No joo, mitäpäs tähän enää lisäämään, olivathan nuo mukavat festarit.
Teltta-ajatukseen suhtauduin aika skeptisesti, mutta sehän toimi oikein hyvin, mitä nyt pienimuotoinen trafiikki ja hälinä myyntipöytien luona tahtoi vieläkin haitata lavalla esiintyvien ihmisten kuuntelemista. Paremmin homma kuitenkin toimi kuin edellisinä vuosina Gloriassa.
Olin esiintymässä myös itse Kirjasto10:ssä. Jännitti. Puhuin kai mitä sattuu, mutta eipä tuolla toisaalta montaa kuulijaa ollut

En ehtinyt tutustua ohjelmaan niin paljon kuin olisin halunnut - osin päällekkäisyyksien, osin omien menojen takia - mutta sunnuntai-iltapäivän mainio supersankaripaneeli kuittasi onneksi muutaman missatunkin ohjelmanumeron. Bellysin jatkoklubilla oli sielläkin ihan hauskaa, tosin yhden tuopposen vähemmän olisi voinut nauttia.
Navigointi onnistui hyvin ilman ihmeempiä apuvälineitä, sen verran tiiviillä alueella tapahtumat olivat.
Mikäs se yksi Henry's Pubissa esiintynyt teatteriryhmä oli? En tunnistanut tyyppejä, mutta onhan se kiva että jotain muutakin kulttuuria saadaan festareille, vaikkei se nyt ihan minun teekupilliseni ollutkaan.
Erityiskiitos festariseurasta Antille, Markulle, Curtvilelle, Aapolle, Annelle ja kumppaneille. Kivaa oli tavata vihdoin sellaisia ihmisiä, joiden kanssa on tullut kommunikoitua lähinnä netin välityksellä, vaikka vähän ujostuttikin. Pari foorumilaistakin sai nyt kasvot.
Luottokortti lauloi aika iloisesti, saapa nähdä miten tästä selvitään... Mukaan tarttuivat Jeanin elämää, Sillagen kakkososa, pari pienlehteä, Kapteeni Kuolio, Shokki-kirja, Liisa ja muuta mukavaa. Ostoslistalla olleista sarjakuvista vain Terhi E:n albumia en saanut käsiini.
Kiitoksia vaan kaikille järjestäjille! Ensi vuonna taas uudestaan.