Kirjoittaja Aihe: Kvaakin miitti?  (Luettu 5085 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

bats

• Jäsen
Kvaakin miitti?
« : 13.07.2010 klo 22:05:21 »
No niin, nyt VIHDOIN teen tämän ketjun jonka olen aikonut tehdä jo ikuisuuksia.

Olen ajatellut että olisi kiva nähdä kvaakkilaisia livenä. Olen ollut kerran sarjistapaamisessa, jossa näin joitakin kvaakkilaisia. Mutta ajatuksenani on, että halukkaat kvaakkiitit voisivat tavata miitin muodossa.

Joten perustin tämän tässä vaiheessa täysin hypoteettisen ketjun, ja kysymykseni on, olisitteko kiinnostuneita tapaamaan kvaakkilaisia miitissä, esimerkiksi elokuussa tai syyskuussa Helsingin sarjakuvafestivaalien aikaan? Ajattelin että koska monet varmaan tulevat kauempaa tähän tapahtumaan, niin jotkut heistä haluaisivat ehkä tulla miittiin. Ja nimenomaan Helsinkiä ajattelin tapaamispaikaksi.

Kertokaa mitä ajattelette.

EDIT: Tosiaan, vaikka ensin väitin että sarjisfestivaalit olisivat elokuussa, ne ovat syyskuussa. Teksti korjattu.
« Viimeksi muokattu: 13.07.2010 klo 22:12:44 kirjoittanut bats »
"He ovat yhdistelleet eri lajeja ja luoneet hengittävää, sosiaalista norsun paskaa, jonka geeneistä on hyötyä ihan käytännössä."

- Jari Tapani Peltonen

Curtvile

• Ylläpitäjä
Vs: Kvaakin miitti, esimerkiksi elokuussa?
« Vastaus #1 : 13.07.2010 klo 22:08:23 »
Joten perustin tämän tässä vaiheessa täysin hypoteettisen ketjun, ja kysymykseni on, olisitteko kiinnostuneita tapaamaan kvaakkilaisia miitissä, esimerkiksi elokuussa Helsingin sarjakuvafestivaalien aikaan? Ajattelin että koska monet varmaan tulevat kauempaa tähän tapahtumaan, niin jotkut heistä haluaisivat ehkä tulla miittiin. Ja nimenomaan Helsinkiä ajattelin tapaamispaikaksi.

elokuussakin on sarjisfestarit? eikös se ollut 10-12.syyskuuta?
tuolloin kannattaa kokeilla paremmalla onnella.

tertsi

• Vieras
« Vastaus #2 : 13.07.2010 klo 22:08:57 »
Sarjisfestarit taitaa olla syyskuussa. Siinä mielessä tuo otsikko on hiukan harhaanjohtava.

edith:
Curt ehtikin ensin.

bats

• Jäsen
« Vastaus #3 : 13.07.2010 klo 22:10:54 »
Aivan, minulla on mennyt kuukaudet sekaisin. Syyskuussahan tuo festivaali on. Kysynkin siis että kiinnostaisiko ihmisiä tapaaminen elokuussa muuten vaan tai syyskuussa festivaalien alla?
"He ovat yhdistelleet eri lajeja ja luoneet hengittävää, sosiaalista norsun paskaa, jonka geeneistä on hyötyä ihan käytännössä."

- Jari Tapani Peltonen

hdc

• Architectus urbis caelestis
  • Jäsen
Vs: Kvaakin miitti?
« Vastaus #4 : 13.07.2010 klo 23:03:04 »
Milenkan tapaamisen sitten löysin viime kerralla ja varmaan tällä viikolla taas ilmestyn paikalle (kilpailutyökin on tehty, vaikka kuten sanottu en osaa piirtää...), mutta toki muukin miitti käynee...mutta sarjisfestarien aikaan olen luultavasti poissa kaupungista/maasta.
Elokuussa käynee melkein mikä päivä vaan jos on Helsingissä, muualle matkustaminen vaatii enemmän...

sila

• Vieras
« Vastaus #5 : 14.07.2010 klo 20:41:47 »
Jaa-a. Tuleeko tuonne siis joku.

Lapset saa kuulemma olla siellä yhdeksään asti. Tulen varmaan paikalle Pupen kanssa, mutta moneksi?
« Viimeksi muokattu: 14.07.2010 klo 22:43:22 kirjoittanut sila »

Rami Rautkorpi

• Has been
  • Jäsen
« Vastaus #6 : 14.07.2010 klo 22:46:50 »
Lapset saa kuulemma olla siellä yhdeksään asti. Tulen varmaan paikalle Pupen kanssa, mutta moneksi?

Siis Milenkaanko? Virallinen alkamisaika on seitsemältä. Sitäkin ennen on kyllä joskus eksytty paikalle.
"Vaikka onhan joukossa Anssi Rauhalaa ja Rami Rautkorpea, jotka ovat paremmasta päästä verrattuina tekijöihin, joiden taso olisi jokin aika sitten supistunut omakustanteisiin ja sarjakuvaseurojen julkaisuihin." -- Kari T. Leppänen (https://tinyurl.com/ycbb3cw2)

sila

• Vieras
« Vastaus #7 : 14.07.2010 klo 22:48:49 »
Siis Milenkaanko? Virallinen alkamisaika on seitsemältä. Sitäkin ennen on kyllä joskus eksytty paikalle.

Niin.

bats

• Jäsen
« Vastaus #8 : 14.07.2010 klo 23:07:22 »
Niin, ovatko muut kuin hdc kiinnostuneita miitistä?

- Jari Tapani Peltonen

Furin

• Pöhelö
  • Jäsen
« Vastaus #9 : 15.07.2010 klo 07:49:23 »
Niin, ovatko muut kuin hdc kiinnostuneita miitistä?

Minua kiinnostaa. Olen luultavasti elo- syyskuussa paikalla, eli päivämäärää vaan kehiin.

sila

• Vieras
« Vastaus #10 : 15.07.2010 klo 07:55:12 »
Siis onko tänään?
« Viimeksi muokattu: 15.07.2010 klo 07:57:33 kirjoittanut sila »

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #11 : 15.07.2010 klo 08:29:09 »
Siis onko tänään?

On tänään. Ehdin paikalle kun tulen. Uskottavasti jo klo 19+ jos keli ei tästä muuksi muutu, on sarjakuvahahmoja Milenkan terassilla. Tunnistaa edessään olevista sarjakuvajulkaisuista, kirjavista t-paidoista ja miehekkäästä olemuksesta (naiset).
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

sila

• Vieras
« Vastaus #12 : 15.07.2010 klo 08:33:46 »
Ok.

bats

• Jäsen
« Vastaus #13 : 15.07.2010 klo 11:44:46 »
Minua kiinnostaa. Olen luultavasti elo- syyskuussa paikalla, eli päivämäärää vaan kehiin.

Hyvä, meitähän on jo kolme. :D Niin, jos olisi paikka ja päivämäärä valmiina niin ehkä se rohkaisisi muitakin osallistumaan? Jos tosiaan vain kolme ihmistä täällä haluavat pitää miitin, niin se tuntuisi vähän hölmöltä.

Onhan tässä sekin, että Helsingin sarjakuvaihmiset tavallaan pitävät "miittejä" joka viikko. Eli sinänsä tämä varsinainen miitti olisi mielekäs silloin, jos muualtakin Suomesta olisi tulossa porukkaa. Ja sarjakuvafestivaalien aikaan heitä on luultavasti muutenkin tulossa.

Minä ajattelin nimenomaan, että tässä miitissä näkisi kvaakkilaisia eri puolilta Suomea. Tietysti se riippuu sitten siitä, haluavatko nämä kvaakkilaiset nähdä meitä helsinkiläisiä. :laugh:

- Jari Tapani Peltonen

AapoK

• Jäsen
« Vastaus #14 : 15.07.2010 klo 11:55:05 »
Ajatus tavata koko valtakunnan kvaakkilaisia on ihan hyvä, mutta Oulusta ulostautuminen vaatii aina vähän suunnittelua ja ennakointia. Helsingin kuvasarjafestivaaleille kyllä jälleen olen tulossa syyskuussa.