Täältä lähtee:
Holle: Historiallinen tapahtuma on ainakin tunnettu, joskin osittain taitaa olla vielä teoriaa. Mitä elukoita nuo tuossa eka ruudussa on? Ei ainakaan dinoilta näytä. Vai kehittelitkö oman muinaisen eläimen? Toinen ruutu on upea.
Teräskäsine: Toimiva sivu. Värit on siistit ja selkeyttää kuvaa. Informatiivinen pläjäys. Kolmas ruutu puineen ja oravineen hienoin.
Wilde: Upeaa jälkeä, ehkä tumma tausta tekee kuvasta hieman liian raskaan,tosin aihe on synkkä. Tekstit näyttää vähän liikaa päälle pläntätyiltä, ei oikein istu sarjakuvan tyyliin. Sulta onnistuu selvästi tähän aikaan sijoittuvat sarjikset. Toivottavasti jatkossa nähdään lisää sinulta.
Hazart: mukava nähdä sinulta pitkästä aikaa sarjista. Jälki on ilmeikästä, simppeliä ja toimivaa. Olen samaa mieltä kuin joku muukin, että viimeinen ruutu olisi varmaan toiminut paremmin isompana ja ehkä maata olisi voinut todellakin näyttää enemmän vaikkei juustoa olekkaan

. Ja totta kai Hazart osallistuu myös seuraavaan haasteeseen....
JVL: arvonnan voittaja, mutta suosikkeihini kuuluva. Galleriassa arvostelin jo vähän ruutujen luettavuudesta. Mukavan löysää ja musterikasta jälkeä, eli mustaa on riittävästi ja oikeissa kohdissa. Juoni toimii.
Inka: Mukava nähdä uusia tulokkaita! Sympaattista jälkeä, mutta olisi saattanut toimia paremmin esim. harmaasävyjen kera. Lautta ruudussa meni vähän aikaa ennen kun hahmotin mitä taustalla tapahtuu. Ehkä vedessä olisi voinut olla aallokkoa. Oliko tämä oman pappasi kertoma tarina? Kiitos osallistumisesta.
Matkamies: Nämä sinun maailmansota tarinasi ovat parhautta. Dialogi toimii todella uskottavasti ja jälki tuntuu paranevan vaan. Jatka vaan itse tekstaamista.
Ainut miinus tulee huonosta siistimisestä. Pomppaa silmiin aika selvästi lyijäriviiva. Rukiverh!
Marj: Ei oikein aukea tämän yksittäisen kuvan idea. Graafisesti ihan hieno, puuvärin jälki yleensä tosin kärsii skannatessa. Ensi kerralla tee kaksi ruutua

Siinäpä minun tuomioni, toivottavasti JVL laittaa piakkoin uutta haastetta kehiin.