Kirjoittaja Aihe: Mitä seuraavaksi?  (Luettu 2239 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Arzi

• Jäsen
Mitä seuraavaksi?
« : 29.05.2011 klo 09:25:06 »
Niin että olen saanut yhden stripin julkaistuksi asukas yhdistyksen (tai jokus semmonen) lehdessä. Niin että mitä seuraavaksi tekisin? Antakaa jotain vinkkejä. ps. sarjakuviani ei ole julkaistu missään muualla.s
« Viimeksi muokattu: 29.05.2011 klo 10:23:11 kirjoittanut Arzi »

Kati K.

• Vieras
Vs: Mitä seuraavaksi?
« Vastaus #1 : 29.05.2011 klo 11:50:03 »
 Huikea kysymys johon on vaikea antaa mitaan tyhjentavaa vastausta.

Jos tarkoitat kysymyksella, etta mita tekisit-piirtaisit seuraavaksi, niin piirra
kaikkea mista tykkaat, luo tarinoita aiheista jotka koet itse mukaansatempaaviksi. Taytyy olla edes joku innostus siihen mita tekee, mutta piirra aina alaka mieti liikaa suorittamista. Paljon voi tulla myohemmin jos sarjakuvien piirtaminen on todellinen intohimo. Sen kylla tuntee ja huomaa sitten itsekin...
 Jos taas tarkoitat, etta mista etsia seuraavaa julkaisukanavaa niin voithan kokeilla kaikenlaisia lehtia aloittaen vaikka seutusi paikallislehdista. Jotain nayttoa kuitenkin pitaa olla -vaikka ei julkaistuja toita olisikaan (joskushan kaikki aloittavat jostain)- varmaan olet kuitenkin piirtanyt poytalaatikkoosi iat ja ajat...?
 Seuraavaksi sellaista, mutta ala ikina unohda itse piirtamista  ;)

Arzi

• Jäsen
« Vastaus #2 : 29.05.2011 klo 12:26:33 »
Huikea kysymys johon on vaikea antaa mitaan tyhjentavaa vastausta.

Jos tarkoitat kysymyksella, etta mita tekisit-piirtaisit seuraavaksi, niin piirra
kaikkea mista tykkaat, luo tarinoita aiheista jotka koet itse mukaansatempaaviksi. Taytyy olla edes joku innostus siihen mita tekee, mutta piirra aina alaka mieti liikaa suorittamista. Paljon voi tulla myohemmin jos sarjakuvien piirtaminen on todellinen intohimo. Sen kylla tuntee ja huomaa sitten itsekin...
 Jos taas tarkoitat, etta mista etsia seuraavaa julkaisukanavaa niin voithan kokeilla kaikenlaisia lehtia aloittaen vaikka seutusi paikallislehdista. Jotain nayttoa kuitenkin pitaa olla -vaikka ei julkaistuja toita olisikaan (joskushan kaikki aloittavat jostain)- varmaan olet kuitenkin piirtanyt poytalaatikkoosi iat ja ajat...?
 Seuraavaksi sellaista, mutta ala ikina unohda itse piirtamista  ;)
Joo mutta tarkoitin sitä että missä julkaisen jne.

Kati K.

• Vieras
« Vastaus #3 : 29.05.2011 klo 16:13:48 »

Okei, ai missa julkaiset vai...no, kukas sen tietaa!

Vastasin kylla siihenkin: itse ne paikat pitaa etsia, kokeile jotain lehtia,
 nayta heille toitasi. Mieti mita haluaisit tehda, duunaa tyokansio.

Ehka joku kiinnostuu...mahdoton sanoa MISSA voisit julkaista kun mitaan ei ole nahnyt.
Olet aika niukkasanainen joten ehdotan, etta
 laittaisit tanne sen asukasyhdistyslehden stripin naytettavaksi.

Voisi valaista mika on taitosi ja tyylisi.

Arzi

• Jäsen
« Vastaus #4 : 29.05.2011 klo 19:10:38 »
Ei kun mulle tuli vaan kirjotusvirhe... tarkoitin kysymykselläni mitä seuraavaksi että missä julkaisen ja sinä vastasit siihen  alemmalla vastauksellasi ekassa viestissäsi.

Arzi

• Jäsen
« Vastaus #5 : 03.06.2011 klo 07:46:15 »
Ja sarjiksiani voit lukea tässä osoitteessa: 123aaro.suntuubi.com