Kirjoittaja Aihe: The Complete Carl Barks Disney Library  (Luettu 60805 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
Vs: The Complete Carl Barks Disney Library
« Vastaus #75 : 23.07.2012 klo 17:16:43 »
Tuleekohan näille kotelotkin aikanaan. Tosin jos joutuu ostamaan tyyliin kolme kirjaa uudestaan, että saa kotelon niin taitaa jäädä ostamatta.
Ja jos ei tule koteloita noihin, niin teen ne itse. Toivotaan kumminkin, että kotelot tulisi ja niitä vois ostaa erikseen. En mäkään enää halua ostaa extra kirjoja. Gottfredsonin kirjasarjassa joudun jo ostaa kevään kirjan erikseen, kun en malta oottaa talvella tulevaa boksin mukana tullutta. No annan kaverille noi extra kappaleet tai myyn huuto.netissä.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

VesaH

• Jäsen
« Vastaus #76 : 23.07.2012 klo 19:40:49 »

VesaH

• Jäsen
« Vastaus #77 : 23.07.2012 klo 19:42:21 »

Sherman

• Uusi jäsen
« Vastaus #78 : 24.07.2012 klo 11:35:18 »
Joka sivu taas täynnä keltaista  :-X Taidanpa pistää tämän sarjan keräilyn tauolle, katsotaan mitä tuleman pitää tulevissa osissa.

baobab

• Jäsen
« Vastaus #79 : 24.07.2012 klo 11:49:51 »
Tralla Lan asukkaat ovat keltaisia. Ei kai ne aiemmin olleet?

Alkuperäisessä julkaisussa varmastikin olivat. Inducksista löytyi esimerkkiä vain saksalaisesta painoksesta vuodelta 1959: http://outducks.org/webusers/webusers/2010/10/de_mm1959_21d_001.jpg

Tuota keltaista ei muuten ole mitenkään kamalan paljon, ja jos ensimmäisessä Lost in the Andes -kirjassa eivät pari tarinaa olisi olleet kauttaaltaan kullankeltaisia, ei tämän toisen kirjan kohdalla yhdessäkään arvostelussa asiaa olisi edes mainittu.

tertsi

• Vieras
« Vastaus #80 : 06.08.2012 klo 22:03:41 »
Väritys on hiukan outoa tai ainakin erilaista mihin itse olen Akkaria lukiesani tottunut.
Roopen takin väri vaihtelee taajaan.

Mutta: väritys on riittävän hyvää. Kyllä sen kanssa pystyy elämään.
Ja mikä parasta: En näe viivassa pienintäkään merkkiä rasteroitumisesta tai pikselöitymisestä. (en ole katsonut luupilla  ;) )

Hieno opus!

Torstai

• Jäsen
  • Unessa omistin härän, joka karkasi posliinkauppaan
« Vastaus #81 : 08.08.2012 klo 21:58:26 »
Väritys on kieltämättä hieman erilaista mihin on tottunut. Mutta mielestäni ei huonossa mielessä. Luin tuossa välillä Ankantekijät 9 (Paul Murry), niin mietin mikä tässä mättää, kun osa ei tuntunut Murryn sarjoilta ollenkaan. Väritys, liukuvärjäys ja kiiltävä paperi mitä ei vanhoissa Akkareissa ollut se oli.

Näissä Fantan kirjoissa on ainakin mun makuun tarpeeksi retro väritys ja paperi on sellaista hiukan karheaa kuten vanhoissa Akkareissa, eikä semmosta kiiltäväpintaista mikä heijastelee. Kyllä tää on vaan hyvä kirja...

haplo

• Jäsen
« Vastaus #82 : 09.08.2012 klo 16:17:21 »
Väritys on hiukan outoa tai ainakin erilaista mihin itse olen Akkaria lukiesani tottunut.
Roopen takin väri vaihtelee taajaan.

Mutta: väritys on riittävän hyvää. Kyllä sen kanssa pystyy elämään.

Minä näyttäisin pystyvän helpostikin. Tuntuu jotenkin virkistävältä nähdä tuttuja hahmoja ja tarinoita ainakin osittain väreissä joihin silmä ei ole ennättänyt vuosien mittaa tottua.

Sain molemmat kaksi ilmestynyttä juuri kätösiini. Hienoja kirjoja ovat.

Wladislaw

• Jäsen
« Vastaus #83 : 15.08.2012 klo 09:24:22 »
Mulle tipahti eilen Only A Poor Old Man postista (Akun kirja on vielä matkalla, joten ei ole vertailukohtaa). Varsin hyvät fiilikset sitä lukiessa tuli. Sivukoko on hyvä, kirjan paksuus passeli, paperi tuntuu mukavalta kädessä ja värityskin oli minun makuuni tehty. Eiköhän tämä sarja tule kerättyä.

Henendo

• Jäsen
  • Kunnia myös hiirimestareille!
« Vastaus #84 : 10.10.2012 klo 18:13:01 »
Tietoa neljännestä osasta Fantagraphicsin sivuilla. Donald Duck: The Old Castle's Secret!

« Viimeksi muokattu: 10.10.2012 klo 18:15:25 kirjoittanut Henendo »

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Vastaus #85 : 10.10.2012 klo 21:21:39 »
Tietoa neljännestä osasta Fantagraphicsin sivuilla. Donald Duck: The Old Castle's Secret!
Oi perskules!
Olin jo vähän meinannut, että en tilaa tätä kirja-sarjaa enää yhtään kappaletta, kun petyin vähän väritykseen.
Nyt ton kuvan nähneenä on kai pakko alkaa taas ostaa noita. The Old Castle's Secret on yksi lemmpari tarinoista. Pakko tilata!
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Torstai

• Jäsen
« Vastaus #86 : 11.10.2012 klo 17:11:14 »
Ai ai kun näyttää hyvälle...

Kyllä tää on ainakin minulle se kovin kirjasarja tällä hetkellä. Vesikielellä saa taas odottaa uutta kirjaa. Kun The Old Castle's Secret sit joskus ensi keväänä/kesänä ilmestyy, niin kovin aikasin noi herkulliset kansikuvat tulee kiusaksi, kun ei malta odottaakaan.

Noh tulis nyt se joulukirja nyt edes ekaksi.

Memmil

• Jäsen
« Vastaus #87 : 01.03.2013 klo 20:42:15 »
Jouluteemainen kotelobundle näköjään tulossa. Tiiä sit saako muutkin osat samaa käsittelyä, vai onko kyseessä vaan yksittäinen joulumyyntiä lisäävä markkinointikikka.

http://www.fantagraphics.com/browse-shop/walt-disney-s-donald-duck-christmas-gift-box-set-u.s.-canada-only-nov.-2013.html

Henendo

• Jäsen
  • Kunnia myös hiirimestareille!
« Vastaus #88 : 02.03.2013 klo 11:54:17 »
Jouluteemainen kotelobundle näköjään tulossa. Tiiä sit saako muutkin osat samaa käsittelyä, vai onko kyseessä vaan yksittäinen joulumyyntiä lisäävä markkinointikikka.

http://www.fantagraphics.com/browse-shop/walt-disney-s-donald-duck-christmas-gift-box-set-u.s.-canada-only-nov.-2013.html

Kuvastahan pystyykin sitten näemmä päättelemään minkälainen opus on luvassa loppuvuodesta... Tästä pidän!

Torstai

• Jäsen
« Vastaus #89 : 05.03.2013 klo 17:31:09 »
Ainakin jos haluaa aikajärjestyksessä kirjahyllyyn noi kirjat niin tuo kotelo ei ole kovin kätevä. Jää muutenkin kotelot hommaamatta jos pitää useampaan kertaan ostaa nuo kirjat, että saa kotelon.

Viime joulukirjassa oli kaikki tarinat niin moneen kertaan kaluttuja ja luettuja, ettei mitään hirvittävää hurmiota sen lukeminen saanut. Vanhan linnan salaisuuden lukemisesta on pitkä aika, että seuraavaa kirjaa odotan kyllä innolla. Tuossa seuraavassa joulukirjassakin on ainakin koralliluolan kummitus, jota en myöskään ole pitkään aikaan lukenut.

Hyvälle näyttää, kunhan vaan jaksais odottaa julkaisua...