Author Topic: toinen sarjis. OF DOOM!  (Read 4753 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leo Loikkanen

• Guest
toinen sarjis. OF DOOM!
« on: 06.06.2004 klo 18:21:21 »
http://www.deviantart.com/deviation/7874517/

ekaks, tätä sarjakuvaa ei tehty päivässä. Ja se näkyy. Vitsit on huonoja ja eikä siinä ole päätä eikä häntää. Toivon kuitenkin, ettei niin sanottu fanijoukkoni kuollut tämän sarjakuvan myötä. Tämä on myös hyvä esimerkki siitä miksi sarjakuvaa ei kannata jatkaa jossei ole hyviä ideoita... voi tätä häpeää.....

Nojaa! Ens kerralla pistetään paremmaks!

Wilpuri

• Vellihousu
  • Jäsen
  • Jaa kuka?
Re:toinen sarjis. OF DOOM!
« Reply #1 on: 06.06.2004 klo 18:44:49 »
Öh... mistä se näkyy, että tätä ei tehty päivässä?  ???
 Siis onhan tuo nyt kuitenkin aika luonnosmaista ja nopeaa jälkeä... vai oliko se vitsi?

Ihmettelen muuten, että miksi et esittele näitä siellä, missä muutkin (kynsien ja raapien ja varpita jne. -ketjut)? Ja miksi IHMEESSÄ teit jo toisen uuden ketjun? Olisihan tämän vonut pistää sen edellisen perään. Tällä menolla hukumme "turhien" ketjujen massaan eikä kukaan löydä mistään mitään....  :P

« Last Edit: 06.06.2004 klo 18:45:22 by Wilpuri »
"Someday I will be so powerful that secretaries will HAVE to explain why they laugh at me" - Asok the Intern

Leo Loikkanen

• Guest
« Reply #2 on: 06.06.2004 klo 18:52:00 »
sorisorisori! En ajatellu ko mä tein tän ketjun. Poistaisin jos voisin....

Wilpuri

• Vellihousu
  • Jäsen
  • Jaa kuka?
« Reply #3 on: 06.06.2004 klo 20:33:58 »
Ehkä joku ystävällinen ylläpitäjä heivaa tämän tuon toisen jatkoksi.

Ja kommentoin vielä sarjakuvaa. Edellinen oli parempi. 404 panel ja Steven Seagal ovat ihan hauskoja ideoita, mutta stoorissa ei ole oikein mitään punaista lankaa...

EDIT: Kirotus vihreitä.
« Last Edit: 08.06.2004 klo 11:19:25 by Wilpuri »
"Someday I will be so powerful that secretaries will HAVE to explain why they laugh at me" - Asok the Intern

tertsi

• Guest
« Reply #4 on: 06.06.2004 klo 23:41:41 »
aaaah!

Onpa hauska huomata, että näitten ketjujen paljouteen kiinnitetään huomiota, vihdoinkin!!!

En esim. ymmärrä miksi alkuperäinen Näytä kyntesi on pitänyt jo pariinkin otteeseen aloittaa uudella nimellä ???

:P

Mutta hyvä näin!

fitchet

• Guest
« Reply #5 on: 07.06.2004 klo 01:12:13 »
Noh, ei niissä Steven Seagal leffoissakaan yleensä ole punaista lankaa  8)

Leo Loikkanen

• Guest
« Reply #6 on: 08.06.2004 klo 09:05:51 »
http://www.deviantart.com/deviation/7923653/

lidää sarjakuvaa! Tällä kertaa mä kokeilin sellaisella Chibi tylillä (Kysykää Auralta, hää varmaan tiätää mitä mie meinaan) Ja mä tein sen kerralla valmiiks!

SikaFors

• Guest
« Reply #7 on: 08.06.2004 klo 09:56:41 »

Väritys on upeeta. Tarina on tosi mestarillinen. Tossa amis-viiksissä mä ihan repesin. Anatomiakin on ihan jees. Vähän jäi tuo toisen ruudun peukalon asento mietityttämään. Oisko se kuitenkin vähän liian paksu? Kyl sun kannattais tarjota tuommosta jonnekin lehtiin. Jos ihan hakemalla hakee puutteita, niin missä on miekka? Kyllähän miekka täytyy olla! Tai ainakin sukkahousut.

RRRRRRRROCKKKK!
PIIS, NOT VOOORRRRR!

tertsi

• Guest
« Reply #8 on: 08.06.2004 klo 10:43:21 »
Olet oikeassa! Ehkä pitäis vähän tarkentaa, miten sarjakuvia täällä arvioin.

Kenties olemme liian positiivisia arvosteluissamme.

Tosta lehtiin tarjoamisesta:
Omasta mielestäni Hollen Kvaak-kisaan tekemä sarjakuvatyyli on niin hyvää, että en ihmettelisi ollenkaan, jos esim. Imagessa tulisi joskus vastaan.

Muita selkeästi julkaisukynnyksen ylittäviä (mielestäni) ei ainakaan nyt heti tuu mieleen.

Tietysti on helpompi ivailla kuin esim. ITSE tehdä asiallinen arvostelu.

EDIT: Niin ja sitten tietysti tämä suosikkiin jatkosarjaa tekevä taiteilija on (lähes) valmista julkaisutavaraa (anteeksi: nimi unohtui).
Näköisyyksiä ei ole Ihan Herkullisesti tavoitettu ja jälki saisi olla Hieman letkeämpää. Mutta Erittäin Lupaavaa tavaraa.
« Last Edit: 08.06.2004 klo 10:50:35 by tertsi »

Leo Loikkanen

• Guest
« Reply #9 on: 08.06.2004 klo 11:15:44 »
Mä teen sarjakuvia omaksi ilokseni, mutta ne saa julkaista, jos kertoo mulle että ne julkaistaan. Palkkioksi riittää se lehti, missä nämä mun "Hengentuotteet" julkaistaan.