Jep, nyt sitten se minun lupaamani yhteenveto piirtäjätapaamisesta, johon te muut minut nakititte

Kiitokset teille kaikille, jotka tulitte Kampin Robertsiin juttelemaan. Mukana olivat lisäkseni Orjan May ja Furin (kuten jo tiedättekin) sekä kaksi mukavaa Kvaakkilaista, joiden nimet valitettavasti unohdin - anteeksi, minulla on kamalan huono nimimuisti

Saatte ilmoittautua tässä ketjussa, jos vaan haluatte...
Orjan May oli tuonut tapaamiseen upouuden Akashiya THIN LINE -sivellinkynän, jota testasimme innolla. Minä ihastuin kynään niin suuresti, että lähdin Orjanin kanssa kahvilakokouksen jälkeen Akateemiseen, josta ostin Akashiyan lisäksi mustan Neopiko 3 A-115 -sivellinkynän, jossa on sivellinpään lisäksi myös tasaista jälkeä tuottava terä. Molemmat kynät vaikuttavat mainioilta.
Juttelimme paljon sarjakuvaprojekteistamme ja niiden julkaisumahdollisuuksista - minä tulin monta asiaa viisaammaksi Roberts-istunnon aikana. Furinin scifinovelli, jonka hän oli piirtänyt tietsarilla, oli visuaalisesti todella upea ja tarina oli hyvin kekseliäs ja humoristinen. En spoilaa enempää. Minä sain arvokasta - ja mieleistäni! - kritiikkiä omasta 3 sivun kohtauksestani scifiprojektiini Virtual Dreamiin, vaikka kyseessä oli vasta ensimmäinen, sotkuinen lyijäriluonnos. Seuraavaan tapaamiseen lupaan tehdä kohtauksen valmiiksi ja se on lupaus (po. uhkaus?), joka pitää.
Oli todella mukava tavata teidät kaikki! Furinin ja Orjan Mayn kanssa olinkin jo keskustellut aiemmin Kvaakin välityksellä, mutta liverupattelua kahvilassa ei kyllä voita mikään