Kirjoittaja Aihe: Don Rosan kootut -kirjasarja  (Luettu 189387 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

TOSA

• Jäsen
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #375 : 12.12.2012 klo 19:42:36 »
Erityiskiitos on annettava kyllä tyhjän kirjan paikalle laitetuista tukevista määrämittaisista kartongeista jotka pitävät laatikon kuosissaan ja mukanaollut tilaajahjahan on upea   :-* 
Hain tänään kolmannen paketin postista ja avaamisen jälkeen olin todella pettynyt. Missä on minun tilaajalahjani! Pahvilaatikon olen nyt tutkinut todella tarkkaan, erotellut kartongit toisistaan, tutkinut kotelon, selannut molemmat kirjat sivu sivulta ja suoristanut pehmusteena olleen paperin, käännellyt sitä ympäri ja epäillyt omaa näköäni. Minä en kyllä näe missään Sammon salaisuus-vedosta :(

Miten teillä se oli pakattuna mukaan? Kotelon päällä? Kotelon sisällä? Joko olen täysin sokea tai sitten se ei ole mukana.

Ili88

• Jäsen
« Vastaus #376 : 12.12.2012 klo 20:02:25 »
Miten teillä se oli pakattuna mukaan? Kotelon päällä? Kotelon sisällä? Joko olen täysin sokea tai sitten se ei ole mukana.

Pahvisessa kirjekuoressa kotelon ulkopuolella.

Fantom

• Jäsen
« Vastaus #377 : 12.12.2012 klo 20:18:32 »
Hain tänään kolmannen paketin postista ja avaamisen jälkeen olin todella pettynyt. Missä on minun tilaajalahjani! Pahvilaatikon olen nyt tutkinut todella tarkkaan, erotellut kartongit toisistaan, tutkinut kotelon, selannut molemmat kirjat sivu sivulta ja suoristanut pehmusteena olleen paperin, käännellyt sitä ympäri ja epäillyt omaa näköäni. Minä en kyllä näe missään Sammon salaisuus-vedosta :(

Jo lapsena opin että vain kiltit saavat lahjoja  ::)

TOSA

• Jäsen
« Vastaus #378 : 12.12.2012 klo 21:19:14 »
Pakko soitella heti huomenna. Kokemuksen mukaan puhelimella ei kyllä tahdo saada yhteyttä. Minulla oli kotelon päällä vain hirveä kasa käärittyä paperia jonka takia pahvilaatikko oli aivan pullistunut. Ehkä niiden jotka ovat ajatelleet tätä joululahjaksi kannattaisi vilkaista paketin sisälle ennen joulua että ei tule samanlaisia pettymyksiä. Toivottavasti tuon saisi pikaisesti jälkitoimituksena ja vielä hyvin pakattuna.

edit. Soitin asiakaspalveluun ja kuulemma on muitakin joilta vedos on puuttunut. Lupasivat lähettää 1.luokan postissa ja pitäisi ehtiä perille ennen joulua. Nyt sitten vain jännittämään kuinka käy

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Vastaus #379 : 13.12.2012 klo 14:25:06 »
No voihan räkä!
Ei ollut tänäänkään pakettikorttia tullut.
Soitin toimitukseen ja yritin kysellä paketin seurantkoodia. Eivät ole vielä edes lähettäneet mulle tota pakettia. Tahtoo ton ennen joulua! AAARGGGHHHHHHHH!!!
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

mievaan

• Jäsen
  • Maija Meikäläinen junttilan kuusikosta päivää
« Vastaus #380 : 13.12.2012 klo 17:52:05 »
tukka harmaantuu ja putoilee, kun kattelen muitten viestejä. täydet sympatiat niitten puolella, jotka ei oo saanut vielä pakettejaan tai jottain puuttuu.
ihtekään en oo vielä saanut :(

hyeena

• Uusi jäsen
« Vastaus #381 : 13.12.2012 klo 21:26:50 »
Oli saapunut postiin jo 10.12., yllättäen oli osoitettu väärään osoitteeseen. Tänään oli sitten pakettikortti saapunut. Kuulemma sisältö sitä mitä pitikin. Vielä kun pääsis itse täältä kotio, huomenna pitää vielä tehdä täys päivä ja raskas sellainen vielä joten voi olla että kotiin päästyäni sihahtaa sihijuoma ja uppoudun kirjojen pariin  :D

marko70

• Vieras
« Vastaus #382 : 14.12.2012 klo 07:37:49 »
Tossa sampojutussa olisi pitänyt olla nimmari pienellä loistaa musta liikaa jos pitää jostain valittaa mut muuten parempisatsi kuin Barksit.Kun vertaa siihen jenkkien nahkakirjan mukanatulleeseen niin se sopii siihen paremmin pienellä kun on juu u. 4k kirjaa kun singneeraa käsi väsyy sekin on mut kämpilläkai Rosa noi on tehnyt, >:D

Hyvää joulua kaikille!!

Q=<>

smaxx

• Jäsen
« Vastaus #383 : 14.12.2012 klo 20:04:48 »
Upea on tuo bonuksena tullut Sampo -kuva. Kun en edes tiennyt että tommonenkin on tulossa, niin tuo oli todella iloinen yllätys. Minulle tuo on ainakin arvokas juttu.

MTT

• Jäsen
« Vastaus #384 : 15.12.2012 klo 11:04:47 »

Hyvässä kunnossa saapui ja printti oli mukana. Hieno printti. Olen kuitenkin samaa mieltä että nimmari olisi saanut olla pienellä kuvan alla, niikuin "oikeissa" rajoitetuissa painoksissa. Nyt tuo nimmari on tehty ihan samaan kaavaan kuin kaikissa Rosan nimmareissa ja antaa printille halvan leiman vaikka itse kuva on painettu hienosti. Kirjat kuitenkin hienoja.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #385 : 15.12.2012 klo 14:13:13 »
Mietin tässä, että ei se meikäläisen paketti varmaan ehdi tulla ennen joulua, kun Itellassa on tää joulukorttisesonki. Eikös se viimeinen postituspäivä ole 17.12, joten voin melkein unohtaa paketin tulon, jos toimitus ei ole vieläkään pistänyt sitä pakettia postiin. Olisi vain ollut niin kiva lukea tota kirjasarjaa ja ihastella sitä printtiä ennen joulua. Tällä onnella se paketti on varmaan saanut kolhuja ja printtikuva puuttuu kokonaan. Nyyyh!
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #386 : 17.12.2012 klo 16:47:13 »
Vihdoinkin sain pakettilapun kotiin. Nyt odottelen tääl postissa jonossa. Enää jotain 140 ennen mua. meneehän se päivä näinkin. Huokaus!!!

diego

• Jäsen
« Vastaus #387 : 17.12.2012 klo 18:42:07 »
Eipä tullut mullekkaan tilaajalahjaa..

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #388 : 17.12.2012 klo 20:15:59 »
Joo sain viimeinkin jonotettua Itellasta noi kirjat. Ei mennyt kuin 1,5 h aikaa. Sitten ne ei meinannut edes löytää mun pakettia ja sit eivät saaneet tietokone-järjestelmäänsä ajan tasalle. Huokasin helpotuksesta, kun pääsin pois sieltä paketti mukanani. No olis pitänyt arvata et on jonoja, kun oli vika joulupostikortien lähetyspäivä.
Kirjat oli ihan hyvässä kunnossa, paketin pakkaus oli onnistunut hyvin. Meikäläisen tilaajalahja oli pistetty erikeen pahviseen kuoreen ja sekin oli hyvässä kunnossa. Täytyy näköjään mennä ostaa itelleen hienosti kullattu kehys.

kenda

• Jäsen
« Vastaus #389 : 17.12.2012 klo 22:19:17 »
Sain saapumisilmoituksen tänään ja kävin heti hakemassa paketin. Postissa ei ollut kuin kaksi jonottamassa ennen minua.

Tilaajalahja on aika upea! Sääli vain että mun kopion numero on niitä viimeisiä. Nimmari on kirjoitettu kuvan alla olevalle valkoiselle alueelle. Minäkin ajattelin hankkia tälle kultaisen kehyksen :)

Jano, if you still follow this thread: I got my albums. They arrived in good condition. I haven't read them yet, only quickly browsed throught them, but looks like you've done a really good job! Thank you!