Tämä Tarzan the lost adenture 1-4 (Dark Horse 1995) tuli hankittua ebaystä postikuluineen 20,56 egee. Kunto very fine / nearly mint. Muita suositeltuja versioita ei ollut tästä John Carter sarjasta ollut saatavilla, niin päätin kuitenkin hankkii tän, jossa kuvat on pienimmät. Voin sitten joskus haalia niitä muita, jos innostaa. Nyt vaan odottelen tätäkin pakkaa, niin alkaa olemaan JC / Barsoom sarjakuvat hyvällä mallilla.
Noista aiemmin tilaamistani 15 on tullut jo kotiin 12 kappaletta ja oon kyllä aika hekumassa Dynamiten julkaisuista. Oon ehtinyt lukeen Warriors of Marsin sekä Fall of Barsoomin ja molemmat tempasivat kyllä upeesti mukaansa ja kerronta mun makuun lähes hypnoottista =) Loivat myös hienoja uusia aika- ja kultturisiltoja John Carterin ja Dejah Thorisin ajan Barsoomiin.
Lisäys: Dejah Thoris and the White Apes of Mars oli kyllä mun makuun täysin turhake ... juoni tökerö ja jotenkin väkisintehty. Toivotaan että muut Dejahit ei oo samaa sarjaa. Sitten toi Marvelin A Princess of Mars oli kokoomalaitoksena vain "noin" kokoa A5 ja kuvat tummia. Haittasi todella paljon lukemista noin pieni koko ja kohdat joissa John Carterin takaumia / ajattelua oli kirjaimet jo haastavan pieniä. Onneksi juoni kuitenkin pelasti, sillä en edes pitänyt kuvitustyylistä. Lisäksi toi kokoomateoksen selkäliimaus naksahti kolmannella sivulla rutisten auki, vaikka luen vain 90 asteen kulmalla tän tyylisiä tuotteita. Vastaavasti Marveln Gods of Mars irtonumeroina paljon miellyttävämpää lukea, kun oli isommassa ja kirkkaammassa formaatissa. Nyt sitten menossa tuo Marvelin / Disneys John Carter World of Mars ja sen tarina ja kuvitus on mielekäs kokonaisuus. Näyttää siis olevan todellakin kovin vaihtelevia nää uudet Barsoomin tuotokset laadultaan.