Tänään oli tippunut meiliini uutiskirje Suomalaiselta Kirjakaupalta. Kyseessä on siis jo aiemmin rekisteröityneille kanta-asiakkaille tarkoitettu tiedote.
"Hyvä asiakkaamme,
Suomalaisen Kirjakaupan verkkokanava Suomalainen.com on julkaistu tänään täysin uudistettuna! Ulkoasun päivityksen lisäksi olemme tuoneet sinulle paljon uusia toimintoja kuten edulliset kanta-asiakkaan verkkohinnat, tuotearvostelut, ajankohtaiset keskustelut, henkilökohtaiset suositukset ja verkkotilausten noudot myymälöistä. Ensimmäistä kertaa valikoimissamme on kirjojen lisäksi myös mm. toimisto- ja askartelutarvikkeita.
Saat kanta-asiakkaan edulliset verkkohinnat käyttöösi heti seuraamalla alla olevia ohjeita ja liittymällä Suomalaisen Kirjakaupan kanta-asiakkaaksi. Hinnat ovat voimassa Suomalainen.com:issa aina, kun olet kirjautuneena sivuille.
Ohjeet ensimmäiseen kirjautumiseen:
1. Siirry Suomalainen.com:in "Salasana hukassa" -sivulle alla olevasta linkistä.
2. Syötä sähköpostiosoitteesi sille varattuun kenttään, saat n. 5 minuutin sisällä salasanan sähköpostiisi.
3. Siirry kirjautumissivulle (toinen linkki) ja syötä sähköpostiosoitteesi sekä saamasi salasana niille varattuihin kenttiin. Kirjaudu, ja siirryt etusivulle.
4. Käy tarkistamassa omat tietosi kohdasta "Minun tilini", tee tarvittaessa korjaukset ja liitä itsesi (tai yrityksesi) kanta-asiakasohjelmaan halutessasi edullisemmat verkkohinnat käyttöösi heti.
Uskon, että pystymme tarjoamaan sinulle entistä monipuolisempaa sisältöä niin arkeen kuin vapaa-aikaan!
Tervetuloa tutustumaan kaikkien aikojen Suomalainen.com:iin!
Tomi Mäkinen
Verkkokanavan päällikkö
Lisätietoja:
asiakaspalvelu@suomalainen.com"
Anteeksi mitä? Suomennettuna siis uusitte verkkokaupan niin hienosti että uusi järjestelmänne kadotti kaikki salasanat ja nyt saan hakea uutta että voin kirjautua sivuille? Hyvin tehty Suomalainen.com!
Koska kuitenkin olen luonteeltani utelias otus, painoin linkkiä udistuneeseen verkkokauppaan. Ja koska olen paskiainen otin heti screenshotin eteeni auenneesta sivusta ja postaan sen täällä, ihan siltä varalta että sivu korjataan hetimiten.

Huom, kuvaa on muokattu, harmaa tyhjä alue jatkui todellisuudessa noin kolme kertaa tuon matkan. Onnittelut Suomalainen.com. Olette voittaneet viikon fail-awardin.