Itellä se on enemmän anatomia ja ennen kaikkea perspektiivinatsismia.
Minäkin kiinnitän näihin huomiota aika lailla, jotenkin vain se suspension of disbelief katoaa, jos perusasiat ovat hukassa. Ensin täytyy osata piirtää oikein, että sitten voi sääntöjä rikkoa...
Tuolla perusteella voisi halutessaan mainituista ainakin Hal Fosterin pudottaa listoilta, sillä esim. Prinssi Rohkean hahmot ovat välillä toisiinsa nähden suhteessa eri kokoiset, puhumattakaan, että välillä hahmoilla on esim. kaksi saman käden kättä

Ja kerronta melkoista patsastelua. Mutta toisaalta kuvakerronta täytyy suhteuttaa tekoaikaansa.
Itse ihastelen suuresti uudemmista tekijöistä varsinkin Marinin upeaa jälkeä, piirros on vaivatonta ja lennokasta, kuvakerronta ei laahaa. Ja monesti maan rakoon haukuttu Manarakin on loistava piirtäjä, ikävä kyllä sortunut maneereihinsa ja kun kunnon käsikirjoitukset hänen kohdallaan puuttuvat, miehen taidot menevät hukkaan.
Aapo Kukon jälkeäkin ihailen vaikka toivoisin hänen kehittävänkin vielä kasvojen piirtämistä, nyt ne tuppaavat mielestäni usein näyttämään afrikkalaisilta puunaamioilta.