Ajattelin, että tälläinen ketju voisi olla ihan asiallinen, koska itse tunnen vain murto-osan Marvelin universumista ja silloin tällöin mietityttää mikä tarina tai hahmo olisi vaivan arvoinen. Taatusti muillakin on silloin tällöin samoja ongelmia ja ainahan täällä voidaan puida muittenkin kustantamoitten tuotantoa.
Näin vältettäisiin se, että esim. kysymyksiä Marveleista/DC:stä ketjut eivät täyttyisi tälläisistä kysymyksistä.
Mutta joo... Olen nyt Ihmesarjan loputtua menettänyt viimeisetkin toivoni siitä, että Suomessa joskus nähtäisiin Megan paluu, joten päätin rohkeasti alkaa haalimaan enkun kielisiä tradeja jms.
Ajattelin aluksi tututustua Tri. Outoon, Rautanyrkkiin, Bladeen ja Kuuritariin.
Rautanyrkistä ajattelin hankkia Immortal Iron Fist vol 1:n, mutta Oudon suhteen olen kiikun kaakun Marvel Masterwork vol 1: Doctor Strange ja Sorcerer Supreme tradejen välillä. Kumpaa suosittelisitte mielummin?
Lisäksi en ole viellä päättänyt mitä hankkisi Bladen ja Kuuritarin osalta. Olisiko jotain mitä suosittelisitte erityisesti vai kannattaisiko molemmat hahmot jättää omaan rauhaansa?