Minua oikeasti harmittaa, että niitä A-neloselle piirrettyjä pallonokkia ei ole tullut vastaan missään muutossa eikä vanhempien kaapeista. Olisi ollut hauska lukea ne uudestaan näin aikuisuuden kynnyksellä
Joo. Tämän viestin myötä muistin, että kyllähän mä joskus 86/87 tein myös loistokkaita Star Wars -sarjakuvia. Sain pinkan piirustuspaperia, josta näkyi naurettavan helposti läpi, mikä tarkoitti sitä, että saatoin piirtää mahtavat sarjakuvani lempipiirtäjieni tyylillä. Tämä vaihe varmaankin varmisti sen, että jaksoin myöhemminkin piirrellä, kun läpipiirtämällä opin ainakin vähän piirtämään. Sitä ennen kun sarjakuvani olivat olleet tikku-ukkosarjakuvia (kungfu sellaisia Frederikin laulun innoittamana) muun muassa Anu ja Antti -albumien sisälehdille.
Tämä muistui mieleeni siitä, että minäkin mielelläni ihastelisin näitä tuotoksia, mutta ne menivät vahingossa roskiin, kun kesällä 89 muutimme. Olin tallettanut ne sellaiseen laatikkoon, joista hankkiuduin muuton yhteydessä eroon. Olin unohtanut, että sarjakuvat ovat siellä.
Samalla tuli mieleeni, että kyllähän sittemmin piirustelin myös V-sarjakuvaa. En silloin, kun se ekaa kertaa tuli (84/85?), jolloin jos sitä fanitin. Fanisarjat tein vasta sarjakuvalehden ilmestyttyä Suomeen pari vuotta myöhemmin. Näitä mulla saattaa jossain ollakin. Ehkä.