Kirjoittaja Aihe: The Avengers  (Luettu 158802 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tina DeMona

• Pervo Örvelö
  • Jäsen
Vs: The Avengers
« Vastaus #210 : 30.07.2012 klo 23:55:24 »
Mutta ei kaikkea tarvitse tehdä CGI:lla. Silloin tosin maksaa vielä enemmän. Paitsi jos ei halua noudattaa alkuperäisteosta kovinkaan tarkkaan.

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #211 : 31.07.2012 klo 20:21:53 »
Mutta ei kaikkea tarvitse tehdä CGI:lla. Silloin tosin maksaa vielä enemmän. Paitsi jos ei halua noudattaa alkuperäisteosta kovinkaan tarkkaan.

No vaihtoehto on tämä uusversio Salkkareista joka tuli jokunen vuosi sitten ja oli suunnattu nuoremmalle yleisölle kuten Rautahanskan uusversiokin.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #212 : 08.08.2012 klo 01:50:44 »
miljardi neljäsataamiljoonaa ja eespäin riittää moneen juttuun.
Joss Whedon ohjaa ja kirjoittaa Avengers 2n
« Viimeksi muokattu: 08.08.2012 klo 01:57:13 kirjoittanut Curtvile »

Tina DeMona

• Pervo Örvelö
  • Jäsen
« Vastaus #213 : 08.08.2012 klo 01:55:15 »
Mahtavaa!

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #214 : 08.08.2012 klo 02:02:25 »
samoilla linjoilla itsekin, toivon mukaan saadaan ihan tuloslinjauksella näytettyä että antakaa tehdä kuten tahtoo niin palaute on sen mukaista.
ihan sarjakuvien fanitkin pitävät muun elokuvayleisön lisäksi.

Hollywood reporter laajentaa vielä:
Lainaus
He also will create a Marvel-related TV series for ABC

siltä saraltahan Whedonilla on sitten vielä muutama sulka päähineessä lisää.

Vincent

• Jäsen
« Vastaus #215 : 08.08.2012 klo 10:44:26 »
miljardi neljäsataamiljoonaa ja eespäin riittää moneen juttuun.
Joss Whedon ohjaa ja kirjoittaa Avengers 2n

Tämä on päivän paras uutinen!

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
« Vastaus #216 : 08.08.2012 klo 18:17:59 »
Joudunko minä siis taas maksamaan Whedonin elokuvasta? Ei käy! En katso! Nyt riitti!
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

Vincent

• Jäsen
« Vastaus #217 : 08.08.2012 klo 18:33:12 »
Joudunko minä siis taas maksamaan Whedonin elokuvasta? Ei käy! En katso! Nyt riitti!

Ei hätää, sillä kukaan ei ole pakottamassakaan.

Riffe

• Man of Tomorrow
  • Jäsen
« Vastaus #218 : 08.08.2012 klo 19:13:40 »

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
« Vastaus #219 : 10.08.2012 klo 13:54:20 »

Kylläpäs on.
Kvaak, media, mainokset...kaikki.
Ja lisäksi nykyään tulee niin harvoja minua kiinnostavia aiheita käsitteleviä elokuvia, että todennäköisesti tämän ilmestyessä olen taas ahdisteltuna nurkkaan, ja hyenat ovat valmiita syömään minut ja lopulta kauhusta kiljuen sanon sen: "Okei, katsotaan sitten, kunhan lopetatte tuon!!"
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

Vincent

• Jäsen
« Vastaus #220 : 10.08.2012 klo 14:23:42 »
Kylläpäs on.
Kvaak, media, mainokset...kaikki.
Ja lisäksi nykyään tulee niin harvoja minua kiinnostavia aiheita käsitteleviä elokuvia, että todennäköisesti tämän ilmestyessä olen taas ahdisteltuna nurkkaan, ja hyenat ovat valmiita syömään minut ja lopulta kauhusta kiljuen sanon sen: "Okei, katsotaan sitten, kunhan lopetatte tuon!!"

Kun Dark Knight pyöri teattereissa en mennyt katsomaan vaikka kaikkialla painostettiin ja nyt kun Dark Knight Rises pyörii teattereissa niin en harkitse hetkeäkään sen katsomista vaikka ympäristö painostaa.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
« Vastaus #221 : 10.08.2012 klo 14:32:16 »
Kun Dark Knight pyöri teattereissa en mennyt katsomaan vaikka kaikkialla painostettiin ja nyt kun Dark Knight Rises pyörii teattereissa niin en harkitse hetkeäkään sen katsomista vaikka ympäristö painostaa.

En käsitä miten pystyt siihen, mutta olen varma että noin vahva mies olisi selvinnyt vaikka gestapo agenttien kidutukselta... ;) Minä en kestäisi. Minä luovutan melko nopeasti, ja liityn viholliseen.

Tina DeMona

• Pervo Örvelö
  • Jäsen
« Vastaus #222 : 10.08.2012 klo 21:38:47 »
Sinun tarvitsee hankkia hieman selkärankaa, ystävä hyvä.

Minuahan ei tasan kukaan saa katsomaan mitään mitä en halua. Paitsi rahalla tai muilla lahjuksilla tarjoillen. Ja jos joku muu maksaa, niin mikäs siinä sitten. Ei sitä tarvitse joka junaan väkisin hypätä mukaan.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
« Vastaus #223 : 10.08.2012 klo 22:49:22 »
Minuahan ei tasan kukaan saa katsomaan mitään mitä en halua. Paitsi rahalla tai muilla lahjuksilla tarjoillen. Ja jos joku muu maksaa, niin mikäs siinä sitten. Ei sitä tarvitse joka junaan väkisin hypätä mukaan.

No jotkut leffat ovat kyllä semmoisia että en suostuisi menemään katsomaan niitä katsomaan edes kaverin maksaessa minut teatteriin, kuten The Amazing Spider-Man joka tuli kumminkin katsottua. On ärsyttävää että on olemassa myös kavereita jotka kuuluvat keskivertokuluttajiin joille kelpaa mikä vaan missä on toimintaa ja vaativat sen katsomista etenkin jos sitä mainostetaan paljon...eli syy ei ole vain minussa. En minä jaksa rupea tappelemaan ihmisen kanssa joka ei harrasta elokuvia vaan katsoo niitä...

Tina DeMona

• Pervo Örvelö
  • Jäsen
« Vastaus #224 : 11.08.2012 klo 15:44:56 »
No joo. Tietyllä tapaa olen ihan samaa mieltä. Mutta jos joku muu maksaa, voit aina ajatella, että ainakin se on uusi kokemus sinulle, olkoon vaikka kuinka kamalakin.

Olen kyllä ihan samaa mieltä tuosta Amazing Spider-manistä... En katsoisi vaikka maksaisivat. Ne edellisetkin jaksoi juuri ja juuri nukahtamatta katsoa. Huh huh.