Kirjoittaja Aihe: Don Rosan kootut -kirjasarja  (Luettu 189607 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Pslyy

• Uusi jäsen
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #405 : 29.01.2013 klo 18:37:40 »
Jiihaa! Tänä aamuna tuli postilootaan viimeisenkin osan hakuilmoitus.  8] Juuri sopivasti, kun viikonloppuna sai kahdeksannen osan luettua. Herkuttelu jatkukoon :P
Sama kävi täälläkin. Juurikin pari viikkoa sitten luin kahdeksannen kirjan ja Ankka-himoja joutunut Aku Ankka-lehdellä pidättelemään kurissa.

Sisäinen keräilijä on jo menossa hulluksi, kun harkitsin sekunnin murto-osan noiden viimeisen kirjan paikkaa täyttäneiden pakkauspahvien säästämistä. Tuskinpa ne kuitenkaan tässä tapauksessa kokoelman hintaa nostavat. NES-pelien styroksit ovat asia erikseen. ::)

ukormi

• Jäsen
« Vastaus #406 : 29.01.2013 klo 20:05:25 »
Minäkin kävin kirjan noutamassa, sarja on sitten täynnä.
Hieno kirja tämä viimeinenkin.

Nyt vaan ihmetellään mitäs sitten seuraavaksi.

Kenties ne neljä puuttuvaa osaa Barksin kootuista..
Jotakin muuta? Mitä?

Janne

• Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #407 : 30.01.2013 klo 13:45:32 »
Nyt vaan ihmetellään mitäs sitten seuraavaksi.

Jos ylipäätänsä jotain, niin varmaan Cavazzanoa, koska mies on elossa ja signeerauskunnossa. Turha kai odottaa esim. Gottfredsonia tai Scarpaa.
"Tex-tieteen yli-morisco"

Kujis

• Varastomies
  • Jäsen
  • Elämme kovia aikoja ystävä hyvä!
« Vastaus #408 : 30.01.2013 klo 13:56:58 »
Mitä noista singneerauksista :P kunhan vain tulee kattava paketti taiteilijasta :P Eipä se Barksikaan kovin vedossa ollut koottujen ilmestyessä. Scarpa olisi oiva vaihtoehto omasta mielestäni.

hdc

• Architectus urbis caelestis
  • Jäsen
« Vastaus #409 : 30.01.2013 klo 14:07:47 »
Jos ylipäätänsä jotain, niin varmaan Cavazzanoa, koska mies on elossa ja signeerauskunnossa. Turha kai odottaa esim. Gottfredsonia tai Scarpaa.

Cavazzanon kootut olisi kyllä aika laaja paketti ja kirjoitustasoltaan aika, no, epätasaista. Sama juttu Scarpalla.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Vastaus #410 : 30.01.2013 klo 14:38:53 »
Mä tykkäisin tosta Floyd Gottfredsonista. Tekisivät koottujen kokoon ne ja paljon taustatietoja joka sarjakuvasta. Värillinen versio olis hyvä, kun mulla tulee toi musta-valkoinen Fantalta.
Meinaa siinä on sen verran pieni fontti noissa vanhoissa stripeissä, että se pitäis julkaista isossa koossa. Koko tuotanto olis aika kova juttu. Kyllä meikä ostais.

Mielellään tuo Carl Barkasin maalauskirjaa toivoisin eniten. Eikä sitten mitään aukeama-kuvia, kun osa kuvasta jää taitoksen väliin piiloon. Maalaus yhdelle sivulle ja jostain maalauksista tuplana semmoinen taittokuva vois toimia.
Myös Karhu-kirjaa toivoisin sekä siihen ne puuttuvat Barksin Anselmi Pandat ja muut sarjakuvat, joita ei oltu norjalaisten ja hurrien kirjoihin laitettu.

Kyllähän noita koottuja saa julkaistua ihan hirveesti, kunhan vaan löytyy tarpeeksi tilaajia. Ongelma on vain, että Sanomat osaisi painaa ne sitten kunnolla. No Don Rosan-kootut oli kai vaihteeksi ihan hyvää jälkeä. Olihan sielläkin jotain, mutta ei niin luokatonta sekundaa kuin Carl Barksin-kootuissa.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Dennis

• Jäsen
« Vastaus #411 : 30.01.2013 klo 16:10:23 »
FG olisi jees, ja koko matskukin olisi valmiina Italiassa, mutta olen skeptinen asian suhteen, koska Mikki ei ole kovin suosittu Suomessa.

Scarpa ja Cavazzano ovat minustakin epätasaisia.

Yhteispainatuksella näitä on tehty joten jos jotain jatkossa tulee, niin siitä mitä julkaistaan ei päätä Sanomat vaan muut.
Je suis alle kuuden euron pizza!

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #412 : 30.01.2013 klo 17:21:35 »
Jees, mäkin hain omani tänään. Kyllähän tuo komea kokonaisuus on, ja pikselimössöt jäivät onneksi aika vähäisiksi. Tilaajalahja oli myös upea. Pienen kauneusvirheen ne toki saivat aikaiseksi. Sanoma Magazines -logo on yhdeksännessä kirjassa lipsahtanut etukanteen, kun muissa se on takakannessa.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

jtynninen

• Jäsen
« Vastaus #413 : 30.01.2013 klo 17:55:47 »
Sanoma Magazines -logo on yhdeksännessä kirjassa lipsahtanut etukanteen, kun muissa se on takakannessa.

Minulla on logo takakannessa...

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #414 : 30.01.2013 klo 17:58:24 »
Minulla on logo takakannessa...

No just. Sattui sitten vissiin vaan mulle maanantaikappale.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Vastaus #415 : 30.01.2013 klo 18:09:44 »
No niin nyt mullakin on Don Rosa finaalissa. Logo oikeassa paikassa ja kirjan hyvin painettu. Kyllä nää kelpaa hyllyyn pistää.
Kiitokset Sanomille, että saitte Don Rosan kootut kunnialla läpi ja laadukkaassa kunnossa....ei valitettavaa.
Tai no ehkä se tilaaja-lahjan Don Rosan nimmari olisi voinut olla pienellä jommassa kummassa ala-kulmassa. Ehkä Rosan näkö on mennyt niin huonoksi, ettei osaa enää kirjoittaa signeerausta pienellä. No toi on onneksi kosmeettinen epäkohta kirjasarjassa.
Nyt vain sitten oottamaan seuraavaa kirjasarjaa...
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

marko70

• Vieras
« Vastaus #416 : 30.01.2013 klo 21:44:43 »
Tai no ehkä se tilaaja-lahjan Don Rosan nimmari olisi voinut olla pienellä jommassa kummassa ala-kulmassa. Ehkä Rosan näkö on mennyt niin huonoksi, ettei osaa enää kirjoittaa signeerausta pienellä. No toi on onneksi kosmeettinen epäkohta kirjasarjassa.
Musta toi menee näön piikkiin koska noissa nykyäänmyytävissä Naimanin kautta liikkuvissa originaaleissa olen huomannut nimmarissa vibaa ja väliin piirroksessakin.Jaa et pitää ny tarkastaa logot olisitte olleet hiljaa. :angel:
Muttä tää oli sitä LAATUTYÖTÄ mitä Barksin boksit jäi kiapaamaan!!

Q=<>

Henendo

• Jäsen
  • Kunnia myös hiirimestareille!
« Vastaus #417 : 31.01.2013 klo 17:49:10 »
No just. Sattui sitten vissiin vaan mulle maanantaikappale.

Vai keräilyharvinaisuuskeräilyharvinaisuus?

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #418 : 31.01.2013 klo 17:51:36 »
Vai keräilyharvinaisuuskeräilyharvinaisuus?

Onhan näistä puhuttu aiemminkin eikä nämä oo postimerkkien tapaan arvoa nostavia tekijöitä. Voin vaihtaa jos joku haluu ton maanantaikipaleen :)

marko70

• Vieras
« Vastaus #419 : 01.02.2013 klo 07:13:47 »
Onhan näistä puhuttu aiemminkin eikä nämä oo postimerkkien tapaan arvoa nostavia tekijöitä. Voin vaihtaa jos joku haluu ton maanantaikipaleen :)
Kannattaa vaihtaa sanomienkautta,mulla oli jossain kirjassa etu tai takasivun keltainen kuviointi väärinpäin sain pitää kirjan.

Q=<>