Kirjoittaja Aihe: X-Men: First Class  (Luettu 66844 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Curtvile

• Ylläpitäjä
Vs: X-Men: First Class
« Vastaus #60 : 07.06.2012 klo 11:37:36 »
Jatkon ollessa tulossa X-miäs Eka Luokkalaisille joka tapauksessa niin on aika nostaa netissä nörttejä innoittava huhu esiin.
Sen mukaan Fox koettaa vahvistaa MPAAlle elokuvansa alaotsikon.

Nimi olisi : X-Men First Class - Days of Future Past

lähde : screen rant

itse en tälle viimeisimmälle mutanttihumpalle lämmennyt joten viitattu tarinakokonaisuus kuulostaa minun korvaani elokuvaversiolta Jackass/Duudsonista joka ampuu jalkaansa(=ei naurata) mutta ehkä osoittautuu että olen väärässä ja tästä saadaankin ihan elokuva aikaiseksi.

Tina DeMona

• Pervo Örvelö
  • Jäsen
« Vastaus #61 : 07.06.2012 klo 15:17:33 »
Jaaha. No, nyt on parasta saada sitten niitä Vahteja valkokankaalle, enemmän kuin se pelkkä pää siinä kolmosessa.

Miten tuo tulevaisuusjuttu sitten toimii, kun se koko mutanttikokonaisuus on noiden leffojen osalta niin olematon? Eikös se First Class ole ihan eri jatkumossa niitten myöhempien kanssa, ja nekin on kai ristiriidassa keskenään. Aika kummallista, että nyt koko kuplettia möyhennetään lisää näyttämällä mitä tulevaisuudessa voi ehkä tapahtua.

Darzee

• Valistunut arvailija
  • Jäsen
  • Me likes prairie dogs!
« Vastaus #62 : 07.06.2012 klo 15:47:07 »
Eikös se First Class ole ihan eri jatkumossa niitten myöhempien kanssa, ja nekin on kai ristiriidassa keskenään.

Itse olen ymmärtänyt kaikkien X-Men -elokuvien ainakin yrittävän olla samaa jatkumoa. Varmasti mukana on jatkumovirheitäkin, mutta kai niissä jotain koherenssia on tavoiteltu. Toivottavasti First Classin jatko-osa on yhtä onnistunut kuin edeltäjänsä.

Vincent

• Jäsen
« Vastaus #63 : 07.06.2012 klo 16:11:30 »
Minä voin vaikka vannoa lukeneeni jostain, että Mattewh Vaughn, Brian Singer ja FC:n kässääjät ovat kaikki sanoneet FC:n olevan samaa jatkumoa aiempien leffojen kanssa (miksi muuten Jackmanin ja Romijn cameot?), mutta he eivät vain viittineet kahlita itseään liian tiukasti jatkumolla.

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #64 : 07.06.2012 klo 19:48:50 »
Minä voin vaikka vannoa lukeneeni jostain, että Mattewh Vaughn, Brian Singer ja FC:n kässääjät ovat kaikki sanoneet FC:n olevan samaa jatkumoa aiempien leffojen kanssa (miksi muuten Jackmanin ja Romijn cameot?), mutta he eivät vain viittineet kahlita itseään liian tiukasti jatkumolla.

Varmaan ovat samaa jatkumoa kuin muut X-leffat paitsi Gen X ja toki ristiriitaisuuksia löytyy FCn ja muiden X-leffojen välillä (esim. Maggis ja Proffa X tutkimassa nuorta Jean Greytä) ja varmaan myös Wolvien leffojen osalta.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #65 : 07.06.2012 klo 21:57:41 »

uskon tuon. Itse olisin muotoillut fraasin järjellä jatkumon sijaan, mutta juuri noiden jatkumoaukkojen tukintaanhan tässä olisi aika/ulottuvuusmatkailun osalta mitä parhain tilaisuus.

Myönnän toki että suurelti asiaan vaikutta se miten edellinen osa ja ohjaajan aiemmat "näytöt" eivät saa odottamaan jatkoa innolla.
Toivottavasti valmis elokuva osoittaa ennakko-odotukseni vääriksi.

Vincent

• Jäsen
« Vastaus #66 : 02.08.2012 klo 11:28:41 »
Jatkon ollessa tulossa X-miäs Eka Luokkalaisille joka tapauksessa niin on aika nostaa netissä nörttejä innoittava huhu esiin.
Sen mukaan Fox koettaa vahvistaa MPAAlle elokuvansa alaotsikon.

Nimi olisi : X-Men First Class - Days of Future Past

lähde : screen rant

itse en tälle viimeisimmälle mutanttihumpalle lämmennyt joten viitattu tarinakokonaisuus kuulostaa minun korvaani elokuvaversiolta Jackass/Duudsonista joka ampuu jalkaansa(=ei naurata) mutta ehkä osoittautuu että olen väärässä ja tästä saadaankin ihan elokuva aikaiseksi.

Bryan Singer vahvistaa

X-men

• Jäsen
« Vastaus #67 : 30.01.2013 klo 21:26:53 »
Eilen netissä surffaillessani osa hakutuloksista viittasi X-Men First Class 2sen laittomiin kopioihin mikä on aika hyvin kun ko. leffa ei tule edes teattereihin moneen kuukauteen.

Lönkka

• Jäsen
  • Life goes on (except for those who die)
« Vastaus #68 : 15.02.2013 klo 10:45:55 »
Days of Future Pastiin on nyt castattu Tyrion Lannisteriakin esittänyt Peter Dinklage, joten lienee erittäin todennäköistä että leffassa esiintyy Alpha Flight tai osa siitä. En nyt äkkiseltään keksi ketään muuta kuin Puckin jota Dinklage voisi esittää.

Riffe

• Man of Tomorrow
  • Jäsen
« Vastaus #69 : 15.02.2013 klo 14:09:23 »
Days of Future Pastiin on nyt castattu Tyrion Lannisteriakin esittänyt Peter Dinklage, joten lienee erittäin todennäköistä että leffassa esiintyy Alpha Flight tai osa siitä. En nyt äkkiseltään keksi ketään muuta kuin Puckin jota Dinklage voisi esittää.
Herra esittänee elokuvan pääpahista. Lähde.

Darzee

• Valistunut arvailija
  • Jäsen
  • Me likes prairie dogs!
« Vastaus #70 : 15.02.2013 klo 14:42:07 »
Herra esittänee elokuvan pääpahista. Lähde.

Ryhmä-X:n vihollisista ei äkkiseltään tule mieleeni yhtäkään lyhytkasvuista. Hulkilla on tietysti Gargoyle ja Gremlin, joiden en kuitenkaan muista hengailleen kauheasti äksien kanssa. Jonkin kerran hahmot ovat toki tavanneet, esim. Ryhmä-X 1-2/1990:ssä, joissa Gremlin nähtiin Superneuvostosotilaiden jäsenenä Titaanimiehen haarniskassa.

Riffe

• Man of Tomorrow
  • Jäsen
« Vastaus #71 : 15.02.2013 klo 14:47:09 »
Ryhmä-X:n vihollisista ei äkkiseltään tule mieleeni yhtäkään lyhytkasvuista. Hulkilla on tietysti Gargoyle ja Gremlin, joiden en kuitenkaan muista hengailleen kauheasti äksien kanssa. Jonkin kerran hahmot ovat toki tavanneet, esim. Ryhmä-X 1-2/1990:ssä, joissa Gremlin nähtiin Superneuvostosotilaiden jäsenenä Titaanimiehen haarniskassa.
Voipi olla että Peter toimii vain ääninäyttelijänä, ja tämän esittämä hahmo on täysin CGI-muotoon tehty.

Lönkka

• Jäsen
  • Life goes on (except for those who die)
« Vastaus #72 : 15.02.2013 klo 16:11:05 »
Olisi kaikkiseltaan ihan loogista sillä onhan tuo Alpha Flight suurelle yleisölle täysi kysymysmerkki.

X-men

• Jäsen
« Vastaus #73 : 15.02.2013 klo 20:58:13 »
Olisi kaikkiseltaan ihan loogista sillä onhan tuo Alpha Flight suurelle yleisölle täysi kysymysmerkki.

Johtuen ainakin osittain siitä että jäsenistö on vaihtuu aikalailla vuosien saatossa ja eivät juuri ota osaa crossovereihin (Fearissa olivat toki sivuosassa ja samoiten Chaos Warissa).

Puck sopisi Wolvien leffaan sillä nämä ovat muistaakseni vanhat kaverukset.

Tina DeMona

• Pervo Örvelö
  • Jäsen
« Vastaus #74 : 15.02.2013 klo 21:31:51 »
Peter Linklater on kyllä loistava näyttelijä, aina hienoa että hän saa rooleja.