Selailin voima lehden välissä ollutta tulevaa Sarjisfestari osiota. En huomannut mainintaa myyjistä ja kustantajista, jotka ovat varanneet myyntipisteen tapahtumassa. Varsinkin antikvariaattien osuus kiinnostaa, että ketkä tulevat myymään.
Miksi maininta festareille tulevista myyjistä on jätetty pois, koska minusta se on aika tärkeä tieto festareilla kävijöille ja mainosta tuleville myyjille? Olihan sellainen luettelo kait viimevuonnakin, miksi ei nyt? En ainakaan löytänyt mainintaa vaikka yritin etsiä!
No. Selailin siis tuota ohjelma liitettä ja täytyy sanoa, että olin kyllä aika ällistynyt siitä, kuinka paljon erilaista ohjelmaa eripuolilla kaupunkia on järjestetty. Tuli oikein "harmi" elämys siksi, ettei millään ehdi käymään kaikissa missä haluaisi ja se vielä, että pahus soikoon jotkin minua kiinnostavat jutut oli laitettu samalle päivälle päällekkäin. Ajattelin, että nyt otan festarit laihduttamisen kannalta ja juoksen ensiksi puoli tuntia toisaalla ja sitten juoksen puoleksi tunniksi kuuntelemaan toista ohjelmaa, jotka ovat päällekkäin. Varmasti laihtuu

Olin hyvin iloinen huomatessani, että Veikko "Joonas" Savolaista haastatellaan tunnin ohjelmassa. Kiitos tästä.
Jokainen meistä varmasti toteaa, että tuleva sarjisfestari on kyllä HUIPENTUMA sarjisfestareiden historiassa Suomessa. Hienoa, että nyt pienlehti taivaskin on hieman lähempänä kuin viime vuonna.
Järjestely toimikunta on tehnyt loistavaa työtä josta lausun kiitoksen kaikille.