Mun festarifiilikset täällä:
http://sbrunou.blogspot.fi/2012/09/sarjisfestarien-tunnelmaa.htmlPettymyksen aiheena lähinnä se, etten -vastoin ennakko-odotuksiani - törmännyt Matti Karjalaiseen enkä Markku-setään festarialueella.

No, ensi vuonna pitää sit vaikka yrittää sopia trehvit ennakkoon!
Sokalin haastattelussa la klo 18 oli sellainen hassu juttu, että lavan "parrasvalopaikalla" istui haastattelija Jyrki Vainio ja haastateltava itse istui reunassa, jolloin suurin osa yleisöstä näki Sokalista käytännössä selän tai kyljen. Itse istuin sen verran oikeassa laidassa, että näin jopa vähän naamaakin. Kaikki kunnia Jyrkille, mutta ei yleisö välttämättä juuri häntä ollut tullut katsomaan.

Puffasin blogissani etukäteen sunnuntain keskustelua Sarjakuva kirjallisuuden muotona, ja se jäi kyllä pettymykseksi haastattelijan ilmiselvän valmistautumattomuuden vuoksi. Ainakin yksi kirjablogikaverini tuli juuri tämän vuoksi paikalle ja hän lähti kesken pois. Kuulin myös häneltä, että erään suuren kustantamon päällikköhahmo oli suunnitellut tulevansa nimenomaan tätä keskustelua kuuntelemaan, mutta kaverini oli laittanut hänelle viestiä että haastattelu oli pettymys.
No, talkoillahan festaria pyöritetään ja toki tässäkin voi jokainen mennä itseensä ja ensi vuodeksi ilmoittautua itse talkoolaiseksi, niin toimintavarmuus paranee... Ehkäpä minäkin siis teen niin!