Noi Batman-liput tuli sit myyntiin ennakkoon...ei muuta kuin ostamaan. Itse en kerkiä ensi-iltaan...täytyy katsoa toi myöhemmin.
Onko nyt niin, ettei tosta ole tehty 3D-versiota. Meinaa kattelin noita esitysaikoja ja huomasin, että Tennarin 1. salissa olis ihan tavallinen 2D-kuva. Hintakin vain 7 €. Yleensähän nää 2D-versiot on työnnetty tonne Kinopalatsiin, jota kartan kuin ruttoa. Toivottavasti tosta ei ole tehty yhtään 3D-versiota. Se olis jo hatunnoston arvoinen teko ohjaajalta. Olsikohan Hollywood tajuamassa, ettei tää 3D ole mikään ihmeellinen juttu ja oikeasti pilaa koko elokuvanautinnon.
Tietysti jossain hienommissa teattereissa saattaa 3D-lasit olla kevyitä ja niitä voi helposti käytää silmälasien kanssa. Pysyvät päässä säällä kuin säällä.
Vielä, kun tekisivät oikeesti laadukkaita 3D-leffoja. Olen nähnyt vasta oikeesti puhtaan 3D-leffan...Avatarin, mutta siinä itse tarina olikin sitten kökkö.
Odotan kyllä paljon tältä leffalta...yleensä kyllä trilogian vikat osat on pannukakkuja...toivotaa, että Nolanin ohjaama olis poikkeus säännössä.