AAAARRRHHHH!!!
Ei voi olla totta! En sitten huomannut tuota kellonaikaa deadlinessa ja luulin, että sarjiksen pitää olla valmis tänään

Rääkkäsin itseäni äärirajoille lähemmäs kuusi tuntia

*Huokaus* No onpahan tehty

Ja nyt ne luvatut kommentit muiden töistä:
Markku: Hyvä idea, mutta kuten jo mainittiinkin, olisi tarinan kulkua voinut hiukan selventää. Tyylisi on omaperäinen, mutta ne varjot uupuvat… Olet tosin tässä suhteessa parantunut jo sitten tämän sarjiksen, joten hieman arvotontahan tämä kommentointi nyt on
Luikuri: Hah, hah

Toi sun tyylisi kestää aika hyvin yksinkertaistamista. Simppeliä, mutta hyvännäköistä jälkeä. Toi uusi avatar on kyllä jotain uskomatonta. Repesin täysin
Ville: Mukavan selkeä tyyli ja helakat värit. Koneella värittäessä kannattaa kuitenkin varoa noita valkoisia reunoja väripinnan ja ääriviivojen välillä. Täälläkin pitäisi olla joparkin viestiketjua, joista löytyy vinkkejä. Olen muuten itse piirtänyt samasta vitsistä hieman erilaisen variaation ala- asteella
Kalmisto: Ei kritiikkiä. Jos kyseessä olisi äänestys, pojot menisi sinulle. Olen hekotellut tuolle nyt muutaman viikon ja olihan tuo pakko tallentaa koneellekin, ettei tartte aina tänne tulla lukemaan
Fubble: Viiva elää mukavasti. Kuitenkin taustoihin, perspektiiviin ja kuvakulmiin voisi hieman vielä panostaa (minä paraskin puhumaan

) Harjaleijonan elämänkumppani on huippu
Gamma: Kissaihmisenä pidin tästä paljon. Ei varsinaista valitettavaa noiden ruutujen reunojen ja tekstauksen lisäksi. Näyttää kylmältä. Ei koneella. Itse suosin lämpimän inhimillistä tussiteräjälkeä
Grezen: Haa, tuollaisia kun olisikin. Kissa saisi seuraa

Hyvää ja selkeää jälkeä. Esim. toisen sivun puu mukavasti tyylitelty. Kuitenkin hieman tarkempi viiva esim. toisen sivun viimeisessä kuvassa voisi tehdä hyvää.
Wilpuri: ”Joo”- äijä on mainio ilmestys. Hieman ehkä panostusta varsinaiseen piirrokseen (lisää yksityiskohtia ja taustoja). Ja noita liukuvärejä sietää varoa. Sattuvat välillä pahasti silmään

Menevää jättihirviötoimintaa jokatapauksessa
Marj: Kaunista jälkeä. Ei valittamista. Itse eläimen suunnittelussakin nähty vaivaa. En ihmettelisis, vaikka tuollainen jossainpäin sademetsiä köllöttelisi.
Jukka: Nättiä jälkeä ja reilusti… Öh, tuota… Psykedeliaa

Tulee jotenkin friikkilän veljesten pimeimmät jutut mieleen. Tulisi varmaan oikeasti vähän hassu olo, jos näitä lukisi tarpeeksi.
bgt: Suosittelisin hieman parempia puuvärejä. Noista ei tunnu irtoavan oikein kunnon sävyjä. Paina ronskisti ja kikkaile valoilla ja varjoilla hieman reilummin. Ääriviivojen lyijykynä on nyt vähän ikävästi levinnyt. Kannattaa harkita luonnostelujäljen peittämistä mustalla puuvärillä tai kovemman lyijykynän käyttöä.
Tuuk42: Tykkään väreistä tosi paljon. Hieman kuitenkin huolellisuutta tuohon piirrokseen. Tarina kulkee suht’ jouhevasti.
Olen muuten varma että lähialueen siilit ja jänikset (juu, niitä on täällä. Asuvat sellutehtaan purukasoissa) puuhailevat jotain tuollaista O_o
Tertsi: Pro- jälkeä. En osaa kritisoida. Enkä edes uskaltaisi
Holle: Paha tähänkään on mitään enää sanoa. Tyyli on selkeä, yhtenäinen ja ennen kaikkea hieno. Lakoniset repliikit sopivat pelkistettyyn ulkoasuun. Pidän paljon. Värit eivät kuitenkaan ehkä niinkään ole mieleeni.
Toivottavasti en kirjoittanut ihan puutaheinää. Olen meinaan aika väsynyt ja ajatus ei enää kulje (ihan liikaa hymiöitä tms.). Kommentoikaa myös toi mun ”Kissat tulevat”- sarjakuva. On vähän pimeä…