Kirjoittaja Aihe: Suositelkaa amerikkalaista kustantajaa  (Luettu 1738 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hannu Lipponen

• Jäsen
Suositelkaa amerikkalaista kustantajaa
« : 14.08.2011 klo 20:01:54 »
Alkutekijöissään olisi erittäinkin erikoinen, räävitön, politiikkaa, seksuaalisuutta ja muuta kursailematonta meninkiä sisältävä humoristinen supersankarisekoilu. Voimakasta seksuaalista innuendoa (ja ehkä explisiittisyyttäkin) sekä  uskontojen pilkkaa. En haluaisi rajoittaa tarinaa mitenkään. Pääpaino ei ole törkeyksillä, mutta mikään epäinhimillinenkään ei olisi vierasta.

Osaisko joku ehdottaa kustantajaa, joka saattaisi ottaa kyseistä materiaalia julkaistavakseen?

Curtvile

• Ylläpitäjä
Vs: Suositelkaa amerikkalaista kustantajaa
« Vastaus #1 : 14.08.2011 klo 20:12:18 »
Nyt tämä kuulostaa tutulta...hyvällä tapaa.

isommista Image ottaa ainoana riskejä sen jälkeen ehkä IDW tai Avatar ovat sellaisia joiden profiiliin muuten sopisi mutta epäilen että mennään enemmän pienkustantamopuoleen.
Ehdottaisin muuten yhtä mutta niillä on isot talousongelmat just nyt.
kyselen parilta sikäläiseltä tutulta ja laitan postiisi vastauksia sitten.

Hannu Lipponen

• Jäsen
« Vastaus #2 : 14.08.2011 klo 20:27:19 »
Mä olen saattanut höpistä sulle tästä joskus. Hulluttelu tuntuu sopivan mulle parhaiten, tää olis ikäänkuin jenkkiversio Kapteeni Kanta-Hämeestä, mutta aikuisemmalle ja räävittömyksiä pelkäämättömille. Supersankariryhmä olis kokolailla kasassa. Toistaan pöhkömpiä, kuten asuttamansa maailmansakin.

Voisin laittaa sulle vähän premissiä tulemaan. Juonta ei oikein ole vielä, mutta hahmot on hulppeita. Osittain tarina kulkisi normi supersankariseikkailumuottia, eli hahmot seikkailisivat otsa rypyssä höpsistilanteissa ja -maailmoissa. Törmäisivät Suffraghettoon, esmes...

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #3 : 14.08.2011 klo 22:43:46 »
Pistä ihmeessä ja toivottavasti säilytät Torson. Niin herkkä konsepti

Suffraghetto kuulostaa korviini mainiolta.Teologisen sodankäynnin osasto on lähettänyt teille mailia.