Katteles Sakke myös se 24h sarjisosasto, siellä joku uhkaili järjestää tapahtuman JKL:kin...
Kyl, näin olisi tarkoitus, mutta heikolta näyttää tällä hetkellä. Tilat ovat huteralla pohjalla remontin vuoksi, varmempaa remonttiaikataulua saapi aikaisintaan vasta elokuun puolessa välissä, ja korvaavia tiloja suht hankala kysellä kesän lomien vuoksi.
Noh, yleisesti ottaen Jykylän sarjakuvaskene on perkeleellisen kuollutta, ainakin minun tietooni. Koittanut etsiä, yleensäkin piirtämiseen liittyvää enemmän tai vähemmän sosiaalista aktiviteettia, vastaan tullut vain kansalaisopiston kurssit, maahanmuuttajille suunnatut sopeutumisohjelmat ja työkkärin/kaupungin vastaavat syrjäytyneille nuorille. En tiedä mistä johtuu, tokko näiltä leveyspiireiltä löydy tarpeeksi porukkaa vai eikö kukaan vaan ole ottanut hommaa pohkeeseen. Tästä syystä Kakkosnelkkua lähdinkin kyhäämään.
Mutta mutta, Jyväskylän manga- ja animeseura Tsukiailla on joka tiistai mangailta. En tiedä minkälaista meininkiä siellä on, pitäis varmaan käydä tarkastamassa. On itse asiassa pitänyt jo pidemmän aikaa, jäänyt vaan syystä tai toisesta. Itse en panisi pahakseni vaikka kokoontuisimmekin johonkin kuppilaan turisemaan omalla porukalla, mikäli kovastikin animehihhuleita vierastetaan.