Kiinnostaisi tietää missä Egomaniaa myydään parilla eurolla. Eilen etsin - Akateemisessa ei ollut yhtään, Aleksin Suomalaisessakaan ei ollut, Kampin Suomalaisessa oli mutta siellä hinta on vieläkin parikymppiä. Minä kun olin ajatellut ostaa alpparin kun sen saa alle kympillä. Onneksi löysin sen SS Libriconista seitsemällä eurolla.
Jooh, tekijä osaa kyllä kuvata hulluutta aidontuntuisesti. Periaatteessa ei ole kivaa, kun kaikki hahmot hyppivät lukijan silmille, ottavat kurkusta kiinni eivätkä päästä irti ennen kuin viimeisen sivun on saanut luetuksi. Tuntui, että tempauduin itsekin sisälle pöpilään ja jouduin katselemaan ja kuuntelemaan muiden meuhkaamista. Silti minulle jäi olo, että kaiken kaaoksen keskellä Ken Mikael on tavoittanut jotain syvempää jostain... ihmisen psyykestä ehkä? En tiedä, sekava on lopputulos, mutta kyllä siitä ideaa löytyy, siis ihan oikeaa ideaa. Ja piirrostaitoa riittää. Sivu 43... aijai...
Heh, vai että sarjisfestareilla haastateltiin. Missähän minä silloin olin? Miksen ollut paikalla?