Kirjoittaja Aihe: The Dark Knight Rises  (Luettu 60417 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Curtvile

• Ylläpitäjä
Vs: The Dark Knight Rises
« Vastaus #135 : 19.07.2012 klo 19:19:57 »
Kyl mä meinaan koskea siihen pyörään edes pikkurillillä! En kyl jätä tilaisuutta käyttämättä!

tämä ei ole hyvä idea ilman erillistä luvan pyytämistä, jos silloinkaan.
Näyttelyesineillä on vakuutukset ja siten myös oikeasti vartiointi ja stevarit ovat  vastuussa ko. omaisuudesta.

museossakaan et saa koskea Mona Lisaan ihan koska tekee mieli. Kyseessä on oikeasti ainutkertaiset propit.

Pässi

• Jäsen
Vs: Yön ritarin mopo
« Vastaus #136 : 19.07.2012 klo 21:14:12 »
Ja jos Mika tunkee näppinsä vartioituun mopoon, parhaimmassa tapauksessa koko tilaisuus keskeytetään siihen ja sitten ei ole enää kenelläkään kivaa.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Vastaus #137 : 19.07.2012 klo 21:23:56 »
Ja jos Mika tunkee näppinsä vartioituun mopoon, parhaimmassa tapauksessa koko tilaisuus keskeytetään siihen ja sitten ei ole enää kenelläkään kivaa.
No en mä nyt ala kumminkaan sikailee, joten ei huolta. Epäilen, että siinä saa vieressä olla ihan vapaasti ja vähän koskeakin pyörään. Ei siis tartte pelätä, että koko homma perutaan. 

"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #138 : 20.07.2012 klo 11:30:16 »
No en mä nyt ala kumminkaan sikailee, joten ei huolta. Epäilen, että siinä saa vieressä olla ihan vapaasti ja vähän koskeakin pyörään. Ei siis tartte pelätä, että koko homma perutaan.  

Ei sitä peruta, mutta stevarisedät kyllä alkavat rivakasti hiplailla pamppujaan ja kaasusumutteitaan ja etälamauttimiaan tms. jos ei sana tehoa tai ei ole esittää FS-Filmin auktorisoimaa lupaa.
No, itse en aio olla paikalla, katson sitten 10 uutisten loppukevennyksistä mitä tapahtui.

Maailmalla käydään kuumana, ensin trolli"arvostelu" Rottentomatoesiin aiheutti murhanhimoisten viestien tulvan & kommenttien sulkemisen... ja nyt sitten tämä:

http://www.rte.ie/news/2012/0720/ten-shot-dead-at-batman-premier-in-denver.html

Lainaus
A masked gunman shot dead 10 people and wounded 30 to 40 others at a showing of new Batman movie The Dark Knight Rises at a movie theatre in the U.S. city of Denver, local radio station KOA reported on Friday, citing witnesses.

The radio station said a figure in a gas mask had opened fire at the late-night showing in a mall in the suburb of Aurora and set off a smoke or tear gas bomb. It said initial police estimates were of 30 to 40 injured.

« Viimeksi muokattu: 20.07.2012 klo 12:16:32 kirjoittanut VesaK »
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #139 : 20.07.2012 klo 12:46:01 »
On se kyllä ikävää, kun ei edes elokuvateatterissa saa enää katsoa leffaa pelkäämättä, että joku sekopää alkaa ampua. Ihmiset on muuttuneet ihan sekoiksi.

Kohta pitää ostaa luodinkestävät liivit jokaiseen tilaisuuteen missä on paljon väkeä paikalla. Jenkeissä varmaan leffateattereihin tulee nyt sitten metallinpaljastimet.
Hitto pistäis noi hullut mielisairaalaan, eikä antais juoksennella niitä avopotilaina tavallisten ihmisten keskuudessa.
Saipa hyvä leffa nyt ikävän varjon päälleen. Toi leffa muistetaan aina tosta massamurhaajasta...eikä siitä itse elokuvasta.
Voi kun joku keksis laitteen, jolla pystyis tunnistamaan nää mielenvikaset sekopäät heti ennen kuin pääsevät tekemään vahinkoa.
Kyllä mua jurppii tämmöinen juttu.

"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #140 : 20.07.2012 klo 13:30:10 »
näitä valitettavasti käy.

osa yleisöä uskoi että laukaukset ovat osa elokuvan ääniraitaa.
Vahvistamattomien tietojen mukaan kaasunaamarilla ja luotiliivein varustettu surmaaja käytti AR-15a (siviilimalli M-16rynnäkkökivääristä) ja pistoolia kulkien rauhassa ampuen sattumanvaraisia ihmisiä.
käytti myös nähtävästi kotitekoisia räjähteitä ja kaasupanoksia.
Ampuja on mitä ilmeisimmin poliisin hallussa ja toimi yksin.

http://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-18921492

mastermind

• Jäsen
« Vastaus #141 : 20.07.2012 klo 13:31:51 »
Yrittiköhän tekijä matkia Banea?
« Viimeksi muokattu: 20.07.2012 klo 13:34:17 kirjoittanut mastermind »

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #142 : 20.07.2012 klo 13:35:07 »
Olikohan tekijä jopa itse Bane?

Joku surkea kuspiä joka kuvitteli olevansa Bane. Tienasi myrkkyruiskeen, vaikka eihän se niitä neljäätoista (tähänastista) uhria lohduta, tuskin erityisemmin edes heidän omaisiaan. Tapettujen joukossa oli myös lapsia.

http://www.deathpenaltyinfo.org/colorado-1
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #143 : 20.07.2012 klo 13:36:05 »
tuskin, elokuvan Banesta en vielä voi sanoa mitään, sarjakuvan Bane on huippuälykäs ja tehokas vankilajärjestelmän ja ehdollistamisen tulos.
Tätä ihannoivat tahot sitä harvoin itse ovat missään määrin(paitsi joskus ympäristön ehdollistuksen tuloksia, siihenkin voi itse vaikuttaa).

10 kuoli heti, 5 on kuollut sairaalassa haavoittuneita nelisenkymmentä.
Paikallisuutisten mukaan surmaaja on 24-vuotias mies.

mastermind

• Jäsen
« Vastaus #144 : 20.07.2012 klo 13:39:45 »
Kunhan vaan ei kukkahattutädit alkaisi pistämään tätä elokuvan/sarjakuvien syyksi.

Taitaa tosin olla turha toivo...

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #145 : 20.07.2012 klo 14:27:19 »
Kunhan vaan ei kukkahattutädit alkaisi pistämään tätä elokuvan/sarjakuvien syyksi.

Taitaa tosin olla turha toivo...

onhan se.
Vika on joko elokuvassa, sarjakuvissa, amerikassa, aseissa tai saturnuksen asennossa.
Tragediaa se ei muuta yhtään miksikään, ei tuo ainuttakaan kuollutta takaisin, paranna yhtäkään ampumahaavan uhria.
kunhan on aina helpoin reitti moraaliseen ylemmyyteen.

Itseä risoo eräässä sosiaalisessa mediassa ollut lausunto, välittömästi ampumatapauksen jälkeen:
"wow  TDKR is so crap that you have to light up a movietheatre"

kyllä, oma mielipide ja ennakkoluulo on tärkeämpi kuin kanssaeläjien henki, on tietty.

Pyrin menemään lähipäivinä katsomaan elokuvan kaikesta huolimatta.

Pässi

• Jäsen
« Vastaus #146 : 20.07.2012 klo 14:33:41 »
On se kyllä ikävää, kun ei edes elokuvateatterissa saa enää katsoa leffaa pelkäämättä, että joku sekopää alkaa ampua. Ihmiset on muuttuneet ihan sekoiksi.

Kohta pitää ostaa luodinkestävät liivit jokaiseen tilaisuuteen missä on paljon väkeä paikalla. Jenkeissä varmaan leffateattereihin tulee nyt sitten metallinpaljastimet.
Hitto pistäis noi hullut mielisairaalaan, eikä antais juoksennella niitä avopotilaina tavallisten ihmisten keskuudessa.
Saipa hyvä leffa nyt ikävän varjon päälleen. Toi leffa muistetaan aina tosta massamurhaajasta...eikä siitä itse elokuvasta.
Voi kun joku keksis laitteen, jolla pystyis tunnistamaan nää mielenvikaset sekopäät heti ennen kuin pääsevät tekemään vahinkoa.
Kyllä mua jurppii tämmöinen juttu.

Mistä tiedät, että elokuva on hyvä? Ennakkokommenttien perusteella kaikkea muuta.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #147 : 20.07.2012 klo 14:37:14 »
Mistä tiedät, että elokuva on hyvä? Ennakkokommenttien perusteella kaikkea muuta.

toisten ennakkokommenttien mukaan ei, toisten mukaan on. Itse varaan oikeuden päättää itse, nähtyäni elokuvan en sen perusteella mitä muut sanovat.

Nolanin aiemmat elokuvat ovat tähän mennessä vakuuttaneet itseni joten oletan että on pitänyt otteensa ja kerronta toimii.
Takeitahan ei ikinä mistään ole.

Pässi

• Jäsen
« Vastaus #148 : 20.07.2012 klo 14:44:16 »
Kysyinkö mä sulta mitään?

Se oli Mika joka väitti elokuvaa hyväksi näkemättä sitä.

Ja liittyen siihen ja tähän ampumiseen: toimittaja Kinnunen tuo jälleen esiin sen olennaisen. http://suomenkuvalehti.fi/blogit/kuvien-takaa/yon-ritarin-paluu-veriloyly-elokuvat-ja-tosielaman-vakivalta

Yön ritarin paluu ei voinut aiheuttaa ampumista, koska ampuja ei ollut edes nähnyt elokuvaa!

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #149 : 20.07.2012 klo 14:52:27 »
Tuolla on aika seikkaperäinen selostus uhreista.

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288485260325.html

Haavoittuneiden joukossa vauvoja ja lapsia. Vähän ihmettelin, mitä 6-vuotias tekee puolenyönaikaan Batman-elokuvaa katsomassa. Vaikka ikäraja onkin K-12 tai jotain, niin, en kyllä veis 6-vuotiasta katsomaan mitään noin raakaa leffaa.

Saattaa olla, että ampujia olisi 2 kpl. Toivottavasti saa sen toisenkin kiinni.

Sääliksi käy omaisia. Mikään ei tuo kuolleita takaisin. Ei paljon lohduta, että murhaaja saa myrkkypiikin tai joutuu elinkautiseen. Menee vuosia, ennenkuin se saa lopullisen rangaistuksen.
Kyllä jotain pitäisi tehdä tälle nuorison pahoinvoinnille. Pitäisi osata tunnistaa noi ongelmatapaukset jo varhaisessa vaiheessa.
Mitkään aserajoitukset ei vaikuta asiaan...aseita saa jenkeissä helposti pimeiltä markkinoilta. Elokuvat ei myöskään vaikuta asiaan.

Ei mulla ole ongelmaan ratkaisua, mutta varmaankin jenkeissäkin niinkuin täällä Suomessa koulun psykologeja on karsittu ja henkisesti sairaita ihmisiä ei tarpeeksi ajoissa oteta hoitoon. Paremminkin ei ole varaa hoitaa niitä. Pistetään pillereitä käteen ja sanotaan, että syö noi niin pääset avohoitoon.

Nykyajan nuoriso ei osaa kestää elämän vaihteluja...niitä ylä ja alamäkiä. MEnet ihan sekaisin, kun elämä vähän potkii päähän. Ei ihme, että sit tapahtuu näitä kaameita massamurhia.