Kirjoittaja Aihe: "Kahden maailman välissä" leffaksi?  (Luettu 53061 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

JJ Naas

• Toikkarointia lammashaassa
  • Jäsen
Re:Uusin nettisarjakuvani - "Kahden maailman välissä"
« Vastaus #30 : 11.07.2004 klo 16:16:03 »
Kiitos kaikki kommenteista. :)

Värityksestä vielä sen verran, että käytettyäni kauan hyvin voimakkaasti (erityisesti harmaaseen) murrettuja sävyjä tietokoneella värittäessäni, se on alkanut hieman tylsistyttämään, ja kadehdin sitä kuinka rohkeasti esim.  Corey Lewis käyttää silmiähäikäisevän räikeitä sävyjä kuvituksissaan.

Dialogista oli mielipiteitä suuntaan ja toiseen... joka tapauksessa, nyt kun aletaan hiljalleen päästä juoneen, läppä tulee joka tapauksessa muuttumaan hieman enemmän juonta koskevaksi.

Sitten joskus kun albumi tulee, se tulee tietysti olemaan ulkoasultaan viimeistellympi; tässä käytetty piirrostekniikka on tosiaan sovitettu nettiympäristöön siinä mielessä, että tähän sarjakuvaan valitun päivitysmäärän ja tiheyden vuoksi aikaa turhaan viilailuun ja nypertämiseen ei paljon ole.

Liike-epäterävyysefektiä käytin ensimmäisen kerran tässä... vaatinee harjoittelua tai toisenlaista asiayhteyttä. ;)

Axuz

• Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #31 : 11.07.2004 klo 17:33:05 »
Ootko muuten JJ Naas huomannu, että sivut 24 ja 27 ovat samoja sivuja? Onko se tarkoituksella tehty jippo, vai vahinko?

tertsi

• Vieras
« Vastaus #32 : 11.07.2004 klo 17:42:59 »
Jos meet sivun 23 kohdalle, avaat sen ja painat nuolia, niin saat oikean sivun 24 esiin (pojat saunassa).

JJ Naas

• Jäsen
« Vastaus #33 : 11.07.2004 klo 17:47:59 »
Ootko muuten JJ Naas huomannu, että sivut 24 ja 27 ovat samoja sivuja? Onko se tarkoituksella tehty jippo, vai vahinko?

Tosiaan, jos selaili klikkailemalla etusivun numeroita. Se on nyt korjattu... hyvin bongattu. ;)

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #34 : 15.07.2004 klo 12:17:54 »
Tosi upeaa sarjista. Desert rocks ei ihan ollut mun juttuni, mutta tähän jäin heti koukkuun. Upea tyyli (varsinkin värit) ja tarina alkaa aueta mukavasti. Ettei vain olisi tulossa jotain scream tyylistä teinikauhuttelua kellarin syövereistä ;). No ei tietenkään. Kunhan vitsailin. Osaat upeasti pelkistää, etkä sorru liikaan viilaamiseen.

En ehdottele sen enempää kuin, että heti ensimmäinen kupla "ei se mitään"-lausahduksella on asemoitu niin, että silmä lukee sen ennen sitä "hei sori kun kesti..."-ruutua. Niitä voisit sijoitelle uusiksi.

Naas olet tosiaan lahjakas ja työstäsi näkyy, että nautit tekemisestä!

8)

Samperi

• Jäsen
« Vastaus #35 : 15.07.2004 klo 12:39:40 »
Onnittelut. Ehdottamasti paras kotimainen verkkosarja… itseasiassa hakkaa yli 95% ulkomaisistakin vastaavista.
Kevyt, helponoloinen ja kaunis piirrosjälki.
Lisäksi erityiskiitos värien käyttämisestä tilanteiden erottamisessa  ja tunnelman luomisessa.
Näistä ilmeisesti oli mainittukkin, mutta mielestäni täysin ansaittuja kehuja ei voi tulla liikaa.

Muuten. Voisitko kertoa, oliko tuo etusivun kuvan tausta jo pari viikkoa sitten olemassa, vai onko sinne nyt vasta ilmestynyt nuo (Appleseedmaiset) hahmot?

Kiitos tästä. Odotan kieli pitkällä jatkoa.
Se mikä ei tapa,
sattuu niin samperisti.

J.Kantelinen

• Jäsen
  • Cabals The Card Game
« Vastaus #36 : 15.07.2004 klo 14:57:43 »
 :D
Tulipas imaistua kerralla, ja enemmänkin olisi mennyt, koska oli monellakin tapaa miellyttävä. Tarinan rento ja hidas kehittely miellytti suunnattomasti, koska nyt kaikki se suuri ja jännä vertautuu alun leppoisuuteen ja korostuu tietysti.

Ainoa mikä vaivasi oli puhekuplien asemointi ja toisinaan turhankin pelkistetty piirros. Mutta erinomaista kokonaisuutena.

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #37 : 15.07.2004 klo 17:11:04 »
Kuules Naas, juttu on sillä kurin eli keinoin jotta kun saat juttuja ihan paperimuotoon, niin laitappa ne pakettiin ja postiin: Arktinen Banaani, Annankatu 16E, 00120 Helsinki.

Sitte aletaan tuumaamaan.

Lisäys: saavat toki muutkin lähetttää töitään näytille. Katsotaan sitten...
« Viimeksi muokattu: 15.07.2004 klo 17:31:22 kirjoittanut VesaK »
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Rac

• Jäsen
« Vastaus #38 : 15.07.2004 klo 17:20:07 »
Nyt vasta tämän hokasin. Viisi sivua olen nyt lukenut. Näyttää/näytti oikeen vänkältä. Nyt lukemaan loputkin sivut. -->
"Excuse me. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?" -Batman

Leo

• Jäsen
« Vastaus #39 : 15.07.2004 klo 17:50:12 »
Kuules Naas, juttu on sillä kurin eli keinoin jotta kun saat juttuja ihan paperimuotoon, niin laitappa ne pakettiin ja postiin: Arktinen Banaani, Annankatu 16E, 00120 Helsinki.
Mun käy nyt oikeen kateeksi Jarkkoa, kun niin hienon tarjouksen sai :D. Mutta  tästähän on hyötyä  oikein kaikille, jos saadaan Jarkon töitä ihan oikeana albumina hypistellä. Tsemppiä Jarkko!
(Enpä pysty viksumpaakaan kirjoittamaan päivityksiä  tarinaan odotellessa)

JJ Naas

• Jäsen
« Vastaus #40 : 15.07.2004 klo 19:56:13 »
Sarjis päivittyi juuri kahdellakymmenellä sivulla. ^__^

Hazart: Ihan kivahan tätä on tehdä... teinikauhua ei tosiaan ole tulossa, ei mitään niin ennalta arvattavaa, mutta uskallan väittää, että vaikka erinäisiä vihjeitä tulevasta on jo kohtuullisesti viljelty, kukaan ei pysty arvaamaan, mistä tässä kaikessa oikein on kysymys. (Kunniamaininta jos pystyy.) Viilailen puhekuplien paikkoja kunhan ehdin. :)

Samperi: Kiitos kommenteista. "Appleseed" -kuva (JP Ahosen käsialaa) on ollut siinä koko ajan. Siitä enemmän kun päästään juonessa pidemmälle. ;)

Jay Kalma: Kiva kun joku pitää rauhallisesta aloituksesta... vierastan itse hieman sitä, että sarjakuvassa hypätään pääjuoneen ja toimintaan heti ensimmäisellä sivulla...

VesaK: Kiitos tarjouksesta... Lähetän mailia kunhan ehdin. :)

Rac: ^____^

Leo Lehtinen: Siitä vaan omaa nettisarjista väsäämään! :)

Leo

• Jäsen
« Vastaus #41 : 15.07.2004 klo 20:05:42 »
Mä nyt rekisteröidyin foorumiin, mutten mitään lisäohjeita saanut. Mä alan oleen ihan paniikissa :'( Onko se teksti nyt joku virhe ja oikeasti sä aktivoit sen tunnuksen vai miten tää toimii? Kiitos jo etukäteen vastauksesta. Uusin päivitys oli erinomainen kuten edellisetkin,  mutta aika... outo?
Ja Jarkko, olen mä joskus kokeillut nettisarjakuvan tekemistä, mutta aika säälittävin tuloksin, kun näin jälkikäteen ajatellaan ::)

JJ Naas

• Jäsen
« Vastaus #42 : 15.07.2004 klo 20:14:20 »
Mä nyt rekisteröidyin foorumiin, mutten mitään lisäohjeita saanut. Mä alan oleen ihan paniikissa :'( Onko se teksti nyt joku virhe ja oikeasti sä aktivoit sen tunnuksen vai miten tää toimii? Kiitos jo etukäteen vastauksesta. Uusin päivitys oli erinomainen kuten edellisetkin,  mutta aika... outo?
Ja Jarkko, olen mä joskus kokeillut nettisarjakuvan tekemistä, mutta aika säälittävin tuloksin, kun näin jälkikäteen ajatellaan ::)

Outo kyllä... kaikki selviää aikanaan. ;)

Rekisteröityessä oma tili pitää aktivoida klikkaamalla linkkiä sähköpostissa joka on lähetetty siihen osoitteeseen, minkä annoit rekisteröintikaavakkeessa... jos on jotain häikkää, niin lähetä mailia, fiksataan huomenna.

Leo

• Jäsen
« Vastaus #43 : 16.07.2004 klo 09:24:48 »
No nyt sain viestin. Jotain pientä häikkää oli kun tuli vähän myöhässä,  mutta mitä väliä sillä enää on 8)
(Tulipahan turha viesti, mutta pakko oli vastata, etteivät kaikki kyseenalastaisi Jarkon foorumia.)
« Viimeksi muokattu: 16.07.2004 klo 09:25:32 kirjoittanut Leo Lehtinen »

Jarmo

• tyhmä nilkki
  • Jäsen
  • Varokaa metaforista deformaatiota.
« Vastaus #44 : 18.07.2004 klo 22:20:24 »
No sainpahan vihdoin aikaa varatuksi tähänkin tutustumista varten.
Ja kyllä kannatti, niinkuin etukäteen jo tiesinkin.
Oot kyllä aika peijooni sarjiksia vääntämään.

Ja... krhm... tee albumi.