinness ei sovi vakaviin sarjakuviin?  (Luettu 2734 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Curtvile

• Ylläpitäjä
Ed McGuinness ei sovi vakaviin sarjakuviin?
« : 05.06.2012 klo 02:55:02 »
Milläs ansioilla Ed McGuinness pääsi (anakin) Teristä piirtämään? Minusta sopisi paremmin huumorisarjakuviin kuin supersankareihin.

yksi olisi ihan vankka taito... piirtää.
Jeph Loeb oli ja on kanssasi eri mieltä ja Marvel hankki aikoinaan kahden vuoden yksinoikeussopimuksen McGuinnessin kanssa.

Lönkka

• Jäsen
  • Life goes on (except for those who die)
« Vastaus #1 : 05.06.2012 klo 12:10:21 »
Etenkin Ed McGuinnessin vanhempi materiaali oli huippua!

X-Men voi hankkia silmälasit  :P

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #2 : 05.06.2012 klo 20:32:05 »
Etenkin Ed McGuinnessin vanhempi materiaali oli huippua!

X-Men voi hankkia silmälasit  :P

No varmaan on mutta tämän vuostuhannen alun Teris olisi sopinut paremmin johonkin huumorisarjaan tjsp.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Lönkka

• Jäsen
« Vastaus #3 : 06.06.2012 klo 08:57:36 »
Mitä voin sanoa paitsi että juuri tuon ja Deadpoolien aikainen tyyli on minusta miehen omintakeisinta ja hienointa tyyliä. Ei toki perinteisintä kamaa joo...

X-men

• Jäsen
« Vastaus #4 : 06.06.2012 klo 20:25:55 »
Mitä voin sanoa paitsi että juuri tuon ja Deadpoolien aikainen tyyli on minusta miehen omintakeisinta ja hienointa tyyliä. Ei toki perinteisintä kamaa joo...

Deadpooliin sopii kuin nyrkki silmään mutta ei oikein Terikseen jne, esim. Return to Krypton-tarinan alussa Lois näytti kuin Archiesta karanneelta.

Lönkka

• Jäsen
« Vastaus #5 : 06.06.2012 klo 22:25:21 »
Ja se on ongelma koska...?
Kuvittajien eri tyylit ovat rikkaus vaikkei niihin aina ole luetettu toimittajistonkaan parissa; Kirbynkin teriksilel retusoitiin paremmin ajan tyyliin istuvat perinteisemmät lärvit vaikka tämän kuvitus oli oleellisesti toimivampaa.

Onneksi Teriksiä on tehty sen verran että likimain kaikille löytyy jotain joka miellyttää visuaalisesti silmää eikä tarvitse väen vängällä lukea selllaisia juttuja josta ei tykkää.
« Viimeksi muokattu: 06.06.2012 klo 22:27:33 kirjoittanut Lönkka »

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
« Vastaus #6 : 07.06.2012 klo 06:38:13 »
Ja se on ongelma koska...?

Mistä pitäisi aloittaa?
Minä haluan lukea vakavaa sarjakuvaa, en huumoria. Huumori on niille jotka eivät osaa keksiä omia vitsejä. En myöskään etenkään halua lukea huumorisarjaa kun minä luen vakavaa.
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

Jarkko Sikiö

• Valvoja
« Vastaus #7 : 08.06.2012 klo 01:11:19 »
Ed McGuinness houkutti minut seuraamaan hetken aikaa punaisen Hulkin edesottamuksia: yhtä massiivista jälkeä tuottaa vain JR JR.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
Vs: Ed McGuinness ei sovi vakaviin sarjakuviin?
« Vastaus #8 : 08.06.2012 klo 06:53:56 »
Niin, ja jottei taas synny viikkokausia kestävää vääntöä, niin mainittakoon että minua ei kyllä häiritse McGuinnessin tyyli enkä yhdistä sitä huumorisarjakuvaan, mutta ymmärrän kyllä ihmiset joilla on tämän kaltaisia ongelmia. Itse en voi sietää Humberto Ramosia supersankareissa...
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

Gothicus

• Jäsen
« Vastaus #9 : 08.06.2012 klo 08:36:44 »
Itse en voi sietää Humberto Ramosia supersankareissa...
Sama täällä! Ramosin "mangahtava" tyyli ei ole ainut syyni olla pitämättä hänen kynänjäljestään, vaan myös ajoittainen kuvien sisällön sekavuus, jota on nähty mm. X-menin sivuilla. Pää siellä, jalka tuolla, tissi täällä, käsi -kröhöm- siellä... ei mitään tolkkua. Joskus täytyy oikein laskea, että löytyykö Ramosin toimintakohtauksissa jokaiselle ruumiinjäsenelle omistaja. Kauheaa mössöä. Spider-Manin sivuilla tätä ongelmaa ei ole ollut niinkään, siellä Ramosin piirustelu on näyttänyt muuten vain hirveälle.

Eli milloin tahansa ennemmin McGuinnessia, kuin Ramosia, vaikka ymmärrän oikein hyvin mikä McGuinnessissakin joitakin ärsyttää. 
"Ihminen on ihmiselle kettu."

hatinufer

• Jäsen
« Vastaus #10 : 08.06.2012 klo 11:00:31 »
Itse en voi sietää Humberto Ramosia supersankareissa...

Yllättävää, että olen kerrankin täsmälleen samaa mieltä MR:n kanssa!

Ja mitä McGuinnesiin tulee, en pitänyt Deadpoolistaan, mutta (Red ) Hulkissa miehen kynänjälki oli minulle erityisen mieluista.

Tina DeMona

• Pervo Örvelö
  • Jäsen
« Vastaus #11 : 08.06.2012 klo 15:52:23 »
Minäkin yhdyn kuoroon. Oikeastaan en voi sietä koko tuota koulukuntaa, joka tekee hahmoista ihme kumiukkoja ja androgyynejä möhkäleitä.

X-men

• Jäsen
« Vastaus #12 : 08.06.2012 klo 20:55:58 »
Hyvin Mr McGuinness kyllä piirsi (ja "tussaaja" käytti kirkkaita värejä) mutta minusta hänen tekemänsä Teris oli enemmän parodia kuin oikea sarjakuva, ko. herran Punaisia Hulkkeja en ole lukenut muita kuin FotHssa ja WWHssa (jos hän oli piirtämässä niitä) ja netistä löytyvien kuvien perusteella ei huonoa jälkeä (mitä nyt Punainen She-Hulk oli taas vähän samaa kuin herrran DC-piirrokset).