Joko en ole huomannut tai sitten siitä ei ole puhuttu, mutta ihmettelen kyllä, jos kukaan ei ole kvaakissa vielä keskustellu Sunnuntai-Hesarin uudesta sarjasta, joka ilmeisesti tuli Otsamon Arkeen -sarjakuvan tilalle. Tietääkö kukaan, et onko Arkeen -sarjakuva tauolla vai poistuiko se lopullisesti? Sinänsä samantekevää, koska tämä uusi sarjakin on suomalaisvoimin tehty kotimainen sarjakuva. Tärkeitä mulle on, et sitä suomalaista valtakunnan suurimmasta sanomalehdestä löytyy. Mutta mitä mieltä sarjakuvasta näin parin jo julkaistun stripin kokemuksella?
Itse en oikein ole vielä varma, pitäiskö hurrata vai itkeä, paremmin sarjaan sisälle päässeet valaiskoot. Jotenkin jaksan edelleen iloita Minun Elämäni -sarjasta. Siinä on välillä sellaista oivallusta, et kateeks käy...
PS. Lämpimästi tervetuloa uusille kvaakkilaisille ja mm. Hazartille ja Napparille tiedoksi: En ole kuollut, vaikka sitä noin kolmisen viikkoa sitten kovasti toivoinkin. Olin matkoilla Afrikan kupeessa, madagaskarilla. Ja arvatkaa... miljoona tropiikin moskiittoa hakkaa 6-0 Suomen suven öttiäiset! Kyllä meni hermot, ku yrittää siinä sitten kamerasta säätää arvoja kohilleen eikä sekunniksikaan saanu siihen mahollisuutta. Ne nauro aika räkäsesti mun OFFeille. Ei ne tehonnu tippaakaan. Paikalliset tökötit autto vähäsen, mut tiedä sitten mitä myrkkyjä niissä on. Mullon niistä litkuista varmaan jo piilevä syöpä tai jotain... No... joskushan me täältä kaikki lähdemme...

Mielenkiintoista oli se, että vesiliukoiset puuvärit toimi sademetsässä melkein kuin akvarellit ilman veden erikseen lisäilyä... Ongelma oli sekin, että kaikki niillä väritetty oli Antananarivoon palattua sellasta sotkua, ettei paremmasta väliä. Kuin olisi akvarellinsa sateeseen unohtanu...

Onneks oli kamerat mukana. Ja niille, jotka vannovat digitekniikan nimeen, digikameralla ei olis tehny reissulla yhtään mitään. Yksinkertaisesti aivan liian kosteaa...