Kirjoittaja Aihe: Pakkausmateriaali  (Luettu 2016 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

sebastian

• Jäsen
  • En ole nero
Pakkausmateriaali
« : 08.12.2009 klo 22:10:56 »
Uusi albumi on valmistunut ja tilauksia tulee. 1-5 kirjatilauksien pakkaaminen tuottaa tosin harmaita hiuksia, kun pitäisi saada halpaan, tukevaan pakettiin. Miten muut pienkustantajat ovat asian ratkaisseet? Mieluiten samanlainen systeemi kuin Amazonilla tai AdLibriksellä. Tiukkaa pahvia ja ehkä kuplamuovia vielä. Mistä kannattaa ostaa? Hilfe!

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
Vs: Pakkausmateriaali
« Vastaus #1 : 09.12.2009 klo 13:35:43 »
Itse pyrin käyttämään mahdollisimman paljon helposti-kuoria pienissä tilauksissa. Kartonkia albumien ympärille. Edullisinta.

Pahvikoteloita käyttämällä kulut nousevat roimasti. Mutta jos ei se haittaa niin toki ne ovat parempi ratkaisu. Itse olen ostanut paikallisesta alan myymälästä.

sebastian

• Jäsen
  • En ole nero
« Vastaus #2 : 09.12.2009 klo 14:13:05 »
Joo, toimivin ja halvin ratkaisu taitaa olla halpaa pahvia, kuplamuovia, jeesusteippiä ja nippuside. Näillä mennään.

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #3 : 11.12.2009 klo 09:58:44 »
Minä olen laittanut talteen lähes jokaisen sopivalta tuntuvan kuplamuovikuoren, pahvikotelon ja postituslootan, joita itse olen saanut. Kierrätystä ja uudelleenkäyttöä siis. Mitä niistä maksamaan. Mukava pikku varasto niitä on kertynyt ja aina on jotain josta valita sopiva. Pihi on aina pihi.  ;D

Timo

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #4 : 11.12.2009 klo 11:12:56 »
Minä olen laittanut talteen lähes jokaisen sopivalta tuntuvan kuplamuovikuoren, pahvikotelon ja postituslootan, joita itse olen saanut. Kierrätystä ja uudelleenkäyttöä siis. Mitä niistä maksamaan. Mukava pikku varasto niitä on kertynyt ja aina on jotain josta valita sopiva. Pihi on aina pihi.  ;D

Samoin. Kierrätetyllä pääsee aika pitkälle etenkin jos aktiivisesti tilailee itse netistä kamaa.