Mun mielestä täällä kaikki haluaa Egmontille vain hyvää. Ehdotellaan mitä kannattaisi julkaista, ollaan valmiita ostamaan supersankarisarjista ja muutenkin tuetaan kyseistä lafkaa. Te olette huolissanne Egmontin julkaisuista, mikä on ymmärrettävää. Onhan tämä teille rakas harrastus, kuten minullekin.
Itseäni ei vain innosta tällainen firman holhoaminen. Itseäni ärsyttää eniten se että Mega lopetettiin jo ennen kuin itse aloin lukemaan supersankarisarjista. Minä en erityisemmin välitä Egmontista, mutta en usko että se aiheuttaa kenellekään traumoja, Egmontin faneja on täällä kyllä paljon.
Ymmärrän kyllä, miksi Mega lopetettiin, Egmont on vain firma, jonka tavoite on tuottaa voittoa. Mutta muistakaa tekin se. Ei Egmont teitä rakasta. Sarjakuvan ammattilaiset löytävät kyllä muuta työtä helposti, henk. koht. olen enemmän huolestunut omista työnäkymistäni.
Asiassa on totta kai se puoli, että Egmont ja edeltäjänsä ovat saaneet meidätkin innostumaan supersankarisarjakuvasta suomenkielisillä lehdillään. Eli kyllä minä ymmärrän että haluatte tukea Egmontia, ja he myös ansaitsevat sen tässä mielessä. Olisin iloinen, jos nämä lehdet oikeasti toisivat uutta suomalaista yleisöä supersankarisarjakuvalle.
Mutta omasta sukupolvestani näen, että ei se näin ole. Ja jos minun sukupolveni ei ole näitä lehtiä lukenut, niin tuskinpa mangasukupolvikaan Hämähäkkimieheen tarttuu. Vanhat fanit näitä lehtiä ja albumeita ostavat. Siitä käyttämäni nimitys, kuolleen hevosen piiskaaminen.