Liekö nimerkki Pässin oikea nimi Kalle Kinnunen, vai onko näitä bitchaajia tosiaan kaksi Suomenniemellä..? 
Pässi ei ole Kalle Kinnunen, voin vakuuttaa.
Ja näitä eriävän kannan omaavia on maassamme varmasti huomattavasti enemmänkin.
Puhutaan kuitenkin mielipideasioista ja kyvystä argumentoida sekä luonnollisestikin myös perehtyneisyydestä aiheeseen.
Kinnunen on paremmasta päästä maamme elokuvakriitikkoja tänä päivänä mutta se ei valitettavasti ole yksinomaan kehu Kinnusta kohtaan.
Itse jätän genre-(tai minkä tahansa) elokuvan tuomitsemisen sen jälkeen kun olen sen nähnyt ja muodostan mielipiteeni puolesta tai vastaan itse, en massan tai sosiaalisen paineen avustamana.
Yhdessä asiassa teksti toki on monelle karu totuus: nämä elokuvat ovat tehneet totaalisen maailmanvalloituksen.
Siis eivät tee sitä, ovat
jo tehneet.
Se että useille jotka ovat vuosia kyseisiä sarjakuvia lukeneet ja nähneet vain sinne päin tehtyjä elokuvavetäisyjä tätä ennen ovat aiheesta mielissään, haltioisaankin, osa kokee näiden murskaavan sen vähänkin kauniin ja hyvän maailmasta ja varsinkin sen myöntämisen että vielä pitäisivät näistä tai löytäisivät niistä syvempää sisältöä...se koetaan jo uhkana omalle arvolle ja käsitykselle ajattelevana ihmisenä.
Itse otan aiheesta selvää ensi keskiviikkona.