Kirjoittaja Aihe: Don Rosan kootut -kirjasarja  (Luettu 189422 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kujis

• Varastomies
  • Jäsen
  • Elämme kovia aikoja ystävä hyvä!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #225 : 15.12.2011 klo 11:03:07 »
Itella ainakin unohti minut tänäkin päivänä. :P Onhan päivä vielä huomennakin, vai onko sittenkään?

Fantom

• Jäsen
« Vastaus #226 : 15.12.2011 klo 12:22:26 »
Itella ainakin unohti minut tänäkin päivänä. :P Onhan päivä vielä huomennakin, vai onko sittenkään?

En halua masentaa mutta kuulin huhua että Itellan Curling - joukkueelta on ollut yksi kivi kateissa ja käyttäisivät sinun kirjapakettiasi sen tilalla jouluun asti...  :P

marko70

• Vieras
« Vastaus #227 : 15.12.2011 klo 12:34:25 »
En halua masentaa mutta kuulin huhua että Itellan Curling - joukkueelta on ollut yksi kivi kateissa ja käyttäisivät sinun kirjapakettiasi sen tilalla jouluun asti...  :P
Tuo OLI TODELLA hyvä veto tuo!! :laugh:

Q=<>

Chompp

• Jäsen
« Vastaus #228 : 15.12.2011 klo 13:38:49 »
Löytyykös joltakulta muulta ekasta kirjasta sivulta 97 sellanen painovirhe että Akun nokkaan on kirjotettu teksti punainen?

Kujis

• Varastomies
  • Jäsen
  • Elämme kovia aikoja ystävä hyvä!
« Vastaus #229 : 15.12.2011 klo 14:06:28 »

Näin on varmaan päässyt käymään :D shit happens.

marko70

• Vieras
« Vastaus #230 : 15.12.2011 klo 14:14:24 »
Löytyykös joltakulta muulta ekasta kirjasta sivulta 97 sellanen painovirhe että Akun nokkaan on kirjotettu teksti punainen?
Huh onneks ei violetti! 8]

Q=<>

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Vastaus #231 : 15.12.2011 klo 16:28:08 »
#%&"#¤%/&()==?
(täysin painokelvotonta tekstiä...vanhat merikarhutkin peittäis korvat, jo kuulis mitä mun suusta tulee nyt ulos)

Eikö ne pissipäät osaa edes tommossia selviä virheitä karsia pois. Eikö kukaan tarkasta näitä kirjoja...tietysti pikkujoulun jälkeen hirveessä krapulassa pralaillut kirjan läpi. Per...le!
Joo kyllä tarkastin ja oli mullakin sama "petteri-punakuono-teksti".
Onko kukaan löytänyt yhtäkään kovakantista Disney-kirjaa, jota Sanomat ei olis sössinyt! Ei kyllä tällä vuosituhannella!
Hoohhooooijjaaaaa!!!
Tän nyt saattoi arvata...ei mitään uutta sanoma-rintamalta!!!

Hitto! Voitais tehdä kirja Sanomien painomokista kautta aikojen...tulis varmaan aika paksu kirja!!!
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Aukustus

• Jäsen
  • Jos mykkä kiroilee, peseekö äiti sen kädet?
« Vastaus #232 : 15.12.2011 klo 16:45:06 »

Hitto! Voitais tehdä kirja Sanomien painomokista kautta aikojen...tulis varmaan aika paksu kirja!!!

Ei muuten tulis, jos sanoma itse saa painaa... Kyllä ne sekin jotenkin sössisi.
Jos taivaassa ei ole sarjakuvia, en ole menossa

McDuck

• Uusi jäsen
« Vastaus #233 : 15.12.2011 klo 16:59:59 »
En kyllä tiedä että miten edes sanoma pystyy sössii tälleen:
Mä varasin Don Rosan kootut nettisivujen kautta lähes kolme kuukautta sitten. Noin kuukausi sitten soitin sanomalle että ja kysyin että löytyykö sitä minun tilausta heidän järjestelmästään ja minulle sanottiin että löytyy. Huokaisin helpotuksesta, sillä minulle oli tullut niitä mainoksia neljä kertaa ja aloin jo ajattelemaan että tilaustani ei oltu otettu vastaan. No sitten tänään soitin sanomalle kysyäkseni että mikä sen mun tilauksen postin tilausnumero on. JA MITÄ MINULLE VASTATTIIN???? "NIMELLÄSI EI LÖYDY TILAUSTA." Siis aivan käsittämätöntä. Tilaus oli olemassa vielä vajaa kuukausi sitten muttei enää! Näinkö sanoma tosiaan kohtelee maksavia asiakkaitaan. Minulle kyllä sanottiin että nyt laitetaan tilaus tulemaan mutta se ei todennäköisesti ehdi jouluksi. Eipä paljon lohduta. Saa nähdä haenko sitä sitten joulun jälkeen...
ALA ARVOISTA TOIMINTAA SANOMALTA

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #234 : 15.12.2011 klo 17:02:26 »
Kolmoskirjassa bongasin loppupuolella yhden ruudun ovessa norjankielistä tekstiä. Kai noita aina sit jää...
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

marko70

• Vieras
« Vastaus #235 : 15.12.2011 klo 17:03:06 »
Ei muuten tulis, jos sanoma itse saa painaa... Kyllä ne sekin jotenkin sössisi.

:laugh: Ryhmäkanne ja kaikki saa valita tekstin Akun nenälle omaan uniikkiin kappaleeseensa!! :P No en ole onneksi vielä itse nähnyt laittakaas joku kameranomistava edes kuva onko se niin paha.

Q=<>

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Vastaus #236 : 15.12.2011 klo 17:43:26 »
Ei uskalla skannata mitään kuvia näistä Don Rosan kirjoista...tossa on kauheet ukaasit kirjan alussa että kaikenlainen kopiointi sun muu kiellettyä!

"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

kenda

• Jäsen
« Vastaus #237 : 15.12.2011 klo 18:25:39 »
Kävin hakemassa paketin äsken. Paketti oli todella huolella pakattu. Posti saa kyllä ajaa rekalla yli että kirjat vahingoittuisivat.

En ole asiantuntija, mutta mielestäni kirjojen laatu on todella hyvää!

Harmi että ovat puoli senttiä liian korkeat mahtuakseen kirjahyllyyn.

MTT

• Jäsen
« Vastaus #238 : 15.12.2011 klo 18:39:16 »

Joo saas nähdä millom tulee vai tuleeko ollenkaan, ei ole tilaamisen jälkeen mitään kuulunut. Tuli sentään tänään ekaa kertaa mainos postista kun sen muutama viikko sitten erikseen sähköpostilla pyysin. Mainoskirje oli kyllä hyvin pakattu; mainoskirjettä ei oltu liimaläpällä suljettu vaan se olikin pistetty isompaan valkoiseen kirjekuoreen.

Kirjoja ei vaan ole näkynyt vielä. Varmaa on ettei noi ainakaan tilausjärjestyksessä ole laitettu postiin.

Toisaalta jollei tule niin voipi olla etten peräänkään kysele  :laugh:

Barksi

• Jäsen
« Vastaus #239 : 15.12.2011 klo 18:46:53 »
Joo saas nähdä millom tulee vai tuleeko ollenkaan, ei ole tilaamisen jälkeen mitään kuulunut.

Onko tullut sähköpostiin edes tilausvahvistusta?