Olisiko ideaa siinä, että järjestettäisiin suuri nimi adressi sen puolesta, että Tex kirjastojen julkaisu tahti nopeutuisi edes hivenen. Jos esimerkiksi Ticciä tulee vasta 5 vuoden päästä.. tuntuu kauhealle ajatella että pitää odottaa 5 vuotta. Eikä ainoastaan Ticcin osalta, vaan yleensäkkin. Julkaisu tahti on hieman liian hidas ja vuosien aikana on julkaistu monta mahtavaa tarinaa hyviltä piirtäjiltä ja kirjoittajilta, jotka haluaisi kovasti lukea väreissä laadukkaassa kokonaisuudessa painollisesti ja muutenkin.
Olen varma siitä, että Norjassakin ajatus adressin keräämisestä saisi kannatusta. Ja tieto pitäisi sitten ehdottomasti saada niille pohjoismaisille päättäjille, jotka päättävät Tex-kirjastojen ilmestymistahdista Pohjois-maissa.
Yksin on ikävä taistella ja ajaa asioita. Olen tehnyt kovan työn kun olen ollut kirjeen vaihdossa tunnettuihin ranskalaisiin sarjakuvista kirjoittaviin henkilöihin huonolla kielipäälläni. Mutta nyt alkaa tulla tulosta Blueberryjen osalta. Kerron siitä Blueberry osiossa lisää jossain välissä, kun henkilö kirjoittaa minulle mitä Dargaudilla sanottiin.
Opin tästä sen, että vaikka itsestä tuntuu kaikki jotenkin toivottomalta, niin silti ei kannata luovuttaa. Oli mahtavaa lukea sähköpostiini tullut vastaus erittäin huomattavalta ranskalaiselta sarjakuvista kirjoittavalta henkilöltä.