Author Topic: siinä! Uusi sarjakuva!  (Read 3098 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leo Loikkanen

• Guest
siinä! Uusi sarjakuva!
« on: 03.06.2004 klo 12:55:42 »
http://www.deviantart.com/deviation/7794532/

sori että se on deviantartissa, mutta en jaksa päivittää kotisivujani. Sitä paitti, deviantart on nykyään mun galleria.

Kuiteski. Mun mielestä tää sarjakuva on ihanhyvä. Olen erikoistunut 1:n sivun sarjakuviin, joita on mielestäni hauska piirtää. Sori vitsien vähyys, mutta katsokaapa ruutuja tarkkaan!

J.M:salo

• Jäsen
Re:siinä! Uusi sarjakuva!
« Reply #1 on: 03.06.2004 klo 23:09:41 »
EDIT: Teksti meni uusiksi, koska menin tekemään niin paskan virheen. Anteeksi kaikille jotka ehtivät lukea.

Hieno teksti, tee useampia, ja voisit ehkä hieman katsoa yhdys sanoja ja kiriitusta. Mahtavat piirrokset, teksti, viitteet. Tee lisää, tee lisää! Tee vaikka albumi, mä ostan.
« Last Edit: 03.06.2004 klo 23:30:25 by Justen »

fitchet

• Guest
« Reply #2 on: 04.06.2004 klo 10:45:30 »
"Terve kaikki ihmiset internetmaassa." <--- Hahhhah, jotenkin positiivisella tavalla typerän kuuloista, vielä kun ilmeikäs pupu sanoo sen  :)

Tykkäsin kyllä, varsinkin sarjakuvassa käytetty kieli oli sujuvan ja hauskan kuuloista, mutta kyllä tuo hahmo on aivan über! Vaikka kvaakissa olenkin, en tiedä sarjakuvista 'niiiiin' paljoa, mutta silti voin sanoa että hyvähän tuo oli  :D

Tuossa kyllä ilkeästi pisti silmään Adoben jälki (tms?) :-\  ...mutta jaa, itse piirränkin ms-paintilla  :P  

Leo Loikkanen

• Guest
« Reply #3 on: 04.06.2004 klo 10:56:08 »
oikeastaan, mä en käytä Photoshopia, koska kaarevat linjat pikselöityy ohuella harjalla. Mä käytän coerl classic painteria sen tekemiseen. Siinä on vaan se ongelma, ettei oo layereitä tai tekstin myöhempää editointa. Kaikki on mentävä kerralla oikein.

Hanna

• Jäsen
« Reply #4 on: 04.06.2004 klo 11:39:04 »
Omien töiden esittelylle on kyllä tuolla Sarjakuvien tekeminen-osiossa useampikin viestiketju...
Klik klik --> Sarjisblogini

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Reply #5 on: 04.06.2004 klo 12:49:11 »
Mä käytän coerl classic painteria sen tekemiseen. Siinä on vaan se ongelma, ettei oo layereitä tai tekstin myöhempää editointa. Kaikki on mentävä kerralla oikein.

Kyllä classicissa layerit on. Ainakin mulla.

8)

Kurmeloinen

• Jäsen
Re: siinä! Uusi sarjakuva!
« Reply #6 on: 02.07.2005 klo 01:35:21 »
Ei hitto, tämä saa mut repeilemään aika hyvin, ainakin nyt yöllä. Juoni on vaan niin loistava ja noi ilmeet ja... hauskaa, yksinkertaisesti  :D
jaa.

Jho

• Jäsen
Re: siinä! Uusi sarjakuva!
« Reply #7 on: 04.07.2005 klo 20:42:17 »
Deviantartti kaskee maksamaan kuukausimaksun :(

Mielelläni lukisin, mutta en löydä. Pistä ihmeessä vaikka tonne kotisivuillesi.