Poll

paras sarjis leffa

Hulk
1 (11.1%)
masters of the universe
2 (22.2%)
spider-man
3 (33.3%)
spider-man 2
3 (33.3%)
steelman
0 (0%)
jackolantern
0 (0%)

Total Members Voted: 9

Author Topic: mikä paras sarjis elokuva joka on ilmestynyt  (Read 5661 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Orko-Elias

• Uusi jäsen
  • Olen hyvä mutten paras sano ukko ku kaatu
mikä paras sarjis elokuva joka on ilmestynyt
« on: 18.07.2004 klo 13:02:12 »
siis äänestä lempparisi puolesta ja ole hyvä vaan! :D :D
olen paras te hirveät pedot

FreakyMike

• Taideseppä
  • Jäsen
  • weird bastard
Re:mikä paras sarjis elokuva joka on ilmestynyt
« Reply #1 on: 18.07.2004 klo 13:11:34 »
Onpas pieni määrä vaihtoehtoja, ja kaikki parhaat puuttuvat kaiken lisäksi listalta.

Esim. Road to Perdition, From Hell, Ghost world, Crow, Blade 1-2, X-men 1-2, The Shadow sekä ne Tim Burtonin ohjaamat Batman elokuvat jne. Lisääkin tulisi mieleen jos miettisin pari minuuttia pitempään.
« Last Edit: 18.07.2004 klo 13:12:00 by FreakyMike »
Sarjakuvat: [ www.saunalahti.fi/~wfan/comixfreak ] - Kuvataide/esineet: [ http://astalo.deviantart.com ]

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Reply #2 on: 18.07.2004 klo 13:14:17 »
Voisin väittää että jaetun ykkössijan saavat melkein kaikki vanhat mv-Pekka Puupää -elokuvat ja Teräsmies I.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Nikkelimarkka

• Jäsen
  • Kvaak!
« Reply #3 on: 18.07.2004 klo 14:09:21 »
Vastaan muu: Blade 1 8)

Mutta kyllä on paha kysäri täytyy myöntää.
En ole pahemmin sarjakuva filmatisointeihin pettynyt, ja tuon yksi ylitse muiden pätkän valinta, on sangen tuskallinen prosessi.
« Last Edit: 18.07.2004 klo 14:09:46 by Nikkelimarkka »

Samperi

• Jäsen
« Reply #4 on: 18.07.2004 klo 14:17:22 »
Muu: Burtonin Batmanit... Ja näistä kahdesta returns.
Se mikä ei tapa,
sattuu niin samperisti.

Tero Mäntylä

• Peliohjelmoija?
  • Jäsen
« Reply #5 on: 18.07.2004 klo 14:26:27 »
Whisper of the Heart tai Porco Rosso... tai jos täytyy olla näytelty elokuva niin Batman tai Batman Returns. En ole osannut päättää kumpi näistä supersankarielokuvien mestariteoksista olisi parempi. Ehdotetuista pidin Hulkia visuaalisesti erittäin mielenkiintoisena. Sääli että tarinassa ja näyttelijävalinnoissa oltiin menty pahasti metsään.

Hetken myös mietin että onko Masters of the Universe sarjakuvaelokuva mutta kai niitä lelujen mukana tulleita läpysköitä voi sarjakuviksi sanoa vai olenko vain sivistymätön ja Masters of the Universesta olisi tehty muutakin sarjakuvaa. Vai oliko Masters of the Universe elokuvan pohjalla myös jokin sarjakuvakin (millä ei siis ollut mitään tekemistä Masters of the Universen kanssa).

Edit: Kirjoitusvirheitä.

Edit2: Kas olen sivistymätön moukka. Masters of the Universesta on näämä kunnonkin sarjakuva.
« Last Edit: 18.07.2004 klo 15:03:50 by Tero Mäntylä »

Orko-Elias

• Uusi jäsen
« Reply #6 on: 18.07.2004 klo 15:05:05 »
Whisper of the Heart tai Porco Rosso... tai jos täytyy olla näytelty elokuva niin Batman tai Batman Returns. En ole osannut päättää kumpi näistä supersankarielokuvien mestariteoksista olisi parempi. Ehdotetuista pidin Hulkia visuaalisesti erittäin mielenkiintoisena. Sääli että tarinassa ja näyttelijävalinnoissa oltiin menty pahasti metsään.

Hetken myös mietin että onko Masters of the Universe sarjakuvaelokuva mutta kai niitä lelujen mukana tulleita läpysköitä voi sarjakuviksi sanoa vai olenko vain sivistymätön ja Masters of the Universesta olisi tehty muutakin sarjakuvaa. Vai oliko Masters of the Universe elokuvan pohjalla myös jokin sarjakuvakin (millä ei siis ollut mitään tekemistä Masters of the Universen kanssa).

Edit: Kirjoitusvirheitä.
Onhan siitä tullut vuodesta 87-89 noin 24 sarjakuvaa kaikenkaikkiaan! minulla niitä on noin 12

Ray

• Guest
« Reply #7 on: 18.07.2004 klo 15:20:45 »
Onhan siitä tullut vuodesta 87-89 noin 24 sarjakuvaa kaikenkaikkiaan! minulla niitä on noin 12

Joo...moni meistä on lukenut niitä... joskus 6-vuotiaana. Sen ikäisille hän se oli suunnattu.

Orko-Elias

• Uusi jäsen
« Reply #8 on: 18.07.2004 klo 15:26:05 »
[

Joo...moni meistä on lukenut niitä... joskus 6-vuotiaana. Sen ikäisille hän se oli suunnattu.

JOOPA JOO ITSE OLEN 12.W
JA KERÄILEN NIITÄ VIELÄKIN!!! >:( >:( >:(

Rami Rautkorpi

• Has been
  • Jäsen
« Reply #9 on: 18.07.2004 klo 15:51:45 »
Ihan rauhassa vain, Elias. Keräile vain mitä lystäät. Ja niitä -merkkejä käytetään siten, että teksti tulee sinne väliin. Mutta ei kannata edes yrittää käyttää  samaan aikaan noin monta, normaali teksti riittää yleensä.

Ja Ray: Onneksi olkoon, olet oikea mies. Aikuisuuden merkki on juuri se, että ei lue Masterseja, ja pilkkaa pikkulapsia.

EDIT: Selvensin kieltäni hieman...
« Last Edit: 18.07.2004 klo 15:55:42 by Rami Rautkorpi »
"Vaikka onhan joukossa Anssi Rauhalaa ja Rami Rautkorpea, jotka ovat paremmasta päästä verrattuina tekijöihin, joiden taso olisi jokin aika sitten supistunut omakustanteisiin ja sarjakuvaseurojen julkaisuihin." -- Kari T. Leppänen (https://tinyurl.com/ycbb3cw2)

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Reply #10 on: 18.07.2004 klo 16:52:46 »
Mastersin kategoria olis kai kuitenkin "lelu-ukkeleihin perustuvat elokuvat"? Lelut => sarjakuvat => leffa, vai mitenkä se evoluutio mahtoikaan mennä.

Ray

• Guest
« Reply #11 on: 18.07.2004 klo 16:57:46 »
Ihan rauhassa vain, Elias. Keräile vain mitä lystäät. Ja niitä -merkkejä käytetään siten, että teksti tulee sinne väliin. Mutta ei kannata edes yrittää käyttää  samaan aikaan noin monta, normaali teksti riittää yleensä.

Ja Ray: Onneksi olkoon, olet oikea mies. Aikuisuuden merkki on juuri se, että ei lue Masterseja, ja pilkkaa pikkulapsia.

EDIT: Selvensin kieltäni hieman...

En ole aikuinen mies vielä MONEEN vuoteen :)

Rami Rautkorpi

• Has been
  • Jäsen
« Reply #12 on: 18.07.2004 klo 17:39:22 »
En ole aikuinen mies vielä MONEEN vuoteen :)

Sen huomaa.
"Vaikka onhan joukossa Anssi Rauhalaa ja Rami Rautkorpea, jotka ovat paremmasta päästä verrattuina tekijöihin, joiden taso olisi jokin aika sitten supistunut omakustanteisiin ja sarjakuvaseurojen julkaisuihin." -- Kari T. Leppänen (https://tinyurl.com/ycbb3cw2)

Rami Selin

• Jäsen
  • Uskon kaiken
« Reply #13 on: 18.07.2004 klo 18:18:17 »
Vähiin on jäänyt sarjakuvafilmatisointien katselu, mutta paras näkemäni taitaa olla Road to Perdition.

Canard

• Jäsen
  • Der Zorn Gottes
« Reply #14 on: 18.07.2004 klo 19:58:41 »
Gunsmith Cats - Bulletproof  ;D